| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1651 .. 3299 3300 3301 3302 3303 .. 3530 .. 3757
23.06.14 16:38
snet 
Re: Bräute 2013

Also ich finde auch, dass man sich nicht dafür schämen muss, wenn es etwas länger dauert, schliesslich ist das kein Wettkampf. Wir haben in 1 Woche ein kleines Primartreffen und mal schauen ob es dann auffällt, dass ich schwanger bin. Ich werde aber um ehrlich zu sein auch nicht sagen, dass wir 1 1/4 Jahre gehabt haben, einfach nur weil ich all die vorangegangenen FG's nicht thematisieren will. Ich hasse nämlich diese mitleidigen Blicke. Und wenn mich jemand fragt wieviele üz wir gebraucht haben, bis ich schwanger wurde ist ja die Antwort 1 nicht falsch.

@Eve: Ja, das nicht geplante macht es irgendwie so aufregend. Vielleicht finden wir ja ein super B&B, wer weiss oder landen plötzlich am Meer? Hihihihi, ich bin schon ganz aufgeregt!

23.06.14 16:38
elea 

sesch i 2 Woche, aber bes am MI mues bscheid ge. i gseh si eh am mi, ond chas ehre denn grad persönlich sege...

ah no bez z spoht aber glich, die kolegin wo meint si nemi denn nor 8kg zue... ha das grad glese:

Baby = ca. 3.300kg
gebärmueter = ca. 900gramm
Plazenta = ca. 600gramm
Brüst = ca. 400gramm
zusä. Blut = ca. 1.200kg
Flüssigkeit = ca. 2.600kg
fettreserve = ca. 2.500kg

das elei send jo scho 11kg. und das esch alles züg wode körper brucht ond wome ned met weniger esse cha kompensiere...
aso esch ehri ussag vo wege 8kg, jo total doof :/

23.06.14 16:44
Eve777 

Aso ich ha letschthin vo minere Schwögerin ghört dass offebar teilwiis do wörkli e richtige Konkurrenzkampf usbricht und scho öper wo ghört het dass mir letscht Johr ghürote händ bi ehre nochegfrogt het wie's bi eus usgsächi, ehre Brüeder sigi mit de Frau dra, ev. sige sie denn vor eus schwanger etc.. Denn hani au nur no dänkt hei WTF esch doch mir egal wer wenn schwanger wird und usserdem kenni die gar ned *g*.

Hei Elea sägs ned ha au no dänkt mit dene 8kg das cha doch gar ned ufgo wägem Baby und Fruchtwasser etc., haha die Ufstellig vo de Elea sötsch dere mol zeige Snet.

Wägem Fest chasch dirs jo nomol dure Chopf loh go velecht fallt dir glich no e guete Grund ii zum sust ned go .

Soo Leute ich gange jetzt mol hei, ich wünsche euch ganz e schöne Obe, esch cool gsi wieder mol chli chöne mitschriebe .

23.06.14 16:46
elea 

jä i denke Emmer so lüt wo sech nonstop met andere mönd vergliche send doch eifahc total unsecher. soscht brüchtisch das doch ned....

wönsch der e schöne fiirobe!
hoffe cha au gli go :D

23.06.14 17:11
snet 

@Gewicht: Hihi, Ui die 11.5kg sind ja noch schnell hingezaubert!

@Vergleichen: Versteh ich auch nicht so ganz... obwohl ich mich auch verglichen habe. Aber mehr aus dem Grund, wieso es immer wieder mich trifft (will mir wer was Böses oder solche Gedanken).

@Elea: Ich glaube du wirst trotzdem Spass an diesem Festli haben. Ausserdem ist es ja in 2 Wochen und da kann es dir schon ganz anders gehen bezüglich Übelkeit. Und wenn es dir dann trotzdem schlecht geht, kannst du kurzfristig noch absagen.

@Eve: Schönen Feierabend wünsche ich dir. Ich geh jetzt auch nach hause.

23.06.14 21:38
Canoa 

Eve777:
Hallöchen Zäme

@Canoa: Hei ich ha ich das richtig gläse, jetzt hesch du glich müesse go operiere wäge Endometriose ? Ha gmeint gha me heg das scho mol abklärt gha und nüt gseh zu dem Zyytpunkt, hei das tuet mir so mega leid für dich !

leider jo esch rächt e grossi OP gseh...hätti säuber au ned dänkt. Ha dänkt gha ech ha das okay aber ned grad i dere Dimension...Darm, Blose, Harnleiter, Eierstöck, Beckenärve, Buchdecki, GM Wand....hoffe das blibt die einzig grossi OP...nomou das ganze döre mache weti ned werklech...vorallem esch es jetzt 5.5 Woche här ond t Blose esch no emmer ned guet ond met de Verdouuig esch es au sone Sach...Gedould ha...hmmm die hani leider ned, weni die chönt choufe wördi gloub grad paar Tonne bstelle....

23.06.14 21:47
Canoa 

läck ha grad chli müesse nochläse...ha mi im Bett verschanzt...mi Ma esch weder metem ewige Thema Tumber cho...das muess mer met mer ned disskutiere...

Be sowiso rächt gnärvt...darum goni öbe gli is Bett...muess/darf/set jo morn weder go schaffe, aber motiviert das eschanderst.... =O

Ganz e schöne Obig...

24.06.14 07:43
dandi78 

Guete Morge zäme

Läck heit dir geschter Gas geh! Ha geschter zobe grad chli müesse nocheläse. Unglaublich!
Eve, schön bisch au wieder einisch do gse. Die Ängscht wo du hesch kenni aso au. E glaube das esch ganz normal. Woni einisch s'Gfühl gha ha dasi schwanger be, hani gar nid rächt gwüsst, obi mi söu freue oder Panik schiebe E dänke aber, wenns de mou sowit esch het me sicher mega freud. Und spötischtens wenn me s'Ultraschallbildli gseht flippt me doch us. Aso eg freue mi uf dä Momänt wos bi mir mou sowit wird si. :-)
Apropos Schmärze nach Pille absetze: eg ha im erschte Zyklus extremi Schmärze gha. Ha s'Gfühl gha, dass mini Brüscht platze und si si üsserscht empfindlich gse. Derzue hani Buchchrämpf gha, Rüggeweh und eifach s'volle Programm, scho während em Eisprung. Es chönt aso guet si, dass du im Moment eifach die Körper wieder sehr guet wohrnimmsch. E Schwangerschaft esch aber natürlich au möglich. Zit wird's zeige :-)

Eg cha nöchscht Wuche zum Arzt go der Tescht wäge Schilddrüeseerkrankig mache. Be froh chani grad go, de weisis nachhär.

Wünsche euch aune e tolle Tag (trotz Rägewätter). Chome äuä nid gross derzue zum schribe.

24.06.14 08:24
Eve777 

Guete Morge zäme

@Canoa: hei nei das tuet mir eso leid für dich gopf das geht's doch eifach ned, unglaublich dass me das ned früener erkennt het, esch eifach e hinterhältigi Chrankheit, e ehemaligi Kollegin vo mir het das au . Ich wünsche dir vo Härze ganz gueti schnälli Besserig! Und wäge dene Kollege wo'd no gschriebe hesch, so Sache verstohni eifach überhaupt ned, wär au mega entüscht a dinere Stell. Aber s geht glaub eifach Lüüt wo irgendwie null Empathie a Tag legge.

@Dandi: huiii jo aso demfall glaubi wörkli au dass es eher vom Pille absetze chunt, wär jo ächt jetzt mega schnäll gange wenns grad im erste Zyklus ineghaue hätti. S wörd mir eigentli rächt entgäge cho weni jetzt nonig grad schwanger wär, söt nämli im Juli no es Loch go flicke und hät no gärn es Röntgebild vo mine Zää wili Schiss ha dass sie bim einte öpis zwüsche de Zää ned rächt gseh händ, und glaube das mache sie jo ned wenn me schwanger esch, emel sicher ned im erste Drittel. Mol luege, ich loh mi überrasche und wie's denn esch eschs ok . Und wenis denn wörkli wär oder emol in Zukunft bi, hoffi eifach dass denn d Hormon ehre Bitrag dezue leiste dass ichs denn easier cha nä und mi druf freue hihi .

Ich drück dir d Dume das nüt esch wäge de Schilddrüese, aber finds super dassds jetzt so schnäll grad chasch go abkläre!

Zuletzt bearbeitet am 24.06.14 08:25

24.06.14 08:35
snet 

Guten Morgen Miteinander

@Canoa: Oh, in dem Fall hat dich der Arzt nicht noch einmal eine Woche krankgeschrieben? Was ist mit der Blasenentzündung, ist die weg? Was meinst du mit Tumber? Tumbler? Wir haben ja einfach nur Zugang zur Waschküche und nichts in der Wohnung (hätte auch gar keinen Platz )

@Dandi: Ich hatte noch nie eine Panikattacke... Aber ich habe mich auch noch nicht so ganz mit dem Thema befasst. Eigentlich habe ich noch überhaupt keine Ahnung von Babies, aber das wird schon noch irgendeinmal kommen Bin auch irgendwie total überfordert, wenn man so Checklisten von der Erstausstattung liest. Das meiste checke ich gar nicht, was das sein soll. Aber ich werde einfach meine Schwägerin fragen.

Gut, dass du das mit der Schilddrüse abklärst.

@Eve: Eben, vorausplanen kannst du ja sowieso nichts. Also warte doch noch ein wenig ab Vielleicht kannst du zum Zahni oder vielleicht auch nicht. Also ich bin überhaupt nicht böse, dass ich noch den Weisheitszahn-Termin im Oktober verschieben muss

@me: Ui, heute bekomme ich die Testergebnisse vom Blutbild meines Katers. Wir machen uns ja etwas Sorgen, weil er immer dünner wird. Der Tierarzt meint, dass er äusserlich kein Anzeichen für eine Krankheit sieht, aber evtl. eine Schilddrüsenüberfunktion vorliegt. Hoffentlich ist es nichts Schlimmes und dann muss ich wohl akzeptieren, dass er immer dünner wird. Dafür habe ich aber noch so eine Kalorienpaste bekommen, die ich im ins Futter schmiere

1 .. 1651 .. 3299 3300 3301 3302 3303 .. 3530 .. 3757
natürli   vorallem   bearbeitet   Problem   Zeremonie   gspannt   richtig   langsam   Kollegin   Zuletzt   himbeer   schnell   Hochzit   natürlich   eigentli   schaffe   einfach   wirklich   eigentlich   irgendwie