| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1651 .. 3300 3301 3302 3303 3304 .. 3531 .. 3757
24.06.14 08:40
dandi78 

Re: Bräute 2013

Danke fürs Dume drücke .

Es git glaubs eifach ke richtige Zitpunkt zum Schwanger si. Irgendwie findet me immer no öppis, wo me doch no hätt wöue mache bevor dass me Chind het. Be eus eschs z.B. so, dass mir vorussichtlich im Herbst mit eusem Husbau aföi und de äuä nöchscht Johr im Früehlig oder Summer chönte izieh. Ha zu mim Ma scho gseit, das egs eigentlich no schön fänd, der erschti Summer im Huus no ohni Chind chönne zgniesse. Das esch aber eifach sone Vorstellig und e weiss jo absolut nid, obs de so wird si. Aber e glaube, wenn me de schwanger esch, freut me sich riesig und de esch alles nur no e Istelligssach. Schliesslich het me sich jo Chind gwünscht.

Eg würd eifach versueche, di nid zfescht uf das Thema z'fixiere. Es git so veli "Was wäre wenn...", aber erschtens chunts andersch, und zwöitens als me dänkt. E findes guet wenn me sich im vorus Gedanke drüber macht, schliesslich eschs scho e riesigi Verantwortig wo me de het. Aber es bringt nüt, wenn me sich zu viel Gedanke oder Sorge drüber macht. Wenn de öppis sött si oder öppis nid guet wär, de cha me sich de no gnue dermit befasse. Wieso also scho im Vorfeld möglechi Komplikatione irechne? Nimm der nid d'Freud dra, das bringt nüt. Versuechs eifach möglichscht glasse zneh, und so zneh wies chunt.

Weisch, eg mues mir au immer wieder säge, dasi mi nid z'fescht darf i öppis inesteigere, nur wöus be eus nach 8 Mönet noni igschlage het. Es esch jetz eifach so und irgendwenn wird's de scho klappe.

24.06.14 08:43
dandi78 

Re: Bräute 2013

Snet, velecht müesse di Kater und eg jo de die gliche Medis neh wäge der Schilddrüese
Nei, eg hoffe natürlich dass ihm nüt fehlt und dass es ihm guet goht. Drücke der Dume!

24.06.14 08:45
elea 

Re: Bräute 2013

morge zeme

snet mer gohts au so, i ha ke ahnig vo Babys, Geburt und Schwangerschaft. be di erst em kolegechreis und cha vo niemertem abluege (wie bim hürote ).
ond of so erstusstattigs-Checkliste wetti eh ned go. do esch doch eh au vell onnötigs drof. dasch wie met de Baby badwanne.... ohni seich, brucht me das? chame das ned eifach em brönneli bädele oder chont do scho s Jugendamt?

dandi, super chasch das wege de schilddrüese go abkläre! wen wörki öpis hesch, esh super dass selber ofd Idee cho besch und wens nüt esch, de chasch das abhogge! so oder so e gueti sach fendi!!!!

canoa, wie esch gester gsi bim Arzt? hesch ehm ned wele seg dass no e Woche wetsch dehai blibe? oder heschs gfüehl es sig glich no gange gester bim schaffe?

24.06.14 08:46
Eve777 

Re: Bräute 2013

@Snet: ou nei ich hoffe dim Kater fehlt nüt schlimms, das esch jo ächt mega komisch wenn er eifach immer dünner wird. Also ich kenne das scho dass Chatze im Alter abnähme aber ned grad rasant innerhalb vo paar Woche.


@Dandi: jo do gib ich dir rächt, ich wot mi au niene inesteigere oder eso, ich bi eifach e Mönsch wo am liebste alli Siite wörd aluege und abwäge und guet vorbereitet esch. Aber dir händ alli voll rächt es bringt nüt sich Sorge um öpis z mache wo gar nonig passiert esch, me söts wörkli nä wies denn chunt und denn luege wie me wiiter reagiert. Und was de Chinderwunsch abelangt fühli mi ächt au nonig gstresst, wie gseit mir händ erst grad agfange und de Monet ned emol bewusst gluegt, ich ha eifach irgendwie nüm dra dänkt dasi jo d Pille gar nüm nehme und denn eschs eifach passiert und im Nachhinein hani denn gmerkt dass ei Teil zyytlich genau ufe Eisprung mues gheit sii. Aber wie gseit, au weni erst imene Johr schwanger wär, es wär überhaupt keis Problem mir händs ned pressant .

24.06.14 08:51
Eve777 

Re: Bräute 2013

Elea jo uf dene Checkliste stönd ganz sicher au viel Sache wo dir ned wärded bruche, ich wörd mi do gar ned z fest druf fixiere. Und dir wärded sicher viiiieel gschänkt becho, aso ich glaube ich wörd do sälber gar nonig zu viel aschaffe .

Aso bi eus händ scho sehr vieli Kollege Chinder und dorom hani scho diversi Sache mitbecho und oft Babies / Chinder ghüetet. Ich glaube fast velecht esch das mis Problem dasi ebe scho z viel weiss will ich scho viel z viel mitbecho ha wo cha schief go.

24.06.14 08:58
elea 

Re: Bräute 2013

komischer wiis hani au gar no ke loscht zom bebe züg chaufe... i denke ebe au, do geht's e vel gschenkli ond so.
aber i chader so nofühele eve, i be topf genau glich. i muss jedi entscheidig hondermol abwäge und dorrestudiere, ond mache mer gedanke um Sache wo no ewigs lang ned aktuell send, eifach welli mer irede i muss of alles gfasst si. i gebe mer mega müeh bez me nach dem spruch zlebe:
"worrying does not take away tomorrow`s Troubles, it takes away today`s Peace!"
aber ebe wenn me so esch, de esch me so

24.06.14 09:01
Eve777 

Re: Bräute 2013

Jo muesch luege grad mit Chleidli wärde dir eh überschüttet wärde, was do ame alles zämechunt esch ächt krass .

Haha jo de Spruch esch wörkli guet und esch total wohr. Das findi jo ame so doof a mir sälber, mi Chopf weiss das alles scho aber ebe wie du seisch wenn me so esch denn esch me eifach so, ganz abstelle cha me das allwäg ned. Aber me cha wie du seisch eifach dra üebe zum sich ned z fest inesteigere, und a dem beni definitiv au dra .

24.06.14 09:05
Canoa 

Re: Bräute 2013

Snet, nei ha kei witeri Chrankschriebig öbercho...esch mer au rächt, ech ha jo ned Schmärze oder so! Sie hends jetzt no igscheckt ond de H-Arzt tued no metem Spezialist telefoniere...

Tumbler: Mi Ma fendt Tumblere möchi t Kleider kapot, esch mer jo au klar, aber mini Wäschtüechli woti eifach tumbleret ha, ond är hed alli ufgänkt ond ech hasse dass de sends so "hert" darum heder gfunde är müessi jetzt total schwerig tue...so onnötigs züg...beni so hässig worde!!!

Me & Baby: Ech weiss ned rächt de Spezialist hed mer gseid noch zwe Mönet noch de OP chöned mer loslegge aber ergendwie hani angst, dass die Endometriose gli weder chond ohni Hormon ond wöu out Blose no ned guet esch hanis gfühl das seg grad chli vöu för de Körper...vellecht nehmi de haut länger dere Hormon...

24.06.14 09:10
Eve777 

Re: Bräute 2013

Ou das chani verstoh Canoa ich hasse so Brättüechli zum mi abtröchne das esch so es gruusigs Gfühl bäää .

Wägem Chinder übercho: Jetzt hani irgendwie gmeint gha dass d Endometriose während de Schwangerschaft ned sött fortschriite wäge de Hormonumstellig? Oder hani das jetzt falsch im Chopf? Oder hesch Schiss dassd ned schwanger wirsch und i dere Zyyt denn wieder Endo geht?

Zuletzt bearbeitet am 24.06.14 09:12

24.06.14 09:12
Emma13 

Re: Bräute 2013

Guete morge zäme

Elea, bin froh für eu dass de Untersuech geschter guet gange isch, so herzig! Hender es Bildli übercho? Weg de Übelkeit und s elevit, ich han mich vom elevit immer müesse übergeh, s Gynefam isch ä gueti Alternative fallsd merksch dases au nöd vertreisch

Ich bin demfall echli s Gegeteil vo eu, han nachem 3. Monet richtig afange pöschterle, 3 Mönet vorem Geburtstermin staht scho zimli alles, s Chinderzimmer isch jetz au cho :) uf vieli Chleidli hemmer aber verzichtet will da sicher no s einte oder andere a Gschenk chunt... und zude Erstustattig, ich glaub das merkt mär mite Ziit was no fehlt oder unbedingt no bsorgt werde muess, mir hend jetzt eifach mal s nötigste..

 1 .. 1651 .. 3300 3301 3302 3303 3304 .. 3531 .. 3757
natürlich   wirklich   richtig   bearbeitet   Hochzit   Kollegin   himbeer   eigentli   langsam   natürli   irgendwie   vorallem   Problem   Zuletzt   schnell   gspannt   Zeremonie   schaffe   eigentlich   einfach