Bräute 2013 |
|
1 .. 1652 .. 3301 3302 3303 3304 3305 .. 3531 .. 3757
|
|
|
24.06.14 09:16
snet
|
Re: Bräute 2013
@Dandi: Hihi, nimmst du denn plötzlich auch so viel ab? Wer weiss, vielleicht könnt ihr wirklich die gleichen Medikamente gebrauchen
Ich kenne das mit dem Hineinsteigern. Als wir es im März wieder versucht haben und ich das Gefühl hatte, dass es nicht geklappt hat und schon alle Medis absetzen wollte, war ich total verunsichert. Normalerweise hat es immer beim 1. Versuch geklappt und ich hatte dann mega Angst, dass es jetzt nicht mal mehr mit schwanger werden klappt und ich sowieso schon genug Probleme mit der Erhaltung der Schwangerschaft habe.
@Elea: Also es gibt so pragmatische Checklisten, die fand ich ziemlich gut. Steht auch explizit darin, was man alles nicht braucht (z.B. Heizstrahler für Wickelkommode, etc.). Ich glaube wir werden auch eine Babyparty machen und dann könnten wir ja eine Geschenkliste aufstellen
@Kollegenkreis: Bei mir im Kollegenkreis gibt es noch keine Babies, aber bei meinem Mann schon. So 3-4 Paare haben da schon Nachwuchs.
@Canoa: Hoffentlich ist alles gut und du bist wennschon von der Blasenentzündung befreit.
Haha, welch ein unsinniger Streit mit dem Tumbler. Mir ist das eigentlich ziemlich egal, mein Mann macht ja die Wäsche, dann kann er auch selber entscheiden wie er das handhaben will. Nur 2 T-Shirts darf er nicht mehr waschen. Ich habe ihm gesagt es sei Handwäsche und was passiert? Er schleudert es bei 1200 Umdrehungen und es zerfetzt die ganze Perlenstickerei.
Ich glaube nicht, dass du die Hormone noch länger nehmen musst. Schliesslich ist ja momentan alles weg und wenn du die Hormone länger nimmst, ist dass ja keine "Impfung", dass diese dann so und so viele Monate nicht wieder zurückkommen. Ich glaube wichtiger ist ja, dass du intervallmässig immer wieder diese Pille nimmst, oder? Aber ich kann mir nicht vorstellen, dass man das durch längere Hormoneinnahme auch länger bändigen kann?
|
|
|
24.06.14 09:17
sonne13
|
canoa, ech dänke du weisch am beschte wenn dine körper fit esch und bereit... so ziitaagabe send doch sowieso eifach öppe dorchschnettswärt, esch jo kei chnochebroch wo mer öppe weiss noch x woche esch das weder zämegwachse. loh der eifach ziit, uf die paar woche chonds au ned druuf aa. hauptsach du fühlsch di wieder fit und munter!
verstohs wägem tumblere - so "gschiss" för nüd hani au ned gärn. vor allem eschs jo e chliini sach, machsch das züg halt in tumbler wenn weisch dass d frau das so wett und basta... männer aber luegs vo de andere siite aa: er hänkt mindeschtens wösch uuf
elea, mer hend am wocheänd e dem kors e lischte öbercho vo sache wo mer werklich bruucht die esch relativ chorz und es hed also nüd droff wo ned au säuber druuf chonnsch die lischte underscheidet sich also düütlich vo dene wo gwössi babyusstatter usegähnd. ech ha au lang ned möge bebe-sache chaufe, aber glaub mer, das chond au no irgendwenn hani de freud gha im internet occasions-babyschale z sueche oder en wickeltisch oder so... aber wickle cha mer au süscht irgendwo, bode, bett... ned mol das bruuchts, me muess sech eifach öberlegge wie mers wett mache und was allefalls praktisch isch... es ged nor wenig wo ned drumome chonnsch z chaufe, und für das empfiehl ich also tutti.ch sehr wenns der nüd usmacht wenn die sache ned neu sind
|
|
|
|
24.06.14 09:34
elea
|
canoa, so tubler diskusione hemmer au scho gha. mer stenkts Emmer alles ufzhenke, aber mi maa meint au das machi d chleider kabot.. Männer met erne förtz Emmer :/ i tublere jez eifach nor d underwösch, socke und so tüechli zügs..
ou das esch jo eigentli en gueti nochrecht dass ehr chöntet i 2mt avo üebe. aber los eifahc of din körper, er seit der scho wennd bereit besch!!!
hoi Emma, jo mer hend beldli becho, ond i mus es natürli di ganz ziit aluege :) si het mer zom elevit au no es mettel ge gege öbelkeit. i luege jez mol wies met dem wird go. höt am morge eschs so schlemm gsi, i be chorz devor gsi ned go schaffe welli eifach nor no wemmern die Embryo stellig ofem bett glege be :/ de esch no es sms vo minere schwimu cho wosi schribt "ge Schwangerschaft esch u schön" i ha so müsse lache i dem Moment, ond ha denkt, jojo du chasch shco rede, dini send 30johr her :P
|
|
|
|
|
|
24.06.14 09:43
Emma13
|
Jöö elea, isch mir au so gange, gaht mär immerno so... lueg d Bildli immer wieder a, vorallem jetzt vomer es 3D Bild übercho hend und mär d Gsichtszüg so guet erkennt, isch scho jetzt es mega Schnügeli
ihihi super mitem SMS, grad zum passende Moment :) s tuet mär leid dases dir so mies gaht, chan der würkli nahfühle und würkli öpis degege mache chan mär leider nöd... ich han zwar au Medis gah weg de Übelkeit, han denn aber glich nüd gno wills mär glich unwohl gsi isch debi, aber es gaht verbi.. isch jetzt überflüssig, aber es isch würkli so
Snet, es ist eine Überraschung, keiiiine Anhung was uns erwartet, meine TZ organisiert alles, wir müssen nur die Wohnung zur Verfügung stellen :) und es ist eine Party für meinen Mann und mich, also sind auch seine männliche Kollegen dabei, wir sind aber eine übersichtliche Truppe mit 10 Personen
|
|
|
|
|
1 .. 1652 .. 3301 3302 3303 3304 3305 .. 3531 .. 3757
|