| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1652 .. 3302 3303 3304 3305 3306 .. 3532 .. 3757
24.06.14 09:48
dandi78 

Re: Bräute 2013

Snet, du hesch doch mou gfrogt wäge Ovu-Teschts? Aso eg hätt Interesse dra. Cha jo nid schade

24.06.14 09:51
elea 

Re: Bräute 2013

Emma i wet si ebe ergendwie au ned ne ( d medis gege öberlkeit). aber de denki weder, weni d medis den ned neme, de döfi au ned jömmerle :) i chlammere mi jez fest dra dass alles i 3 Woche oder so dorre esch :/ denke jedesmol, jedi frau wo dass mus dorremache esch e chriegerin wet jo gseh wie das mi maa wörd

ou sonne, das esch mega schön chöne euchi 2 ide gliche bettli schlofe wo ehr scho denne gschlofe hend ond esch doch glich wenn das zeme gwörflet esch, die Baby send jo am afang erge4ndwie en halbe meter wiit, aso denne werds egal si

24.06.14 09:54
snet 
Re: Bräute 2013

Hihi, ich tumblere nicht, da ich auch nicht die Wäsche mache. Problem gelöst

@Emma: Ui, toll, dass es eine Überraschung wird. Ich werde wohl auch meine TZ damit beauftragen, etwas zu organisieren. Aber da bereits beim Polterabend 17 Nasen dabei waren, gehe ich mal von eher vielen Gästen aus. Und wenn da nochmals Männer dazu kommen, wird's seeeehr eng.

@sonne: Super, dass wäre ganz toll! Uh nein, mit zusammengewürfelten Sachen könnte ich nicht leben. Aber ich habe auch einen super grossen Tick was Einrichten anbelangt. Dabei fällt mir auf, dass ich jetzt wieder einen neuen Sessel haben will

@all: Findet ihr das zu früh, wenn wir nach dem nächsten Organ-US nächste Woche wegen dem Kinderzimmer anfragen (18. SSW)? Es gefällt uns so gut und ist Occasion und kostet noch CHF 500... Aufstellen würde ich es noch nicht, aber ich habe sonst Angst, dass es weg ist.

24.06.14 09:54
dandi78 

Re: Bräute 2013

Findes übrigens no witzig, dass dir zum Teil ke Luscht heit zum go Babysache zchaufe. Aso eg mues mi jo ame jetz scho zämerisse, dasi nid scho Zügs chaufe. Hi hi Es git eifach so süessi Sache und e glaube, weni schwanger wär würdi ständig i Babyläde unterwägs si.

24.06.14 09:56
snet 
Re: Bräute 2013

@Dandi: Nehme dir die Ovu- uns SS-tests gerne mit am Brauttreff. Für LucyLu nehme ich ja auch noch Holzresten mit

24.06.14 09:58
dandi78 

Re: Bräute 2013

Super Snet, das esch mega lieb. Danke
Aso eg findes nid zfrüeh wägem Chinderzimmer. Wenns euch gfaut de würdis chaufe. Es wär jo de schad wenns spöter scho wäg wär.

24.06.14 10:00
Emma13 

Re: Bräute 2013

ihihi dandi, ich bin also so wie du... chume ständig mit irgendwelchne Babysache hei

Ou snet, dann wird das eine riiiiesen Babyshower :) cool!

elea, isch mir au so gange ihihih han d Medis nöd gno und han aber glich gjömmerlet es ghört eifach dezue, ich muess halt säge min Ma isch mär e mega Hilf gsi, er het idere Ziit immer kocht (ich han ja eh praktisch nüd gässe) putzt und het mega zu mir glueget, er het sich so Sorge gmacht de arm...

24.06.14 10:00
elea 

Re: Bräute 2013

dandi, komischer wiis för anderi Baby goni mega gern go züg chaufe!

nei snet i fende das ned zfrüeh! einisch muss me avo! i wörds chaufe!!! du anderi öberlegge sech ide 5te Woche scho wege de chenderbetreuig de chasch dus secher fang poste ;)

24.06.14 10:05
Emma13 

Re: Bräute 2013

Snet.. ich finds au nöd zfrüeh und lieber zfrüeh als zspaat, eus hends z.B. en kaputte Schrank glieferet (aaaaach!!!) und jetzt müemmer nomal 3-4 Wuche uf en Ersatz warte... also guet hemmer nochli Ziit bis s Baby chunt..

24.06.14 10:05
elea 

Re: Bräute 2013

Emma13:
elea, isch mir au so gange ihihih han d Medis nöd gno und han aber glich gjömmerlet es ghört eifach dezue, ich muess halt säge min Ma isch mär e mega Hilf gsi, er het idere Ziit immer kocht (ich han ja eh praktisch nüd gässe) putzt und het mega zu mir glueget, er het sich so Sorge gmacht de arm...

ah guet de döfi au witerjömmerle :P
schön het di maa der so vell abgno! das esch en mega stötzi! mus sege i be au sehr froh om mine, sobald i sege i füehl mi ned wohl nemmt er alles ed händ ond i cha go änelegge. er het ä gmeint mis gjommer gieng ehm nonid ofd nerve :) glöggli gha :)

 1 .. 1652 .. 3302 3303 3304 3305 3306 .. 3532 .. 3757
wirklich   bearbeitet   natürlich   einfach   schaffe   eigentlich   irgendwie   vorallem   eigentli   Zuletzt   langsam   natürli   Problem   gspannt   schnell   himbeer   Zeremonie   Hochzit   Kollegin   richtig