| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1653 .. 3303 3304 3305 3306 3307 .. 3532 .. 3757
24.06.14 10:08
Emma13 

Re: Bräute 2013

Ahaha herzig die Manne... denn chömer eus ja würkli glücklich schätze, isch ja au nöd selbstverständlich und wenns dir denn wieder guet gaht chönder di schön Ziit mitenand gnüsse :)

24.06.14 10:09
snet 
Re: Bräute 2013

@Emma: Das einzige was ich mir bis jetzt gekauft habe, ist so ein Bauchschlauch, weil die Hosen nicht mehr zugehen. Und auf ricardo habe ich mir jetzt einen Schwangerschaftsbh ersteigert, der kommt auch bald an.

Oki, ich dachte nur, dass es ein wenig komisch ist, bereits in der 18. SSW wegen dem Kinderzimmer anzufragen. Aufstellen würde ich es so Ende August/Anfang September.

@elea: Oder sie überlegen sich vor dem 1. Kind, in welchem Abstand denn das 2. Kind nachkommt

@Übelkeit: ich bin da ziemlich davon verschont geblieben, schreibe das aber dem Blutverdünner zu. Je mehr Blutverdünner ich bekommen habe, desto besser ging es mir.

24.06.14 10:10
Eve777 

Re: Bräute 2013

Babyshopping: aso ich liebes au Babysache z shoppe, freu mi immer mega weni cha go Sache sueche wenn wieder öper es Chindli übercho het hihi . Aber ha mir gseit ich mues mi denn ächt mol zämerisse und ebe ned z viel chaufe will me bechunt wörkli so e huufe gschänkt. Vorallem bi eus händ öpe 3 Lüüt scho Schachtle uf d Siite do mit Chleidli etc. für eus drin vo ehren Kids hihi allwäg het euses Chind denn grad e begehbare Chleiderschrank haha .

Snet wägem Chinderzimmer, schlöhnd doch zue, wieso sötte dir warte wenns genau das esch wo dir euch vorgstellt händ? Aso ich wörds au chaufe, wär doch schad wenns denn am Schluss wäg esch.

Haha Elea jo das hani imfall au scho dänkt wie ächt d Männer so öpis wörde wägstecke, scho nur amigs d Beschwerde während de Periode wörd ehne allwäg de Gong gä . Jö euchi Männer sind jo ächt cool, esch scho Gold wärt wenn me sone liebe Maa a sinere Siite het. Finds so härzig, mi Maa hät glaub e Schissfreud weni schwanger wär, er esch scho jetzt total fürsorglich und macht sit er s Gfühl het ich chöntis sii sälbständig viel meh deheime, haha ich glaube a das chönti mi gwöhne .

24.06.14 10:13
Emma13 

Re: Bräute 2013

Snet, ansonsten brauchst du noch keine neuen Kleider? Seit bei mir der Bauch anfing zu wachsen, konnte ich die normalen Kleider nicht mehr anziehen... Oberteile natürlich schon und jetzt trage ich oft Leggins oder so "Pluderhosen" :)

Wir haben das Zimmer jetzt aufgestellt (bis auf den Schrank) also knapp 2.5 Monaten vor dem Termin...

Zuletzt bearbeitet am 24.06.14 10:15

24.06.14 10:13
Canoa 

Re: Bräute 2013

Ech be letscht mou för mi Gottibueb go chrömle, das esch schwerig ned zvöu zchoufe! =)

24.06.14 10:16
elea 

Re: Bräute 2013

nei snet, musch probiere so zgseh, send nomeno öpe 150täg bes euches Baby chont! goht garn nöm so lang ;)
jo es esch wörkli goldwert, wenn me onderstötzig het... guet mer chrampfe jo jo gnueg das das chline mönschli cha wachse. :)

24.06.14 10:22
sonne13 

Re: Bräute 2013

hihi canoa, woni för mis gottemeitli be goh iichaufe ha mi au fascht ned chönne brämse! komischerwiis hani aber ned s bedörfnis goh shoppe för eusi eigete chind chond sicher no!

canoa, nähnd mer mol aa dine gottibueb werd scho drüü , was wördsch ehm zum gebori schänke? ha sine eltere vorgschlage es meersäuli (us witz natürli!) und de papi hed denn zrugg gschriebe, de schänki är sim zuekünftige göttichind (er wird götti be eim vo eusne twins) es pony

mine maa esch au sehr härzig, es send vöu chliinigkeite wo är plötzlich öbernimmt - z.b. s bett mache am morge oder so. ech schätze das sehr, au dass er ned gnärvt sondern eher bsorgt esch wenns mer ned so supi goht. getrau mi allerdings alle baud nüd meh z säge, er findet immer ech machi z viel und setti mech me schone... guet, evt. hed er jo rächt

24.06.14 10:29
elea 

Re: Bräute 2013

sonne13:
hihi canoa, woni för mis gottemeitli be goh iichaufe ha mi au fascht ned chönne brämse! komischerwiis hani aber ned s bedörfnis goh shoppe för eusi eigete chind chond sicher no!

goht mer eis zo eis glich

gleb d Männer füehle sech halt au bez machtlos, si chöne eus jo em Prinzip nüt abneh ossert de huushalt. aber i be scho froh wenni amigs chli cha bi ehm go jömmerle ond arm si

24.06.14 10:30
snet 
Re: Bräute 2013

@Eve: Oki, ich werde also nach dem Organultraschall nächste Woche mal scheu wegen dem Kinderzimmer anfragen. Es ist auch so toll, dass es gleich am selben Ort ist wie wir wohnen. Das ist Gold wert, wenn man kein Auto hat!

@Emma: Die Hosen gehen mir nicht mehr zu, also trage ich sie offen mit einem Gummiband im Knopfloch und Hosenknopf und drüber den Bauchschlauch. Viele Kleider passen mir ebenfalls nicht mehr, vor allem wegen den Brüsten und weil es am Bauch zu eng ist. Da ich aber 45 Kleidchen in meinem Kleiderschrank habe, gibt es auch noch solche die tiptop passen Und ich trage meistens skinny Jeans und darüber ein lockeres T-shirt. Dementsprechend passt das mit den Hosen offen lassen noch.

Mein Mami hat mir aber Umstandskleider besorgt, die ich mal anprobieren sollte.

@elea: Hihi, nein es geht noch 170 Tage Bääääh, das heisst auch noch 170 Spritzen (du würdest dich ja wie im Paradies fühlen bei dem Gedanken)

24.06.14 10:35
elea 

Re: Bräute 2013

au 170 täg send nöm vell ;)

und wenni chönt wördi der liebend gern jedi einzeln devo abneh! em gegezog chasch mol ed dentalhygiene för me

 1 .. 1653 .. 3303 3304 3305 3306 3307 .. 3532 .. 3757
natürli   schnell   Problem   Zeremonie   natürlich   gspannt   einfach   irgendwie   bearbeitet   wirklich   himbeer   Kollegin   Hochzit   eigentli   eigentlich   langsam   richtig   vorallem   Zuletzt   schaffe