| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1653 .. 3304 3305 3306 3307 3308 .. 3533 .. 3757
24.06.14 10:41
Lilly4 
Re: Bräute 2013

ui fraue, ihr gebet ja VOLLGAS :)) chume gar nöd nah !!!

mir händ au scho alles (ok, bin 7 wuche vorem termin) aber händ au scho frühe agfange mit allem, han ich aber au scho bi dä hz so gmacht gha, han das no gern: alles schön in ruhe erledige und am schluss nur no druf freue ohni stress ohni nüd!

herzig wie eui manne uf eu lueget so muess es aber au si!
ich ha zum glück nöd so mit übelkeit z kämpfe gha, nur amig bitz apetitlosigkeit und es komisches gfühl im buch, aber isch nöd schlimm gsi und min ma det au scho mega glueget, so herzig ! <3

juhu, hüt mittag gahni id pedicure! freu mich scho riesig druf !!! weiss nur nöd welli farb hmm ... chan mi nie entscheide !

24.06.14 10:57
Canoa 

Lilly4:
juhu, hüt mittag gahni id pedicure! freu mich scho riesig druf !!! weiss nur nöd welli farb hmm ... chan mi nie entscheide !

Pink oder so Korall! =)
Ech ha zwar grad Silber/glitzer! =)

Könnt vo euch öbert die neue Nagellack vo London Butter? =)

24.06.14 10:58
snet 

@elea: Also wir können SEHR gerne tauschen. Ich nehme die Dentalhygiene und du die Spritzen. Das Problem ist nur, dass es immer wieder mühsam wird eine Stelle im Oberschenkel zu finden, die noch nicht gestochen wurde.

@Lilly: Supi, Pedicure müsste ich eigentlich auch mal machen. Irgendwie kümmere ich mich nur immer um meine Fingernägel, aber vergesse die Füsse immer

24.06.14 10:59
dandi78 

Eg weiss ame au nid so rächt wasi söu fürne Farb neh für d'Nägel. A de Fuessnägel hani jetz grad knallrot. :-) Manikure hani erscht öppe imene Monet. Mini Kosmetikerin esch mega usbuechet.

24.06.14 11:01
Lilly4 

korall wär wüki no schön :) danke canoa ! :)))
hmm nei, die kenni nöd! was sind das dänn fürtigi?

snet und ich schneide meine fingernägel immer ganz kurz, dafür gehe ich regelmässig in die pedi ;)

24.06.14 11:05
Emma13 

Ich han im Moment dunkelrot, bin letzt Jahr aber voll uf Korall abgfahre

24.06.14 11:11
Canoa 

Das send anschinend so spezielli Nagellack womer im Globus und i grössere Manor cha choufe, wo hebed wie GEL, han vo zwöi Kolleginne zwöi Farbe öbercho als Gschänkli woni im Spital gseh be, jetzt muessi no de Onder- und Öberlack ha! =)

24.06.14 11:11
snet 

Ich hab momentan lila Fingernägel Oft trage ich sie auch noch blau oder grün.

Juhuii, heute gehe ich asiatisch Mittag essen. Und es ist sogar ein Mittagessen, dass mir noch bezahlt wird Das sind die liebsten.

Grml, jetzt habe ich gerade dem Tierarzt angerufen, aber die Blutergebnisse vom Kater liegen noch nicht vor.

24.06.14 11:13
elea 

ou jo koralle wer secher u cool!
hamer jo erst grad koralle farbeni chucks kauft! freu mi mega wen si entli chöme :D

vo London butter hani au scho ghört und au scho gseh die läde. aber has nonie usprobiert. i ha die em fall scho die müller Drogerie gseh. weer secher gönstiger as Globus oder manor!!!

24.06.14 11:14
dandi78 

Oh Snet, asiatisch würdi jetz au gärn ässe. Be eus gits glaubs Poulet mit Teigware und Broccoli.
Mi Ma und eg ässe sit es paar Wuche fasch keni Kohlehydrat me Znacht. Sither eschs eus viel wohler und es lit eim nüt me uf. Derfür hani ame am Mittag richtig Kohldampf uf Kohlehydrat

1 .. 1653 .. 3304 3305 3306 3307 3308 .. 3533 .. 3757
himbeer   bearbeitet   eigentli   vorallem   langsam   wirklich   Hochzit   Kollegin   gspannt   Zuletzt   richtig   natürlich   einfach   schnell   Problem   eigentlich   Zeremonie   irgendwie   schaffe   natürli