| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 166 .. 329 330 331 332 333 .. 2045 .. 3757
26.06.12 17:23
Lula 

Re: Bräute 2013

@bergeri: Wieso bruche di vom Standesamt dAgabe vo de Eltere??????

@MaLu: I würdi nachehacke... De weisch wora de bisch, u hesch öbis de Finger.




*no nit verlobt, aber bereits es Jahr...*

26.06.12 17:32
bergeri 

Re: Bräute 2013

@Lula: i weisses eigentlich au nid. si het mi eifach gfrogt wia d'eltera heissen und denn wonis ihra gseit han het si gseit: ah okay si heg üs gfunda. kei ahnig....

****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****

26.06.12 19:37
zibesa

nicht registriert

Re: Bräute 2013

so ooo chi rueh hani etz entlich =)

am suntig hani eusi erscht schwetti std charte ihgrüert.. aso bis ez sinds noni ahcho! aber die chöme den scho =)

bin gspannt ufd reaktion vu de lüt... also mis mami het extrem freud - jetzt uf eimal! findi mega lustig und sie heckt scho die piinlichste sache us für mich =( findi nöd so nett...

nichts desto trotz hani freud a alem wo chunt =)

wie gahds euch?

28.06.12 08:26
Valeria01 

Re: Bräute 2013

Guete morge... alles OK bi eu...?
Bin gester uu verschrocke wo mer nöd hett chöne zuegriffe... :)

Bi eus alles Ok hend nümm viel gmacht ussert eus mal go informiere wie tüür Ring da i de CH würdet koste... die wo mier hend welle sind us de Acredolounge in Wädenswil gsii und hend
3500 CHF kostet beidi...
ez luegi no bi Rhomberg... und denn in Italie und in Konstanz...

suscht hani grad en mega krach mit mim Mami...mier hend nie es guets Verhältniss zunenand gha... aber sit ich uszoge bin strittet mer weniger oder fast gar nöd aber sie interessiert sich nöd für mich meldet sich nie ect... ich finds eifach denebet...

LG eu allne und en sunnige Tag
Valeria

28.06.12 10:11
Lula 

Re: Bräute 2013

Hoi Mädels

@zibesa: Isch scho nit gad lieb vo Dim Mami, chasch de nit mit ihre rede, dass es nit au zu piinlech wird?

@Valeria: Säg nüt! Ha gmeint i spinn wo ni mi nit ha chönne ilogge, irgendwenn isch de gstande, dass es no nit bi aune geit, bi bau froh gsi...
Was hesch de Du mit Dim Mami gha? Isch doch doof, dä Ärger gäng...

28.06.12 10:30
Valeria01 

Re: Bräute 2013

@Lula
ach mier sind nie guet uscho... sie isch mega kalt zu mier... und wo ich mit mim Fründ zemecho bin hani es Schwiegermami gfunde wo mich vergööteret
Mini Schwiegermuetter isch dehai und schafft nöd ... lebt numme fürd Fam... sones richtigs italo mami

mini Mum isch e BusinessFrau...sie seit sich jetzt wod Kind dusse sind (sie isch 46) chan sie lebe... sie meldet sich nie bi mier ussert sie brucht ööpis also so spontan wie gats das chumt nie..!
Am So hendmer eus denn no zooft will sie findet am zivile en Apero mit allne und denn no go essse nei das isch zviel da chumt sie nöd mit...
Ich weiss nöd was sie hett ob sie mit mine Schwiegereltere nöd klar chumt wills so unterschidlich sind oder will sie iversüchtig isch dass ichs so guet mit ihne han kei ahnig...
momentan bini eifach numme hessig und enttosche uf sie und min Dad und da min Brüeder sooo viel Dreck am Stekke het zieht er au mit mim Mami mit und macht mi abe ...
debii isch er min trauzüüge und das lööscht mer au ab wenni mit ihm muss striite ect und denn isch er aber min Trauzüüge...

ah kei ahnig...s'nervt mi eifach...

28.06.12 13:52
Mona83 

Re: Bräute 2013

Hey mädels :-)

hät mi schön agschissä dases gestär nöd gangä isch s forum. :-(

aber jetzt isch ja wieder guät. hmmm schiint so als hetet all 2013 brütlis momentan chli äs tüüf und chli problem. bi mir gahts eigentli no, ussert dasi immerno kei musig han für id chilä und kei ahnig han wo ich eini findä. aber easy. sust gahts mer guät und ich mach au chli ä organisationspausä. :-)

han jetzt: chilä, pfarrer, lokal, hotel, trauzügä, homepage!

vo däm här findi dörfi jetzt dän bald 2 wuchä uf italiä und nüt duä. :-)

28.06.12 18:26
LucyLu 
Re: Bräute 2013

Juhuuuuiu hüt isch -1Jahr Min Schatz hät hüt Morge am Standesamt ahglüte und chönne für de 28.06.2013 15:45 Uhr reserviere das fieremer jetzt grad mitere feine Pizza

Grüessli, LucyLu

Zuletzt bearbeitet am 28.06.12 18:27

28.06.12 18:45
lolo 

Re: Bräute 2013

liebi valeria01

oje, das tönt ja chli wie bi mir früener

für mich isch d`familie vo mim zuekünftige maa inzwüsche au meh familie als mini, wobi ich mini eltere sowit erzoge han, dass sie äntwäder mini wünsch reschpektieret oder mich suscht eifach nüd gsänd.

ich han mir irgendwänn eifach gseit, dass ich jetzt mini eignig familie han, wenn au no kei chind da sind und ich genauso es rächt han mini bedürfnis z`üssere und reschpäkt defür z`verlange.

idem dini muetter und din brüeder sich so verhaltet, signalisiert sie dir ja, dass du`s nüd wert bisch, dass mr nätt zu dir isch und dini wünsch reschpektiert. du dörfsch das ihne ruhig spiegle und s`gliiche mache. allerdings muess mr vorher mit sich abmache, dass mr wäg dem kei schuldgfühl hät und uf die lüüt chan verzichte wenns sii muess.

ich han mit dem bi mine eltere sehr guete erfolg gha und mittlerwile sind richtig dankbar wenn ich sie i mis läbe idlade. mini muetter zündet amigs no e bombe idem sie zum bischpil mim schnugg verratet, dass ich es überraschigs-füürwerk für ihn ade hochzeit plane . wenn so öppis passiert dänn mäldi eifach lang nümme bis ich wieder luscht han sie z`gseh.

ich würd us dem grund gar nüd mit ihne stritte. nimm a was sie dr wänd geh und säg dr sälber, dass DU dir`s wert bisch, dass dini hochzit so wird wie ihr euch das vorstellet. wenn sie dich debi nüd wänd begleite, dann tuet das sie disqualifiziere und nüd dich und dini wünsch. jede git was er chan und bin gwüsse lüt isch das leider wenig....

29.06.12 07:25
MaLu 

Re: Bräute 2013

lolo, da schiine mir ganz ähnlech z funktioniere und asichte z ha mit üsne familiene..

 1 .. 166 .. 329 330 331 332 333 .. 2045 .. 3757
langsam   schaffe   natürlich   bearbeitet   Problem   eigentlich   irgendwie   einfach   Zuletzt   schnell   richtig   himbeer   natürli   Hochzit   eigentli   vorallem   Kollegin   gspannt   Zeremonie   wirklich