| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1656 .. 3309 3310 3311 3312 3313 .. 3535 .. 3757
25.06.14 09:20
Eve777 

Re: Bräute 2013

Guete Morge Zäme

Bi eus esch hüt au voll tote Hose, am Nomittag beni wieder anere Sitzig iteilt fürs Protokoll juhuu , aber sust lauft hüt ned viel.

Hei Canoa so cool esch sie jetzt doch no uftaucht, denn het sie's offebar glich gmerkt dass das ned so ok gsi esch.

Dandi sägs ned hüt zobe luegi allwäg au de Match. Bi jo sust gar kei Fuessballluegi, aber bi de WM luegi amigs au mit, ha gfunde het bis jetzt ächt no cooli Spiel gha. Wobii aso ehrlichgseit hani für d Schwyyzer ned so viel Hoffnig, ich finde eifach die spiele im Verglich zu de andere immer zu langsam und büschele amigs de Ball no ewigs anstatt eifach mol loszseckle . Aber lömer eus überrasche .

Emma mega cool, ou go wellnesse is Tessin wäri aso au dabei, sooo toll !

Zuletzt bearbeitet am 25.06.14 09:22

25.06.14 09:20
LucyLu 
Re: Bräute 2013

Guete Morge Zäme

Meld mi au mal wieder...

@ canoa: freut mich das dini Kollegin glich na verbi cho isch und das mitem Chueche, lecker!

@ me: ich ha gester de Italie Match glueget, leider sind d'Italiener scho duse, hoffe fest das d'Schwiiz hüt wieter chunnt. Dandi, luegsch du de Match die Heime oder gahsch innes Public Viewing? Ich lueg de Match die Heime allei (min Maa isch im Militär). Söt wieder mal mich ächli um mini Chatze kümmere, has i de letzte Täg ächli vernachlässigt.

@ snet: schön zu hören dass es Deiner Katze gut geht und nichts gefunden wurde, ist aber trotzdem Komisch das er soviel abgenommen hat.

25.06.14 09:25
dandi78 

Re: Bräute 2013

LucyLu, mir göi der Match ines Public Viewing go luege. Mir si scho es paar mou dört gse und es esch immer e super Stimmig mit öppe 1000 Lüt. Freue mi sehr. Jetz hoffi eifach dass si de au gwünne :-)

25.06.14 09:38
Emma13 

Re: Bräute 2013

LucyLu, gäll isch ä mega Enttüschig gsi geschter bim Italie-Match? So schad... ach jetz hoffemer mal fürd Schwiiz hüt Abig

25.06.14 09:58
dandi78 

Re: Bräute 2013

Und scho chunt wieder das chöne Lied vom John Legend "All of me". Das esch sones richtigs Hüehnerhutlied

Hüt hei mer die definitive Plän fürs Baugsuech übercho. Juhuuu, jetz müesse mer das am Fritig zum Architekt go unterschribe und de gohts zur Abklärig uf d'Stadt. So cool, eg ha mega Freud!

25.06.14 10:08
LucyLu 
Re: Bräute 2013

Emma, ja voll! Heiii nei, echt de Schiri voll Sch**** und den na die Bissattacke, echt en Skandal! Ja würkli schad für Italie, hoffe jetzt aber au fest für d'Schwiiz

25.06.14 10:08
sonne13 

Re: Bräute 2013

mega cool dandi dass das jetzt vorwärts goht! isch sicher toll euches huus, be immer so gwundrig was do so baut wird es gid soooooooo schöni hüüser! aber ich be irgendwie au froh chönd mer es bestehends huus öbernäh, do muesch ned sooo vöu entscheide mer länged jo scho d entscheidige wo mir müend träffe...

25.06.14 10:10
dandi78 

Re: Bräute 2013

Me mues würklech sehr vöu Entscheidige träffe. Bis me nur scho ungfähr weiss, wie s'Huus söu usgseh und denne no der Finschliff. Esch aso würklech nid immer eifach. Jetz beni aber überzügt vo eusem Projekt. Aber säubscht jetz gsehni ame no Sache woni finde, das wär doch au no schön

25.06.14 10:23
Emma13 

Re: Bräute 2013

Gäll, unglaublich LucyLu.. also die Bissattacke isch ja würkli s allerletzti gsi! Ach, isch halt verbi.. freuemer eus ufd EM

ohh so schön dandi, jetzt gahts ja richtig los :)

25.06.14 10:35
LucyLu 
Re: Bräute 2013

hihi... genau Emma, ih zwei Jahr miteme neue Trainer, neue Spieler und det werdet mer Meister Ich hoffe eifach die Bissattacke hätt Konsequenz und de Spieler wird (das wäri denn s'dritte mal gsi wo er das gmacht hätt) gsperrt.

 1 .. 1656 .. 3309 3310 3311 3312 3313 .. 3535 .. 3757
Kollegin   Problem   Hochzit   richtig   gspannt   natürlich   eigentli   irgendwie   eigentlich   Zuletzt   bearbeitet   einfach   vorallem   langsam   Zeremonie   schnell   wirklich   schaffe   natürli   himbeer