| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1656 .. 3310 3311 3312 3313 3314 .. 3536 .. 3757
25.06.14 10:37
Emma13 

Re: Bräute 2013

Ebe genau, positiv denke!

Also das hoffi au... gaht ja gar nöd so öpis, hoffe würkli dass sie da öpis unternehmet!

25.06.14 14:17
dandi78 

Hmmm, hüt esch so nüt los do inne... längwiilig...

25.06.14 14:23
sonne13 

hani au scho dänkt dandi ha aber leider au ned werkli vöu z brichte - mag überhaupt ned und vorhär hed mi no mi arbeitskolleg gnärvt... das isch scho alles...

25.06.14 14:29
Muamba 

Huhu ihr liebe 13ner Brütlis

Ich ha bi euch leider nid so hüfig chöne mitschriebe, da ich e mega stressigi Zyt ka ha. Han im August zivil ghürotä und jetzt händ min Maa und ich langsam dr Chinderwunsch wo im Mittelpunkt stoht.

Ha jetzt mol welle fröge wie das bi eu so usgseh het, sind ja doch scho einigi schwanger mitlerwile! härzlichi Gratulation!!!

ich han am 1.Februar d Pille abgsetzt und sithär het sich min Zyklus no gar nonig ipändlet. Ha also au mini Täg nonig übercho... bin au scho bim FA gsi und er het e US gmacht - sowiit sötti also alles i mim Körper funktioniere.

Wie lang hät euche Zyklus brucht bis er sich wieder ans Anti-Hormonläbe gwöhnt het?

Ich weiss, isch sehr en privati Frog- aber ich mach mir langsam Sorge öb glich öppis bi mir nid stimmt...drum wäri um Antworte super dankbar!

25.06.14 14:29
dandi78 

bi mir gits ebe au nid vöu news. ha immer no wenig arbeit, dorum beni chli im internet am luege wäge wohnigsirichtig für eusers neue huss

25.06.14 14:36
sonne13 

hihi dandi, das isch doch e schöni beschäftigung ech freu mi jetzt scho uf die neu chuchi, obwohl das no sooooooooo wiit wäg isch (eusi chochi momentan esch so chlii und unpraktisch - sie regt mi immer meh uuf )

muamba, ich ha nochem absetze vo de pille sofort wieder en "normale" zyklus gha, heisst be mer, irgendwas zwüsche 28 und 33 täg, aber d mens isch eigentlich "sofort" wieder cho. ech weiss aber au, dass es sehr underschiedlich isch. ich finds guet dass scho bi de fa gsii bisch, wenn das guet usgseht denn bruuchsch evt. eifach nochli ziit. es gid glaub au so tee und chügeli usw wo me cha näh, aber be so sache kenni mi gar ned uus...

25.06.14 14:41
dandi78 

sonne, so cool de chömet der e neui chuchi über? wenn esch es de sowit?

muamba, mi zyklus esch nachem absetze vo der pille au grad wieder normal gse (28 täg). ha d'mens grad sofort wieder übercho. e dänke, es esch aber vo frau zu frau unterschiedlich. chunt glaubs ame au no druf a, wie lang dass me pille scho gno het. aber wenn scho bim fa gse besch und sowit alles ir ornig esch, muesch der sicher ke sorge mache. und falls es dir wöhler esch, chasch jo im fa no mou alüte und nochefroge. cha jo nid schade

25.06.14 14:45
sonne13 

dandi, mir zügled denn öppe imene johr is huus vo mine eltere, und vorhär wird de no umbaut, und i dem "neue-alte" huus hend mer denn e grossi, neui chuchi! uf de räscht vom huus freu mi natürli au, vor allem mit 2 chinder, aber d chuchi ged mer em momänt so uf de närv dassi mi am meischte det druuf freue be jo de gspannt was mir ussueched...

25.06.14 14:49
dandi78 

ahhh so schön. de chöit dir dis elterehus dämfau überneh?
e grossi chuchi esch scho gold wert. mir hei i eusere mietwohnig scho ganz e tolli chuchi drinne. die esch würklech sehr gross und grümig. i eusem hus wird denne der chuchi-, wohn- und essbereich alles offe si. usser esstisch und sofa si trennt dur es tunnelchemine. be jo de gspannt wies wird usgseh wenn alles fertig esch :-)

25.06.14 14:52
sonne13 

wow dandi, das tönt jo super! wow, das gseht denn sicher toll uus! wahnsinn! hihi, mir werded eus mit eme specksteiofe begnüege aber mir werded en wand usenäh und denn chuchi, wohne und ässe in einem ha. uhhh, das projekt rueht im moment grad chli, aber wenni so drüber nochedänke chonnd grad wieder d vorfreud uuf! au wenns no lang goht...

1 .. 1656 .. 3310 3311 3312 3313 3314 .. 3536 .. 3757
schaffe   gspannt   Zuletzt   vorallem   natürli   irgendwie   Kollegin   Hochzit   langsam   einfach   eigentlich   natürlich   Problem   wirklich   Zeremonie   schnell   richtig   himbeer   eigentli   bearbeitet