| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1657 .. 3312 3313 3314 3315 3316 .. 3537 .. 3757
25.06.14 16:21
dandi78 

Re: Bräute 2013

Me cha jo de laufend immer wieder chli öppis derzue chaufe. Was mer sicher au no wärde chaufe esch e Gartetisch mit Stüehl und e Rattan Lounge. Das esch scho lang e Traum vo eus gse dass mer einisch e Rattan Lounge hei. Dä Traum wei mer eus jetz erfülle

25.06.14 16:22
Emma13 

Re: Bräute 2013

Jaaa unbedingt! Mir hend au eini ufem Sitzplatz und ich wür sie niemeh hergeh... eifach mega gmüetlich im Summer

25.06.14 16:28
dandi78 

Re: Bräute 2013

Jo das dänki ebe au

So, eg mache jetz Fürobe. Wünsche dir (und natürlich au aune andere) e tolle Obe.
HOPP SCHWIZ!!!

25.06.14 16:31
Emma13 

Re: Bräute 2013

Danke dir au :) viel Spass im Public Viewing

25.06.14 16:44
Eve777 

Re: Bräute 2013

Hallo Muamba

Ich cha leider nonig wörkli öpis dezue säge wili wie gseit ned weiss öbi ev. scho schwanger worde bi oder wies usgseht, ich söt sust theoretisch am Mentig mini Täg übercho.

Ich weiss vonere Bruut glaub usem 2012 wo sich au lang kei Zyklus ipändlet het, sie heisst do inne Saerli, muesch mol luege im Schwangerschaftstread het sie amigs gschriebe, ev. cha sie dir no meh säge dezue?

http://www.heiraten.ch/forum/board/versc...8_202.html#2010

Muesch di mol e chli duresueche dur ehri Biträg. Aber ich gsehs wie die andere, dänke das esch ächt öpis individuells .

26.06.14 08:29
sonne13 

Re: Bräute 2013

gugus zäme!

sind ehr alli scho fit und munter oder nochli am erhole vom match gester ? ich ha ned gluegt, aber be verwachet wos huupend und jolend dur d gägend gfahre sind, do hani scho aagnoh dass d schwiizer gwunne hend be jo ned wirklich fuessball-aagfrässe aber mags dene jungs natürli sehr gönne dass sie e rundi wiiter sind! wiiter so

wünsche euch allne e schöne tag! bis spöter!

26.06.14 08:31
snet 
Re: Bräute 2013

Guten Morgen Miteinander

So, da ist ja einiges gelaufen. Beim Thema Hausbau kann ich leider nicht ganz mitreden... Ich weiss auch nicht, ob wir jemals Eigentum haben werden.

Gestern hatte ich ja noch den ganzen Tag einen Kundentermin und beim Rückweg hat mein Chef meine Weiterbeschäftigung angesprochen. Erstmals sagte er, dass er mich sehr gerne behalten würde. Er meinte, dass er wahrscheinlich auch niemanden finden werde, der das gleiche Knowhow mitbringt und mich ersetzen könnte (hihi, hab ich es doch geahnt!). Hat aber gefragt ob wir nicht einen Kompromiss machen könnten und ich 1 Tag pro Woche das erste Jahr arbeiten kommen könne. Ich finde das eigentlich nicht schlimm und kann mir das gut vorstellen, für meinen Mann geht das auch prima in Ordnung.

Dann hat er mir nochmals eine Beteiligung an der Firma angeboten, aber dazu bin ich momentan noch nicht bereit. Ich habe ihm gesagt, er soll mich wieder fragen, wenn ich 30 bin

...und dann war ich heute Morgen noch kurz in der Bäckerei. Was ist manchmal los mit diesen Verkäufern? Können die nicht einen ganzen Satz bilden? Ich weiss nicht wie oft ich schon den Satz "Darfsch söscht no öppis"?! So etwas kann mich auf die Palme bringen, wenn man sogar zu faul ist, einen einzelnen Satz auszusprechen. Sorry, wahrscheinlich übertrieben, regt mich trotzdem auf...

26.06.14 08:51
dandi78 

Re: Bräute 2013

Guete Morge zäme

Ole ole ole oleeee... juhuuuu mir si im Achtelfinal!!!
Läck das esch so cool, ha mi mega gfreut geschter. Nachem Match si mer hupend dur d'Stadt gfahre und eg ha no e Schwizer Fahne usem Fänschter gschwunge. Hi hi.
Hüt beni dur das chli müed, ha natürlich nid so vöu gschlofe, aber egal.

Wie gohts euch so?

Wow Snet, e Beteiligung a der Firma? Das esch aber es tolls Agebot und zeigt, wie sehr dich di Chef schätzt. Findes au toll, dass er di gern möcht bhalte. Das ghört me doch gärn. Freut mi für de!

26.06.14 08:56
Emma13 

Re: Bräute 2013

Hallo zäme

Jöö dandi, cool das ihr sonen tolle Abig gah hend geschter! Ich han de Match nöd fertig gluegt, bin fix und fertig gsi geschter und es isch nach langer Ziit di ersti Nacht gsi woni wiedermal duregschlafe han, yessss! :)

Schön snet, dass din Chef so sozial isch, bi mir ischs ja s pure Gegeteil, bin ehrlichgseit au nüm würkli motiviert sit ich weiss dasi eh nöd dörf blibe... zzzzz langwilig!

26.06.14 08:59
snet 
Re: Bräute 2013

Hihi Dandi, das klingt aber nach ganz viel Spass. Ich war um ehrlich zu sein zu müde um noch den Match anzuschauen. War bis 19:00 Uhr beim Kunden und wollte danach einfach nur faul rumliegen und bin auch früh schlafen gegangen.

Ja, das mit der Beteiligung ist schon schön, aber momentan fühle ich mich für so eine berufliche Verantwortung noch nicht bereit. Hab ihm gesagt, dass ich bis 30 keine solche berufliche Verpflichtung eingehen will

@Emma: Kann mir vorstellen, dass du nicht mehr so motiviert bist. Würde mir wahrscheinlich gleich gehen...

 1 .. 1657 .. 3312 3313 3314 3315 3316 .. 3537 .. 3757
schnell   Problem   eigentlich   vorallem   richtig   Hochzit   gspannt   wirklich   eigentli   Zuletzt   Zeremonie   himbeer   langsam   schaffe   bearbeitet   irgendwie   einfach   natürlich   Kollegin   natürli