Bräute 2013 |
|
1 .. 1658 .. 3313 3314 3315 3316 3317 .. 3537 .. 3757
|
|
|
26.06.14 09:05
dandi78
|
Re: Bräute 2013
Eg mache mir mängisch au so mini Gedanke wägem schaffe nachem Mueterschaftsurlaub. Be jo zwar noni schwanger, aber eifach wenns de mou sowit wär. E befürchte ebe schwer, dass eg do nid chönt blibe. De müessti öppis neus sueche, wöu für me esch klar, dass eg au als Mami wieder möcht schaffe. Und elei scho wägem finanzielle, wenn mir de es Huus hei, sött eg witer go schaffe. Evtl. chönti be mim alte Arbeitgäber wieder achlopfe aber weiss ehrlech gseit gar nid, obi das au würklech möcht. E cha mer nur schwer vorstelle, wieder unter dere Chefin z'schaffe. Sie esch zwar super gse und het eim bi allem immer sehr unterstützt. Sie esch aber au extrem dominant und bestimmt immer über alles. E glaube nid, dass das no mou würd klappe, jetz woni gse, dass es durchus au andersch goht. Hmmm... Aber das esch jo im Moment no kes Thema
|
|
|
|
26.06.14 09:12
snet
|
@sonne: Danke vielmals! Ja, ich dachte auch nicht, dass es so einfach geht. Naja, aber zuerst muss ich ja noch eine schriftliche Vereinbarung darüber haben. Und unser Büro hat gerade mal 180 Stellenprozente, wovon ich 100 habe momentan. Von dem her verstehe ich manche grossen Unternehmen nicht...
Das ist ja toll, dass du dir ab jetzt den Anfahrtsweg sparen kannst. Glaube ich dir gerne, dass das mega entlastend für dich ist. Ich könnte wahrscheinlich nicht zuhause arbeiten, weil die Katzen mich immer zu fest ablenken
@dandi: Hihi, das musst du doch jetzt noch nicht überlegen. ich habe mir solche Gedanken lange nicht gemacht, erst als der Fall aktuell wurde. Und um ehrlich zu sein, hätte ich auch kein Problem gehabt ins Blaue raus zu kündigen. Aber ich habe natürlich den Vorteil, dass in meiner Branche immer Personal gesucht wird und Leute mit entsprechenden Fachausweisen Mangelware sind.
|
|
|
26.06.14 09:16
Emma13
|
S isch schön z'lese dases würkli Firmene gitt wo das unterstütztet, das isch echt toll!
Ich verstahn dich dandi, für mich isches au chli en Schlag is Gsicht gsi, verstönd mi nöd falsch, ich freu mich riesig uf mini neu Rolle als Mami und d Ziit mit eusem Schätzeli chöne zgnüsse, find das isch Gold wert und die chline wachset so schnell, wahrschinli bini sowieso froh dasi kein Druck han wegem Abstille etc. und mich voll und ganz ufs Baby chan konzentriere aber ich finds Schad dass mär sich als Frau muess entscheide zwüschet Job und Familie, obwohl beides sehr guet au zäme klappt. S wär für mich eifacher gsi z'wüsse das ich am Tag X wieder en Job gah hetti und beruhigt zrugg het chöne, natürli spielt no s finanzielle mit, aber drum machi mir im Moment nöd so Sorge, es gaht eus zum Glück sowiit guet und es paar Mönet chömer guet überbrücke, nur de Gedanke nervt mi dasi denn wieder öpis muess sueche... aber das wird scho irgendwie klappe :)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 .. 1658 .. 3313 3314 3315 3316 3317 .. 3537 .. 3757
|