| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1658 .. 3313 3314 3315 3316 3317 .. 3537 .. 3757
26.06.14 09:00
sonne13 

Re: Bräute 2013

snet, das ist wirklich cool! toll dass er dich behalten möchte, ich finds auch gut dass ihr so problemlos den kompromiss mit 1tag/woche gefunden habt! wieso sind nicht alle chefs so ?!? ich freu mich auf jeden fall für dich! ich finde es wertvoll und beruhigend wenn man weiss wie es nach dem mutterschaftsurlaub weitergeht!

mein direkter vorgesetzter ist ja wirklich auch toll. gestern hab ich ihn gefragt ob ich im sommer zwischendurch zu hause arbeiten darf, weil ich in dieser zeit ja eh nur vor dem pc hocke und mir der arbeitsweg einfach anhängt... er hat da vollstes verständnis und war sofort einverstanden - ich musste ihm nur eine liste machen mit den dingen, die ich machen will in der zeit. mich entlastet das extrem - ich spare 3h und kann mich zwischendurch hinlegen - wie es mein arzt verordnet hat

jö dandi, cha mer vorstelle dass das cool gsii esch. ebe - mech interessierts jo ned so brönnend, aber ech ha mi gliich gfreut! letscht mol hed mer dä wo am aug verletzt worde esch (weiss de name scho nömm ) soooooooo leid do, mine maa hed sich richtig ab mer amüsiert hihi, viellicht hed das irgendwelchi beschützer-muetterinstinkt i mer usglöst oder so

26.06.14 09:05
dandi78 

Re: Bräute 2013

Eg mache mir mängisch au so mini Gedanke wägem schaffe nachem Mueterschaftsurlaub. Be jo zwar noni schwanger, aber eifach wenns de mou sowit wär. E befürchte ebe schwer, dass eg do nid chönt blibe. De müessti öppis neus sueche, wöu für me esch klar, dass eg au als Mami wieder möcht schaffe. Und elei scho wägem finanzielle, wenn mir de es Huus hei, sött eg witer go schaffe. Evtl. chönti be mim alte Arbeitgäber wieder achlopfe aber weiss ehrlech gseit gar nid, obi das au würklech möcht. E cha mer nur schwer vorstelle, wieder unter dere Chefin z'schaffe. Sie esch zwar super gse und het eim bi allem immer sehr unterstützt. Sie esch aber au extrem dominant und bestimmt immer über alles. E glaube nid, dass das no mou würd klappe, jetz woni gse, dass es durchus au andersch goht. Hmmm...
Aber das esch jo im Moment no kes Thema

26.06.14 09:11
sonne13 

Re: Bräute 2013

dandi, ech würd mer au ned zviel gedanke mache - es chonnt jo sowieso wies muess! und mängisch goht eis törli zue, deför es anders uuf! aber ech verstoh dech sehr guet - ech ha sehr ähnlechi gedanke gha. klar verdien ech met mine 20% ned grad vöu, aber gliich entlaschtets ebe s familiebudget - näbscht dem dass ech eifach gärn wörd schaffe jo au es wechtigs argumänt...

26.06.14 09:12
snet 
Re: Bräute 2013

@sonne: Danke vielmals! Ja, ich dachte auch nicht, dass es so einfach geht. Naja, aber zuerst muss ich ja noch eine schriftliche Vereinbarung darüber haben. Und unser Büro hat gerade mal 180 Stellenprozente, wovon ich 100 habe momentan. Von dem her verstehe ich manche grossen Unternehmen nicht...

Das ist ja toll, dass du dir ab jetzt den Anfahrtsweg sparen kannst. Glaube ich dir gerne, dass das mega entlastend für dich ist. Ich könnte wahrscheinlich nicht zuhause arbeiten, weil die Katzen mich immer zu fest ablenken

@dandi: Hihi, das musst du doch jetzt noch nicht überlegen. ich habe mir solche Gedanken lange nicht gemacht, erst als der Fall aktuell wurde. Und um ehrlich zu sein, hätte ich auch kein Problem gehabt ins Blaue raus zu kündigen. Aber ich habe natürlich den Vorteil, dass in meiner Branche immer Personal gesucht wird und Leute mit entsprechenden Fachausweisen Mangelware sind.

26.06.14 09:16
Emma13 

Re: Bräute 2013

S isch schön z'lese dases würkli Firmene gitt wo das unterstütztet, das isch echt toll!

Ich verstahn dich dandi, für mich isches au chli en Schlag is Gsicht gsi, verstönd mi nöd falsch, ich freu mich riesig uf mini neu Rolle als Mami und d Ziit mit eusem Schätzeli chöne zgnüsse, find das isch Gold wert und die chline wachset so schnell, wahrschinli bini sowieso froh dasi kein Druck han wegem Abstille etc. und mich voll und ganz ufs Baby chan konzentriere aber ich finds Schad dass mär sich als Frau muess entscheide zwüschet Job und Familie, obwohl beides sehr guet au zäme klappt. S wär für mich eifacher gsi z'wüsse das ich am Tag X wieder en Job gah hetti und beruhigt zrugg het chöne, natürli spielt no s finanzielle mit, aber drum machi mir im Moment nöd so Sorge, es gaht eus zum Glück sowiit guet und es paar Mönet chömer guet überbrücke, nur de Gedanke nervt mi dasi denn wieder öpis muess sueche... aber das wird scho irgendwie klappe :)

26.06.14 09:22
Emma13 

Re: Bräute 2013

Oh das isch super sonne dass du en Teil als Homeoffice chasch mache, so guet!

26.06.14 09:36
dandi78 

Re: Bräute 2013

Sonne, so guet das chasch Homeoffice mache. Es git also doch no humani Chefs. :-)

Emma, e verstoh di sehr guet. Einersits chasch di jetz voll und ganz uf dini neui Ufgab als Mami konzentriere. Das esch grad am Afang sicher toll, da jo no alles ganz neu und ungwohnt esch. Trotzdem wers natürlich schön z'wüsse, dass me spöter wieder e Job uf sicher het. Aber e dänke, du wirdsch sicher früehner oder spöter wieder öbbis finde. Mängisch bruchts haut eifach chli Geduld, aber wer suchet, der findet! :-)

26.06.14 09:43
Emma13 

Re: Bräute 2013

Das denki au dandi, wett mär im Moment au nöd gross Sorge drum mache, han bis jetzt immer problemlos en Job gfunde, also wird's bestimmt au dasmal klappe :)

Defür chani mär alli Ziit neh wo euses Baby (und ich) bruchet zum eus a de neu Lebensabschnitt gwöhne isch sicher au nöd z'unterschätze.

26.06.14 10:24
Canoa 

Re: Bräute 2013

*Reichschleich*

Muess scho säge bi 50 % schaffe chond mer chum zo öbis! =O

Ha euch doch vor längere Ziit gschrebe wäg mine Piercings...ech ha mech jetzt def. entschede, wäg met allem, es gfaut mer zwar mega mega guet, aber de TCM Typ hed mer gseid, s Nasepiercing ging diräkt i Darm ond s Buchnabupiercing diräkt i Underlib. Ha jetzt gnueg "Ärger" gha demet, wots ned no meh usefordere....

26.06.14 10:49
snet 
Re: Bräute 2013

@Canoa: Oho, jetzt nimmst du also alle Piercings raus? Wie ist das denn mit den "Löchern", bleiben die zurück? Bei mir sieht man immer noch ein bisschen die Stellen wo die Piercings in der Lippe waren.

Also ich hätte eigentlich zu tun, aber momentan so gar keine Lust Vor allem drückt sich die Arbeitskollegin ein wenig davor etwas zu machen, was eigentlich ihr Job ist und versucht mir das abzuschieben...

 1 .. 1658 .. 3313 3314 3315 3316 3317 .. 3537 .. 3757
Zeremonie   langsam   schnell   eigentlich   Problem   einfach   Hochzit   eigentli   vorallem   natürli   richtig   himbeer   gspannt   Kollegin   irgendwie   natürlich   Zuletzt   wirklich   schaffe   bearbeitet