| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1659 .. 3315 3316 3317 3318 3319 .. 3538 .. 3757
26.06.14 14:02
sonne13 

Re: Bräute 2013

bei mir ist auch turnstunde, boxkampf, tanzunterricht - keine ahnung, aber es tut sich was seit letztem wochenende sind die beiden sehr aktiv, ich glaube die werden auch immer stärker und darum merkt mans besser. mein mann kippt jeweils fast vom stuhl wenn er sieht wie sich meine bauchdecke bewegt und am meisten freude hat er, wenn er anklopft und es klopft jemand zurück

26.06.14 14:04
elea 

Re: Bräute 2013

hallo zeme

nach 2 täg dosse schaffe döfi entli weder mol em Büro si :)

canoa i ha gar ned gwösst dass die piercing so en ifloss chöne ha. i ha mis nase und buch piercing vor öpe 7johr oder so usegno und me gseht no es mega loch em buchnabel, nervt recht aber met dem muess me lebe he. ha jez nomeno da die zonge denn, wo jez scho Emmer all chöme i sig doch z alt för da, aber a dem hangi

snet, hesch es scho weder gspührt? so schön do wird aber öper langsam aktiv i dim buch he ;)

26.06.14 14:06
Emma13 

Re: Bräute 2013

Jöö ihihi isch eifach herrlich dem tanzendi Buuch zuezluege, ich chönt das de ganzi Tag mache!

Sonne isch das bi eu au so? JEDESMAL wenn min Ma mit mim Buch redt oder "spielt", chunt iiiimmer öpis zrugg, wenn ich mal öpis säge, denn reagierts überhaupt nöd ahaha erchenets echt d Stimm vom Papi?

26.06.14 14:12
sonne13 

Re: Bräute 2013

emma, doch doch, be mer reagierets au (natürli ned immer...). aber ich ha mi scho langsam a das geturne gwöhnt und "realisieres" mängisch gar nümm wirklich, vor allem wenni am schaffe be. aber mine maa kennt das jo ned so wie ech, hed die beide jo ned nonstop debii und isch eifach immer wieder überrascht und verblüfft wenn ers denn erläbt, bim erschte mol isch er richtig zämezuckt und hed "huch" gmacht

26.06.14 14:15
Emma13 

Re: Bräute 2013

ihihi mine verschrickt au jedes Mal, amigs sind die Tritt au so heftig, chasch fast nöd glaube dass das vomene 1kg Baby chunt und bi eu isches wahrschinli grad nochli stärker mit zwei wo umeböxlet :)

Ich glaub ad Stimm vom Mami isches ehner gwöhnt, darum reagierts bi mir amigs nöd prompt, ehner wenni chli umedrucke und spiele, denn chunt au meistens öpis zrugg :) am beschte findi aber wenn mär s Füessli gseht duredrucke, herrlich

26.06.14 14:20
sonne13 

Re: Bräute 2013

so cool emma, be jo gspannt ob mer denn das au mol gsehnd. nimmt mi jo wunder wie schwär die beide inzwüsche sind, nöchschte ziischtig werdeds wieder "vermässe"... min buuch hed die letschte täg wieder en riese gump gmacht dunkts mi - viellicht bini wäge dem so uf de schnorre... guet, ich schlof inzwüsche au sehr schlächt, hoffe das blibt jetzt ned so...

26.06.14 14:25
Emma13 

Re: Bräute 2013

Gitt eso Phase wo de Buch mega Schüüb macht und denn wieder ruhigeri, das merki au uu guet.. schön chasch du so oft id Kontrolle, mir chömet 5 Wuche ewig lang vor...

Ich schlafe leider au sit längere Ziit ganz schlecht, d Hebamme het gmeint das segi es natürlichs Verfahre vom Körper wo sich uf die "schlaflosi" Ziit istellt hoffe glich dass bald mal chli besser wird, die Nacht hani nach langer Ziit s erstmal wieder duregschlafe, hoffe dases bi dir bald besseret, macht eim halt scho z'schaffe...

26.06.14 14:26
snet 
Re: Bräute 2013

Hihi, da ist mein kleiner Stups ja gerade fast nichts

Ein Schläfchen wäre wirklich momentan etwas ganz Feines! Da würde ich nicht nein sagen. Leider muss ich ja jede Nacht raus für einen zusätzlichen Pipistop. Hoffentlich vergeht das bald.

Jetzt habe ich mich brav fürs Badmintontraining am Fr eingetragen, aber ausser mir niemand! Kann doch nicht gegen mich selber spielen.

26.06.14 14:30
Emma13 

Re: Bräute 2013

Snet, wett di nöd demotiviere, aber das mitem Pipi wird nur no schlimmer stahn amigs 3-4 Mal ide Nacht uf zum ufd Toilette... aber muess ja nöd bi allne glich si! Bi mir isches jetz eifach Routine worde, machs scho fast im Halbschlaf

26.06.14 14:33
snet 
Re: Bräute 2013

Oh nein... Ich dachte, das würde besser werden im 2. Trimester und dann im 3. wieder zunehmen. Naja, was solls...

Hihi, ich bin jetzt auch schon im 5. Monat angekommen. Vielleicht trau ich mich es bald mal im Umfeld zu sagen und sonst werden sie es schon bald merken.

 1 .. 1659 .. 3315 3316 3317 3318 3319 .. 3538 .. 3757
natürlich   gspannt   eigentlich   schaffe   bearbeitet   Zeremonie   wirklich   schnell   Zuletzt   Kollegin   Hochzit   Problem   natürli   vorallem   himbeer   richtig   irgendwie   einfach   eigentli   langsam