| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1659 .. 3316 3317 3318 3319 3320 .. 3539 .. 3757
26.06.14 14:37
elea 

Re: Bräute 2013

ou schlöfli tönt ganz toll, do weri au debi! :)
ou muss grad chorz usnötze weni 3 profi_schwari do ha
wie funktioniert das eigentli met de Hebamme? brucht me das? het das jedi?
wie lauft das? muss me sech do selber drom kömmere? wenn jo, ab wenn und wie ond wo? (vell froge )

26.06.14 14:43
snet 
Re: Bräute 2013

@elea: ich hab absolut nicht die blasseste Ahnung. Dabei hat mich ja heute die Hebamme vom Unispital Bern angerufen und gefragt wie es mir geht. Haha, hätte sie fragen können wie das geht. Aber da ich in 3 Wochen einen Termin habe, kann ich ja da fragen.

26.06.14 14:46
Emma13 

Re: Bräute 2013

Snet, du hast recht.. im 2. Trimester wars bei mir auch besser, aber mittlerweile bin ich ja im 3. und du schon im 5. Monat? Wow, wie die Zeit vergeht...

Elea, du meinsch d Hebamme für nachem Wuchebett oder während de Schwangerschaft? Ich han während de SS kei eigeni Hebamme, gahn zur Kontrolle immer in Spital zude FÄ, für nachem Wuchebett isch das so, dass du 1 Hebamme "zguet hesch" wo bis 10 Täg heichunt und s Baby kontrolliert und dich untersuecht und für Frage da isch (z.B. Stille) d.h. wenn du z.B. 3 Täg im Spital bisch, denn chunt sie no 7 Täg hei, wenn 5 Täg im Spital bisch, denn chunt no 5 Täg hei :)

Mir ischs empfohle worde mich recht früeh um eini zkümmere, 1. wills am beschte isch wenn eini im Wohnort hesch wo schnell bi dir isch und meistens hets nöd grad en huufe und 2. will sie sich au de Termin müend vorreserviere. Da chasch eini sueche http://www.hebamme.ch/ oder mal din FA fröge öb sie mit bestimmte zämeschaffet

26.06.14 14:49
Emma13 

Re: Bräute 2013

Zude Frag öb mär eini brucht... das isch sehr individuell denki, ich bin sicher froh wenni nöd grad "allei" bin wenni nach de Geburt heichume, find das eigentli no ganz ä gueti Sach, chan der bim bädele behilflich si oder wenn suscht Unsicherheite hesch und bim erste Chind find ich das recht unterstützend, mär muess aber nöd eini organisiere, das muesch du entscheide, drum muess mär sich au selber drum kümmere...

26.06.14 15:00
snet 
Re: Bräute 2013

@Emma: Was heisst denn frühzeitig eine Hebamme reservieren? Der ganze Kram ist ja recht kompliziert. Kann man denn nur eine freischaffende Hebamme beauftragen?

26.06.14 15:07
Emma13 

Re: Bräute 2013

Ich habe meine Hebamme etwa im 5. Monat organisiert, wir besuchten da einen Infoabend im Spital wo ich gebären werde und wir haben gleich Infomaterial dazu erhalten. Wir haben uns dann ziemlich lange unterhalten, sie hat sich den Geburtstermin vorgemerkt und ich muss mich dann bei ihr melden wenn das Baby da ist.

Diese Hebamme ist nicht freischaffend, sie arbeitet für dieses Spital, aber wie ich das verstanden habe, kümmert sich das Spital nicht darum dir eine zuzuweisen, deshalb muss man sie eigenhändig organisieren (wenn man eine möchte) und es wird von der Krankenkasse übernommen, man hat auch 3 Stillberatungen zur Verfügung, sicherlich auch nützlich wenn man abstillen möchte in Hinsicht auf die Rückkehr zur Arbeit (z.B. nach 5 Monate oder so, dann kann man sie wieder anrufen und zusammen schauen wie man das am besten angeht)

26.06.14 15:08
elea 

Re: Bräute 2013

ah i ha drom gmeint während de Schwangerschaft brucht me au eini? aber wenn ned, esch das för meh au ok het au ned gwlsst was die wet mache, was ned shco mini FA macht :)

26.06.14 15:14
Emma13 

Re: Bräute 2013

Ich kenn au es paar wo eini während de Schwangerschaft hend elea, das sind eifach normali Kontrolle mit abtaschte etc., aber ebe, wenns scho bim FA machsch, denn isch das nöd unbedingt nötig findi will det au Ultraschall machsch wo d Hebamme nöd macht, sie isch da zum dir alli Frage beantworte, mär seit ja dass en FA sich nöd soooo viel Ziit nimmt und mär sich amigs "schämt" wegem jedem Bips am FA azlüte, drum het mär ä Hebamme wo unterstützend da isch und jederziit chan alüte au zum Sache fröge wo eim grad in Sinn chömet... aber ebe, weisses au nöd gnau, ich han selber au keini, kenns nur vonere Kollegin

26.06.14 15:17
elea 

Re: Bräute 2013

aso de wers guet wenn me eifach mol einisch sonere Hebamme alütet, seit das me schwanger esch ond de gern wet das si eim nach de Geburt chont go bsüechle? :)

26.06.14 15:21
Emma13 

Re: Bräute 2013

Ja genau elea :) ich find das ganz ä gueti Sach... muesch di denn eifach melde wenns Baby da isch und ihre säge wenn wieder dihei bisch, that's it!

 1 .. 1659 .. 3316 3317 3318 3319 3320 .. 3539 .. 3757
natürlich   eigentli   wirklich   vorallem   Hochzit   Zuletzt   Problem   Zeremonie   irgendwie   langsam   natürli   schnell   eigentlich   einfach   gspannt   richtig   himbeer   Kollegin   schaffe   bearbeitet