| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1660 .. 3317 3318 3319 3320 3321 .. 3539 .. 3757
26.06.14 15:22
snet 
Re: Bräute 2013

@Oh wow, du warst schon im 5. Monat an einem Infoabend? Ist das nicht früh, oder sollte man das dann schon machen? Ich dachte, dass ich an einen Infoabend im Oktober gehe Aber ich sehe gerade auf der Homepage, dass der nächste Infoabend am 18. August ist. Das wäre ja dann die 25. Woche und auch ausreichend

26.06.14 15:27
Emma13 

Re: Bräute 2013

Snet, wir wären eigentlich im Juni gegangen, aber da waren wir in den Ferien, der nächste wäre dann im August gewesen (für uns etwas zu spät) also haben wir es "vorverschoben"

Ich denke wenn du im August gehst, passt das tiptop

26.06.14 15:28
elea 

Re: Bräute 2013

merci Emma, so kompliziert esch das gar ned. im 5te monet hesch du aglüte? de werdi das au öpe so mache :)

26.06.14 15:29
elea 

Re: Bräute 2013

so doof esch das gar ned wenn me das scho metti Schwangerschaft macht eigentli. en bekannte het ehri tochter erst grad vor paar täg per kaiserscnett ofd welt brocht. es het komplikatione ge und de esch si scho die 34 ssw ofd welt cho! de besch de froh hesch de kurs de scho gmacht

26.06.14 15:33
sonne13 

Re: Bräute 2013

elea, ich han au kei hebamme. muess aber luege dassi eini i de umgäbig finde für bsuech und betreuuig noch de geburt, wies d emma beschriebe hed...
es ged ebe zwe möglichkeite, wie d schwangerschaftskontrolle chasch mache. entweder du gohsch zu de fa, oder du machsch es be de hebamme, ussert natürli die "normale" ultraschallundersuechige, das macht denn be allne d fa. aber wenn du kontrolle bi de fa hesch, de bruuchsch währed de schwangerschaft ned no en hebamme. ech weiss au ned ob kk beides wörd zahle...?

snet, ich war diese woche an einem infoabend (25. woche) und gehe nächste woche noch an einen. irgendwann muss dich der fa ja dann im spital anmelden wo du gebären möchtest, deshalb kann man nicht "ewig" warten, aber du bist sicher noch früh genug im august. ich hab eben mal geschaut wann die nächsten infoabende sind und festgestellt dass die beiden spitäler die für mich in frage kommen im juli nichts haben - erst ende august wieder, und das wäre dann sicher zu spät gewesen für uns...

Zuletzt bearbeitet am 26.06.14 15:35

26.06.14 15:34
Emma13 

Re: Bräute 2013

Nei, isch würkli nöd kompliziert.. isch ja nur es Telefon :)

ihihi am Kurs bini jetzt drah, ide 29. Wuche, gaht bis zude 34., also hoffi dasi knapp no dure mag nei, chan natürli immer si dass s Baby vorher chunt aber ich wür au nöd unterschätze dass mär sich mite Ziit au nüm so fit fühlt, s wird halt eifach astrengender mitem wachsende Buch und ich wo im Hochsummer wird gebäre han mär au echli wele erspare ide Hitz umeseckle und no Sache erledige und so passt das super...

26.06.14 15:37
Eve777 

Re: Bräute 2013

Soo bi au nomol schnäll do, nachhär gohts denn gli mol ab is Wucheändi .

Nur no schnäll wäge de Hebamme: ich glaube s geht denn au no Unterschied wäge de Betreuuig bi de Geburt sälber. Will de Arzt chunt jo i de Regel immer erst am Schluss dezue und vorhär betreut eim so oder so e Hebamme. Wenn me sich scho im Vorus e eigeni "ussuecht" und die bi dem Spital wo me gebährt als Beleghebamme agstellt esch, denn esch sie vo A-Z vo Afang ah debii und unterstützt eim bi de Geburt. Wenn me das ned macht, denn het me eifach ganz normal agstellti Hebamme vom Spital und det chas denn je nachdem sii dass es während de Geburt Schichtwächsel geht etc.

Aso ich glaube wenns bi mir mol sowiit esch wördi mir au uf jede Fall e eigeni Hebamme sueche woni denn bi de Geburt debii hätti, ich dänke s esch wichtig dass me sich denn so wohl wie möglich fühlt und öper a de Siite het, wo au d Chemie sicher stimmt etc.

Zuletzt bearbeitet am 26.06.14 15:39

26.06.14 15:39
Emma13 

Re: Bräute 2013

Genau, das chunt dezue.. mini FÄ wird mich nöchst mal (32te Wuche) im Spital amelde, also spötistens bis denn sött mär sich scho für es Spital entschiede ha

26.06.14 15:40
elea 

Re: Bräute 2013

nei i be zfrede met minere fa und wet d kontrolle secher bi ehre mache. jo wi esch denn das em Spital? muss me sech det selber vorameldet oder macht das d FA? nomol e frog (sorry) het öper vo euch in erwägig zoge ines geburtshuus zgo ond end is Spital?

26.06.14 15:43
Emma13 

Re: Bräute 2013

Du hesch recht Eve, das isch sicher au no en Punkt wo mär muess beachte..

Elea, ebe mini FÄ meldet mich ide 32. Wuche a, das macht sie, ich muess mich nöd drum kümmere. Nei, han d Möglichkeit vomene Geburtshuus eigentli nie in Erwägig zoge... bisch der am überlegge ines Geburtshuus zgah?

 1 .. 1660 .. 3317 3318 3319 3320 3321 .. 3539 .. 3757
irgendwie   natürlich   einfach   schnell   langsam   Hochzit   natürli   Kollegin   wirklich   bearbeitet   eigentlich   Zeremonie   Problem   gspannt   richtig   eigentli   vorallem   Zuletzt   himbeer   schaffe