| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1660 .. 3318 3319 3320 3321 3322 .. 3540 .. 3757
26.06.14 15:52
elea 

Re: Bräute 2013

nei eigentli ned, aber öper het mer chörzlech gseit, dasss si de onbedengt ines geburtshuus welli well si eim det ned so stresse onds vell weniger dammress gebi und alles vell "natürlicher" ablauft as imene Spital. au wenni mi im Spital total onwohl füehle hani Emmer denkt i wet glich ines Spital, eifach zom d gwössheit ha falls öpis passiert sends of alles vorbereitet. aber jez frogi mi mega, esch das echt wörkli so, dass si der em Spital weniger ziit gend förd Geburt? aso weisch, dass si det schneller wend d Geburt vorwärtstribe unds drom me dammress geht (min absolute absolute aaaabsolute Horror öbrigens!)...

26.06.14 15:54
sonne13 

elea, d frog vom geburtshuus stellt sich be zwilling gar ned... ich be jo emene geburtshus gsii im kurs letscht wucheänd, das isch mega schön det. aber ebe - ich ha d wahl jo gar ned... ich find aber au, d spitäler hend en ziemliche schritt gmacht - ich ha s gebärzimmer im spital also ebesoschön gfunde wie im geburtshuus! was ich halt beruhigend finde isch dass jederziit ärzt ume sind falls öppis setti sii. aber das isch ned allne wichtig - denn wenn im geburtshuus bisch und es zeichnet sich schwierigkeite ab, wirsch au verleid... isch halt scho chli en anderi atmosphäre... aber es bruucht sicher viel vertraue zu de lüüt! also wenn ich würd im geburtshuus gebäre würdi mini ss-kontrolle au grad vo de hebamme det mache loh...

stimmt eve wäge de hebamme im spital, hesch denn eifach die wo grad schaffet. ich dänke aber au do - wenn ich würd welle mini "eiget" beleghebamme "mitbringe", denn hätti au kontrolle be ihre gmacht, dass sie wirklich vertraut isch met mir und de situation usw. das isch halt alles sehr individuell - ich finds guet hed mer so viel verschiedeni möglichkeite wie mers cha mache, au wenns mängisch schwierig esch no dure z blicke

26.06.14 15:55
snet 

@Hebamme: Das ist mir so ziemlich komplett egal. Es darf nur eine einzelne Person nicht sein: Die Exfreundin meines Mannes (arbeitet als Hebamme im Spital, wo wir entbinden möchten). Ich finde das ist ein äusserst intimer Moment, an dem die Exfreundin nichts zu suchen hat. Kann man das wohl so anbringen oder ist das daneben?

@FA: Naja, wir haben uns "zusammengerauft". Unser Puffer ist mein Mann und sonst zicken wir uns an. Sie findet ich bin mühsam und ich finde, dass sie mir zu wenig und zu unprofessionell Auskunft gibt. Aber da diese Schwangerschaft ja zu schnell wieder eingetreten ist um den Arzt zu wechseln, hab ichs gelassen. Auch dem neuen FA (habe ja vorher schon 3x gewechselt) wieder alles zu erklären, hätte ich keine Lust gehabt.

@Infoabend: Prima, dann melde ich mich dann mal für August an.

@Geburtshaus: Keine Option für mich, da ich ja diverse Medikamente einnehme (wie Blutverdünner). Da kann ich nicht einfach so reinspazieren damit.

26.06.14 15:58
sonne13 

elea, wäge damriss: vorbereite mit eme epino! ab de 36. woche - isch eus vo de hebamme im geburtshuus empfohle worde die gäbed allne ihrne schwangere so es ding ab und all wo det gebäre möched (oder setted emu ) die dammvorbereitig, und drumm hends weniger dammriss, ned wägem tempo. so ischs eus zumindescht erklärt worde. ich glaube au ned dass me be de geburt cha gstresst wärde, die verschiedene geburtsphase duured halt eifach so lang wie sie duured, do nützt au stresse nüd

26.06.14 16:01
Emma13 

Ich kenne au ä Kollegin wo im Geburtshuus het wele gebäre, s sind denn aber Komplikatione uftrette und sie isch automatisch ines Spital verleit worde, im Spital isch mär halt glich umgebe vo Ärzt und das beruhigt mi falls würkli öpis wür passiere... und au fürs Chind isches sicher optimal wenn grad vor Ort ä Neonatologie hesch, das isch de Grund warum ich ines Spital wird gebäre.

Chan aber nöd beurteile öb das so isch, dass mär im Spital d Geburt wett verchürze und vieli Dammriss entstönd, isch das so? Ich glaub d Dammriss sind nöd abhängig öb mär jetz im Spital gebärt oder neumets andesch, was ich halt scho ghört han isch z.B. dass mär im Spital früehner ileitet, was im Geburtshuus allefalls natürlicher wür passiere und mär länger wür warte, aber au da, chunts ganz ufd Situation druf a, amigs chan mär nöd länger warte und Ileite isch s beschti, uf de andere Siite seit mär dass mär da amigs echli voreilig isch und ruhig uf de natürlichi Verlauf der Dinge chönti warte...

Ich han au zimli Respekt vomene Dammriss, aber im Kurs het sie eus vo Massage verzellt und Möglichkeite wie mär das chan verhindere, ich wird das ganz sicher usprobiere und fest hoffe dases guet chunt...

26.06.14 16:05
Emma13 

Ja genau, EpiNo, han nüm gwüsst wie's heisst

26.06.14 16:05
elea 

aso ebe i ha vorher nie öber es geburtshuus nohdenkt welli Emmer sgfüehl de chömes do met röicherstäbli ond so züg womi de nome hässig macht

i weiss ebe ned ob das stemmt met de dammress, ebe esch mer so verzellt worde, ke ahnig aber vo wo die Infos chöme...
nei ebe i wet au liebes is Spital, speziell bim erste woni ned weiss wami erwartet ond di send of alles vorbereitet!
aso i werde secher au alles versueche zom e dammress zverhendere, well weni mer das vorstelle de zieht sech bi mer alles zeme :/ de puri Horror!!!!!

ou nei snet hesch so Trouble met dinere FA? hmmm wechsle esch Emmer doof, aber wetsch wörkli jez di restlich Schwangerschaft bi einere si wod ned magsch? meine wend wördsch wechsle de muessi si jo eifach d chrankeakte witer ge und de nöchst muss sech do selber drilese!?!?!

26.06.14 16:09
snet 

@Elea: Ich habe das Gefühl, dass wir uns mittlerweile zusammengerauft haben. Sie hat auch endlich eingesehen, dass das Problem nicht genetischer Natur ist. Ausserdem habe ich den nächsten beiden Untersuche nicht bei ihr, sondern bei Spezialisten und dann ist auch schon die 20. Woche um... Und meine Krankenakte ist leider so dick, dass die Übergabe wohl eher ein wenig schwierig ist.

Hihi, es hat noch niemand etwas geschrieben zur Exfreundin meines Mannes. Findet ihr das doof, dass ich nicht will, dass sie als Hebamme bei der Geburt dabei ist? Sie ist eben Beleghebamme im Spital, in welchem wir entbinden möchten.

26.06.14 16:09
sonne13 

ich ha e dem kurs em geburtshuus irgendwie alle scho s gfühl gha, spital usw wird zum teil sehr schlächt gmacht. ich finde die eisiitig haltig echli störend, will für mich s spital au vorteil hed und ebe - au es geburtshuus isch ufs spital aagwiese wenns problem gid. mich dunkt eifach, vieles sind au vorurteil! ebe, s gebärzimmer e dem spital woni am mäntig gseh ha isch grad so schön wenn ned schöner als im geburtshuus! me cha ebefalls musig mitbringe usw, nur cherzli aazünde isch verbote wägem füüralarm (isch jo iilüchtend...). au det wird mit alternativ-methode gschafft usw, also soooooooo schlimm wies zum teil tönt hed ischs also wirklich ned. es hed alles vor- und nochteil und ich findes wichtig dass eim wohl isch mit de entscheidig wo mer trifft! elea, ich würd dir empfehle dir es eigets bild z mache und denn z entscheide, was für dich am beschte stimmt!

26.06.14 16:13
sonne13 

snet, ich würde sie wohl auch nicht dabei haben wollen. wenn sie beleghebamme dort ist, dann ists ja kein problem, oder? blöd ist halt wenn sie einfach dort angestellt ist und dann per zufall dienst hat wenn du kommst, weiss nicht ob man da sagen kann: nö, die will ich nicht

1 .. 1660 .. 3318 3319 3320 3321 3322 .. 3540 .. 3757
schaffe   vorallem   richtig   Hochzit   einfach   gspannt   Zeremonie   eigentlich   langsam   bearbeitet   eigentli   Problem   natürlich   Kollegin   irgendwie   himbeer   schnell   wirklich   natürli   Zuletzt