| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1661 .. 3319 3320 3321 3322 3323 .. 3540 .. 3757
26.06.14 16:14
elea 

Re: Bräute 2013

sorry snet, voll vergesse zschribe! nei i fende das gar ned öbertrebe! d ex vo mim maa esch so zemli die letscht Person of de welt woni wörd welle bide Geburt debi ha! aber i galube esch end eso, dass ärzt oder Hebamme gar niemert döfe behandle wosi kenne? aso dass si eigentli grad müsse vo sech us sege "die kenni persönlech" und de wird das gänderet. well me behandlech jo lüt wome kennt so oder so anderst!!! aso weis ned ob das stemmt, aber chamer das emo no vorstelle....
ond soshct wördi das ganz klar sege, ond i denke das verstoht secher jede und die werde di wonsch respektiere!!!!
i ha ebe au sgfüehl sonne dass die geburtshüüse doch recht fest gege d spitäler schüsset (so hanis emo empfunde woni bez uf de HP glese ha).
aso i bemer secher i wörd mi imene Spital vell wöhler füehle ond mi maa sowiso :)

26.06.14 16:24
snet 
Re: Bräute 2013

Ja, ich finde den Gedanken eben auch super komisch... Aber ich frage mich halt ob man das dann bei der Geburtsplanung angeben kann, oder die denken, dass ich spinne. Und ich will ja dann auch kein schlechtes Licht auf sie werfen. Sondern kann man ganz ehrlich sagen: Diese Hebamme ist die Exfreundin meines Mannes und dementsprechend möchte ich sie nicht bei der Geburt dabei haben? Also sie hat bereits bei einem befreundeten Pärchen entbunden und diese ja auch gekannt... Darum glaube ich irgendwie, dass das mit dem persönlich kennen, nicht davon abhält.

26.06.14 16:25
elea 

Re: Bräute 2013

i wörd eifach ehrlech si ond sege dass si d exfröndin esch und der do sehr unwohl wer debi! aso das verstoht absolut jede!!!!!!

27.06.14 08:28
Emma13 

Re: Bräute 2013

Guete morge mitenand

En positive Punkt hets dasi kein Job han nachem Muetterschaftsurlaub - ich tuen mini Ferie abbaue!

Han jetzt en Monet lang jede Fritignamittag frei und denn no ä Wuche Ferie Endi Juli und somit freu ich mich uf de frei Namittag hüt :)

27.06.14 08:58
dandi78 

Re: Bräute 2013

Guete Morge zäme

Snet, aso eg cha sehr guet verstoh dass du nid d'Ex vo dim Ma als Hebamme möchtisch ha. Das wetti aso au nid. Das dörfsch sicher säge.

Emma, hei so guet. Das esch de cool dass jetz immer am Fritignomitag frei hesch. Jetz chasch no meh go Babysache shoppe Nei, das esch natürlich super. Meh Freizit ha esch immer es Gschänk.

Eg be hüt so richtig motiviert, eifach wöu Fritig esch. Es esch schöns Wätter und hüt chani scho am haubi vieri go wöu mer no zum Architekt göi go s'Baugsuech unterschribe. Juhuu! Aschliessend wei mi Ma und eg öppis feins go ässe und uf dä "Erfolg" astosse. Und am Obe göi mer i eusi Lieblingsbar i der Stadt. Dört leit hüt e DJ chilligi Musig uf. Jippiii, das nenni e tolle Weekendafang!

27.06.14 09:06
Emma13 

Re: Bräute 2013

Gäll, so hani immer bitzli vorher Weekend

Ouuu das tönt ja super dandi, wünsch eu scho jetz en super erfolgriiche Tag, das machet ihr guet dass ihr denn no fein gönd go esse und de Abig usklinge lönd, wird ä tolls Weekend! :)

27.06.14 09:21
snet 
Re: Bräute 2013

@Emma: Das ist ja supi, dass du jetzt immer schön 4-Tage Wochen hast. So sieht es bei mir leider gerade nicht aus Mein Pult ist wieder vollgeschaufelt mit Kundenunterlagen, die es abzuarbeiten gilt. Ich habe jetzt ab 1. September 2 Wochen Ferien eingegeben.

@Dandi: Ja, ich glaube wirklich, dass ich mich in der Situation dann nicht wohl fühlen würde... Ich hoffe aber, dass wenn sie wirklich zugeteilt wäre, sie von sich aus den Anstand hätte und tauschen würde.

Wow, das klingt ja toll mit dem Baugesuch. Der administrative Spatenstich sozusagen Das Programm danach klingt auch supi vielversprechend.

Ich suche noch Mitspieler fürs Badminton heute Abend und danach habe ich mit einer Kollegin abgemacht. Morgen findet noch ein Geburtstagsfest statt und das Luzerner Fest steigt ja auch noch.

@me: Phu, bin heute morgen fast nicht aus den Federn gekommen. Wird Zeit, dass ich am Wochenende nachschlafen kann

Dazu ist gestern der ersteigerte Schwangerschaftsbh angekommen (CHF 5), leider ist der aber mittlerweile auch schon wieder zu klein Naja, es gibt schlimmeres als 5.- in den Sand zu setzen, doof ist es aber trotzdem. Ich komme wahrscheinlich wirklich nicht um Shopping herum. Dabei mache ich das doch so gern im Internet.

Zuletzt bearbeitet am 27.06.14 09:23

27.06.14 10:16
elea 

Re: Bräute 2013

morge zeme TGIF!!!

ou dandi das tönt meeegaaa cool was ehr vorhend! gnüsseds!!!
ond mega toll dass ehr s Bougsuech chönet underschribe! es goht vorwerts, das esch Emmer guet! wösse der scho wenn öpe boustart esch?

ou Emma das tönt natürli au guet am fritig nomitag frei zha! wönsch der demfall e schöne nomitag höt ;)

snet, hesch denn em September elei ferie oder nemmt din maa den au frei?

27.06.14 10:22
dandi78 

Re: Bräute 2013

elea, eg weiss nid genau wie lang dass sones baugsuech goht. aber e glaube, me muess es öppe e monet usgschriebe lo, damit allfälligi isproche chönnte gmacht wärde (was mer jo nid hoffe). und de chunts dänk au no druf a, wie schnell dass es uf der Stadt bearbeitet wird. aso e dänke jetz mou, dass mer ca. im september chönte afo, wenn alles guet goht.

27.06.14 10:23
snet 
Re: Bräute 2013

elea: Also mittlerweile ist mir ein wenig egal, was mein Mann in dieser Zeit macht. In diesen Wochen finden ja die Renovationen statt und er hat noch Schiedsrichterkurs und wird Ende Ferien noch an diese Hochzeit gehen. Also fallen sowieso schon 4 Tage der Ferien ins Wasser. Dann meinte er doch tatsächlich, dass er seinem Kolleg noch Tickets zum Länderspiel am 8. Sep schenkt (und natürlich mitgeht) und dann ist mir dann der Kragen geplatzt...

 1 .. 1661 .. 3319 3320 3321 3322 3323 .. 3540 .. 3757
Zuletzt   himbeer   natürlich   natürli   gspannt   Kollegin   Zeremonie   Problem   schnell   irgendwie   wirklich   vorallem   schaffe   Hochzit   langsam   einfach   eigentli   bearbeitet   eigentlich   richtig