| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1662 .. 3321 3322 3323 3324 3325 .. 3541 .. 3757
27.06.14 15:29
Canoa 

Re: Bräute 2013

Der Vater ist katholisch...

30.06.14 07:36
dandi78 

Guete Morge zäme

E hoffe dir heit aui ganz es schöns Weekend gha und heits gnosse!
Mir heis gmüetlich gno. Am Samschtig si mer go Chuchine aluege und hei chli Idee gsammlet. Geschter si mer der ganz Tag deheime gse. Das het au wieder einisch guet do.

Wünsche euch e tolle Wuchestart!

30.06.14 08:26
snet 

Guten Morgen Miteinander

Am Freitag Abend war ich mit einer Kollegin in einer Outdoorbar und habe ein hübsches Kleid angezogen, dass aber mind. 10cm Absätze erforderte, da ich sonst auf das Kleid getreten wäre

Am Sa waren wir noch an einem Geburtstagsfest und den So habe ich bei einer Kollegin verbracht.

Ich hoffe, dass sich die Sonne bald wieder zeigt, schliesslich haben wir morgen schon Juli!

Ich wünsche euch allen einen guten Wochenstart!

30.06.14 08:35
Eve777 

Guete Morge Zäme

Ou cool Dandi, ich finde Chuchine öpis vom töllste zum aluege, geht sooo viel cools Züüg i dem Bereich .

Snet dis Wucheändi tönt jo au toll, Outdoorbar het immer so chli Ferieflair findi .

Mis Wucheändi esch ned sooo toll gsi, ha die ganz Zyyt übelsti Buchchrämpf gha und bi nur ufem Sofa umegläge mit mim heissgliebte warme Chriesisteisäckli ufem Buuch. Voll ausgenockt beni gsi. Und ah jo, aso schwanger beni au ned, ha nämli denn am Samstig Nomittag mini Periode übercho (3 Täg z früeh). Aber s esch ok so, jetzt chani deför bi mim Zahnitermin no Röntgebilder mache woni unbedingt no ha welle und wenigstens hani mini Periode übercho, sprich mi Zyklus funktioniert vo ellei, esch jo au ned sälbstverständlich nach so vilne Johr Pille nä .

30.06.14 08:39
LucyLu 

Guete Morge Zäme

Ich ha leider nöd so es guets Weekend hinter mir, bin sitem Mittwuch mega vercheltet, ha den leider am Samstag morge na müsse schaffe und danach bini meh oder weniger nur na umeglege. Am Samstigabig simer na zu de Kolleg as Grillfestli, aber nur churz ha gar nöd möge. Hüt hani zum Glück frei, denn chani mi nachli erhole. Es gaht hüt ächli besser, aber ich säg oi, ich mag echt nüm hueste, has gfühl ich heg bald mini Lunge useghuestet

@ dandi: ouuu chuchene uslese, das tönt würkli sehr spannend und es git würkli soo viel cools, hoffe ihr sind oi einig

@ snet: dein Wochenende tönt sehr toll, schön das du so viel unternehmen konntest. Bist du wieder 100% gesund?

@ eve: ich han ja eigenltich en sehr regelmässige Zyklus aber dur die dumm vercheltig hani mini Mens jetzt 4 Täg zspat becho

guete Wuchestart wünschi oi

30.06.14 08:43
Emma13 

Guete morge mitenand

Freut mi das ihr ä schöns Weekend gah hend!

Eve, mir isches ähnlich gange wie dir, bin ide Nacht vom Fritig ufgstande willi so starki Magekrämpf gah han, mir hend das Weekend aber imene Wellnesshotel im Tessin verbracht (no en HZ-Guetschii iglöst) und drum hani mi müesse ufraffe, am Samstigmorge isches mir immernonig guet gange mite Krämpf und Buchweh, geschter isches denn aber wieder guet gsi - gaht echt öpis ume?

Suscht hends mir mega gnosse in Locarno, s Wetter isch leider au det nöd so de Hit gsi, aber mir hend gsprudlet und bädelet und fein gässe und eifach nochli d Zweisamkeit gnosse :)

30.06.14 08:47
himbeer 

hallo mädels!

ich bi au wieder im land, d ferie sind eifach traumhaft gsi und denn am samstig händ mer no e lässigi hochzit dörfe erläbe! ich lueg mal dasi en teil no cha nahläse bi eu. isch öpis spannends passiert?

30.06.14 08:53
dandi78 

Ou nei, eg wünsche aune wo verchältet si oder Buchweh hei ganz gueti Besserig!

Emma, schön dass dir s'Weekend trotzdem heit chönne gniesse. Sones Wellnessweekend esch eifach ab und zue Gold wert fendi.

Himbeer, schön besch au wieder do. Wünsche dir e guete Start hüt!

Es git würklech ganz tolli Sache für id Chuchi. Ha au ganz cooli Dunstabzugshube gse, woni nid emou gwüsst ha dass es so öppis git. Ha eifach be so coole Sache immer s'Gfühl, dass es mega tür esch und mir eus das eh nid chöi leischte...

30.06.14 08:54
snet 

@Eve: Ohje, ich hoffe, dass deine Bauchkrämpfe etwas abgenommen haben. Aber das mit dem Zyklus klingt ja schon mal sehr vielversprechend.

@LucyLu: Dann wünsche ich dir ganz schnelle Besserung. Wahrscheinlich hast du auch diesen Halsvirus aufgelesen... Mir hat dieses Hextril (Spray) noch ziemlich geholfen. Um ehrlich zu sein, bin ich immer noch etwas verschnupft, aber das ist mir lieber, als Halsschmerzen & Co. zu haben.

@Emma: Jep, es geht etwas rum... Meine Ärztin hat gleich gefragt ob ich etwas am Hals habe oder Magen/Darm. Beides ist momentan im Umlauf. Trotzdem schön, dass ihr das Romantikwochenende noch so richtig geniessen konntet. Bei dem Wetter wäre ich auch gerne Sprudeln gegangen

@himbeer: Welcome back! Uuuh, weiss nicht ob etwas Spannendes passiert ist? Vielleicht ja bei dir

30.06.14 09:01
Canoa 

Guete Morge zäme

Mer hend ned vöu schlaus gmacht das Weekend. Am Samstigmorge semer uf Lausanne go es Auto choufe! Ond denn hei ond denn hani so Röggeweh öbercho! Mini Verdouuig louft im Momänt gar ned, jetzt esch es 5 Woche super gange noch de OP ond jetzt das. Hoffe es werd gli weder besser!

Gester hemer gar nüt gmacht ossert TV gluegt ond e chorze Spaziergang...

Ohhh Eve ech cha der so guet nochempfende...Nehmsch denn au Magnesium? Das macht de ganzi Buchrum weicher ond set mache dasst weniger Chrämpf hesch! Mer hends gseid am beste nehmsch bi so Chrampftäg emmer grad ei Tablette a de andere...damet de Schmärz gar ned cha cho! Das esch för mech am Afang au mega komisch gseh aber mettlerwile machis au so!
Ech be scho mega gspannt wies werd sie jetzt noch de OP met de Schmärze, eigentlech setted jo die wäg si...aber wär usgröschtet...ha so velli Medis deheime...sogar Morfiumähnes Züg...

Ohhh Emma sooo schön...

1 .. 1662 .. 3321 3322 3323 3324 3325 .. 3541 .. 3757
langsam   bearbeitet   schaffe   natürlich   wirklich   Kollegin   Zuletzt   eigentlich   richtig   vorallem   Zeremonie   eigentli   Problem   himbeer   gspannt   einfach   schnell   irgendwie   Hochzit   natürli