| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1662 .. 3322 3323 3324 3325 3326 .. 3542 .. 3757
30.06.14 09:03
Canoa 

Re: Bräute 2013

Aune gueti Besserig... =)

ech be au ergendwie verschnopft aber das send Polle obwohls grägnet hed!

30.06.14 09:04
Nemo 

Re: Bräute 2013

guete morge mitenand!!

soooo, au ich melde mich mal wieder zu wort..
ich bin gester morge glandet us kanada.
ich han e wunderschöni rundreis erlebt und es isch eifach de wahnsinn gsie!!
abgseh vom jetlag gahts mer tip top und ich han suscht nöd viel neus zum brichte...
es lauft eigentlich alles wie immer... ab morn mueni wieder go schaffe und bin für ein monet in rheinfelden...mann o mann git das es kakk arbetsweg.... aber easy, es sich zum glück ja nur für ein monet

wie ich mis weekend verbracht han: tja, flüge, flüge und nomal flüge und mitem kampf geges ischlafe de ganz tag gester. zum glück hani hüt no frei, das wär nöd guet cho...
ab morn gahts denn wieder los. 7 wuche schaffe und denn wieder ab id ferie zwei wuche

30.06.14 09:06
Canoa 

Re: Bräute 2013

Welcome back Nemo! =)

Hey du machsch das total rechtig! =)

30.06.14 09:08
Nemo 

Re: Bräute 2013

hi hi, gäll canoa... findi au.
bitz meh schaffe, bitz meh verdiene und denn wieder usgä fürs reise... tja, so isch das bi mir hald...aber isch scho immer so gsie.
bin eigentlih immer scho so gsie. das hät bi mir mit de reiserei scho mit 16i agfange. ich schaffe zum go reise...na ja, die letschte zwei jahr hani gschaffed zum reise und zum hürate und jetzt isches wieder fürs reise und chli für min student woni no diheime han

30.06.14 09:08
LucyLu 
Re: Bräute 2013

Welcome back himbeer und Nemo Hach ich beniede dich grad Nemo, nur 7 Wuche schaffe denn scho wieder Ferie? Herrlich! Schön das es klappt hät mitem Job, freut mi z'ghöre.

30.06.14 09:13
Nemo 

Re: Bräute 2013

ja lucy, i de letschte sekunde
sie händ mi zersch welä nach sarne schicke, das wär no dümmer gsie vom weg her. denn hani pokered und gseit ich gechi zersch id ferie und luegi wieder weni zrugg bin vo kanada. und am dunnstig hani es mail druf gha dasi uf rheinfelden chan, müessi eifach 100% schaffe statt 80%. aber easy, isch ja nur ein monet!
jaaaaa und denn scho wieder ferie!! juhuuuu!!! und denn sogar mit mim maa!!!! zwüschedure gönd mer no uf düsseldorf für drü täg go eusi fründe bsueche. das sind sie wo au zu eus as hochziit cho sind. sie händ jetzt es neus hus kauft und mir dörfed jetzt gos gästezimmer iweihe
wünsche dir ganz gueti besserig bella!!

30.06.14 09:15
himbeer 

Re: Bräute 2013

bi mir heissts jetzt au en monet schaffe, denn händ mer afang und endi august je 5 täg frei, so miniferie sozäge. und denn mitti oktober gahts ab uf d philippine für 3 wuche, ich mag scho gar nüm warte.

30.06.14 09:20
LucyLu 
Re: Bräute 2013

Ahhh, das freut mi Nemo. Ja en Monet isch ja absehbar… Ich ha ja endi Juli ei Wuche Ferie (allei) und den im September gömer au uf Canada, freui mi riesig, vorallem nachdem ich d'Föteli gseh han vo Dir Nemo grad na meh

Hei himbeer, Philippine tönt au super, bini na nie gsi aber ghöre nur gutes. Wow, drü Wuche isch ja mega cool.

30.06.14 09:26
Canoa 

Re: Bräute 2013

Thema Ferie esch be eus emmer no schwerig!
Muess mer mou gnau t Termine useschriebe! Vellecht gehts ergendwo en Löcke!

30.06.14 09:26
snet 
Re: Bräute 2013

@Nemo: So toll, dass du in 7 Wochen wieder in die Ferien gehst. Wohin geht es denn? In den letzten Jahren hatte ich über den Sommer immer mind. 8 Wochen Ferien und bin dann weggegangen, dieses Jahr leider nicht. Unsere Ferien werden klein bleiben und mein Mann will mit mir nicht ins Ausland gehen. Eigentlich müssen wir einfach ein wenig weg um dem Renovationslärm zu entgehen.

@himbeer: Wohin gehst du denn in den Miniferien?

@LucyLu: Kanada ist wirklich sehr schön. Ich habe aber nur die Städte gesehen und war gar nicht in der Natur. Welche Reiseroute habt ihr denn?

 1 .. 1662 .. 3322 3323 3324 3325 3326 .. 3542 .. 3757
Zeremonie   himbeer   natürlich   irgendwie   langsam   gspannt   schaffe   Zuletzt   Kollegin   vorallem   bearbeitet   richtig   eigentli   natürli   schnell   eigentlich   Problem   einfach   Hochzit   wirklich