| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1664 .. 3326 3327 3328 3329 3330 .. 3544 .. 3757
30.06.14 13:51
dandi78 

Re: Bräute 2013

es gruset mir ebe chli derfor, da eg 5 oder 6 stofflage ha. das get jo e riesebüez! de wärs aber endlich mou gmacht und sone box wär würklech gar nid schlächt. mou luege, velich chani mi endlich mou ufraffe das z'mache.

30.06.14 13:54
LucyLu 
Re: Bräute 2013

ouuu dandi, ja dävor würs mi also au ächli gruse aber allefalls sind all die Sache scho verwehst und hät nur na Staub übrig

30.06.14 13:55
dandi78 

Re: Bräute 2013

wähh irgendwie mega grusig. das hani mer so no gar nie überleit. e glaube, das sötti unbedingt mou mache, nid dass de no s'chleid liidet wäge dem.

30.06.14 13:57
himbeer 

Re: Bräute 2013

@snet: zum laufen ist das miyuko etwas zu weit weg, würde ich sagen. am besten wir nehmen wohl das tram (haltestelle beckenhof)

haha ach mensch... ich bin noch nicht wirklich weiter bei der frage. eigentlich würde ich mega gerne loslegen, andererseits frage ich mich, ob warten wegen der geplanten ferien nicht doch cleverer ist. aber es passt wohl nie ganz... wenn wir jetzt loslegen, verpassen wir höchstwahrscheinlich die hochzeit unseres trauzeugen in NY, wenn wir warten, wird es knapp mit der hochzeit meiner schwester. es ist halt immer irgendwas und ich glaube auch, dass man vielleicht gar nicht so planen darf/soll.

wir verhüten jedenfalls momentan nicht, ich weiss aber ziemlich gut, wann meine fruchtbaren tage sind. ich hab also noch 2 wochen zeit mir zu überlegen, ob ich es im nächsten fruchbaren fenster "forcieren" oder mich in enthaltsamkeit üben soll mein mann ist ja nicht jeden abend zuhause und falls wir wirklich schwanger werden wollen, müssten wir das mit dem sex schon etwas timen

30.06.14 14:00
Nemo 

Re: Bräute 2013

@chleid: ja lucy, bi eusem shooting häts definitiv bitz glitte gha.... aber easy, es wird ja nüme brucht!
ich han eifach de dreck drus use entfernt und denn so id schachtle ta. und wie scho gseit, wenn mer s'chlei nöd wäsche tuet bringts glück

30.06.14 14:01
dandi78 

Re: Bräute 2013

hi hi, sex timen, dä esch guet himbeer. das tönt so luschtig, aber es stimmt natürlich scho. eg probieres de ömu ame au so izrechte dass es de grad chönt klappe

30.06.14 14:01
LucyLu 
Re: Bräute 2013

ja genau, ha au denkt tues ächli uschlopfe und denn isch das scho okay… hihi, ha ächli spure vo de Gleis am Rugge :Lounge: Aber ich mach das definitiv au so, tue grad hüt na die Schachtle bstelle.

so, ich muss rasch go poste, sust hät den min Maa kei Znacht wenn er Hei chunnt

30.06.14 14:04
Nemo 

Re: Bräute 2013

@snet: bezüglich bypass: es gibt viele geschichten und auch unter anderen vielen storys auch ein paar wahre... aber eben, man muss einfach auf einiges achten und das machen viele leute nicht. viele denken ein bypass sei ein freipass, aber das ist es nicht. wenn man aber gut auf seinen körper hört und ihn langsam an alles gewöhnt, dann macht er schön mit.
ich hatte anfangs auch probleme, aber man muss einfach langsam machen und dann geht das schon. habe auch lebensmittel welche ich am anfang nicht vertragen habe und jetzt gehen sie super. habe sie dann drei wochen weg gelassen und dann wieder probiert, einfach nur ganz wenig... und dann immer weiter gesteigert.
ich denke das wichtigste beim bypass ist der mensch der ihn hat und dass man in guter begleitung ist! die ärzte sind bei diesem eingriff leider sehr wichtige begleiter und natürlich die ernährungsberatung.

30.06.14 14:06
Nemo 

Re: Bräute 2013

@lucy: das mueni au no...suscht verhungered er denn
und ja, die rostgleis hani au am rugge

30.06.14 14:09
himbeer 

Re: Bräute 2013

haha dandi, ja es tönt komisch. ich bi mer au nonig sicher öbi denn mim maa söll säge "jetz isch die heiss phase" oder das eifach söll für mich bhalte... er hät drum gmeint er würds jetz halt eifach drufah cho lah. ich find das prinzipiell e gueti istellig, aber ICH gspür ja wenn de eisprung nached und denn weissi ja, dasses theoretisch chönnt iischlah, das isch chli e anderi vorussetzig findi.

und es isch ebe scho doof... wenni weiss dass mer loslegged und weiss, wenn de eisprung isch, denn wotts halt scho time irgendwie. will wenn d entscheidig gfalle isch, denn sölls bitte au grad sofort klappe

 1 .. 1664 .. 3326 3327 3328 3329 3330 .. 3544 .. 3757
langsam   vorallem   Kollegin   wirklich   schnell   himbeer   einfach   eigentli   Hochzit   bearbeitet   eigentlich   irgendwie   natürlich   Problem   natürli   Zuletzt   gspannt   richtig   Zeremonie   schaffe