| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1666 .. 3330 3331 3332 3333 3334 .. 3546 .. 3757
30.06.14 15:53
Nemo 

Re: Bräute 2013

@lucy: bin au grad zrugg cho vom poste. bi eus gits pizza. han nach 2 wuche stakes und chicken lust uf was anderes!! obwohl ich ja fleisch über alles liebe!!

so, jetzt machi mich mal hinder min papierchram und staubsugere sötti au no...

30.06.14 15:55
himbeer 

haha bi mir im büro händs hüt mittag pizza bstellt und ich ha mi müesse enthalte, ich chas scho nüm gseh nach einere wuche italie, haha

30.06.14 15:56
elea 

haha, du i glaub d valey esch au no onder 160cm so winis in erennerig ha. mer send aso e grosse "chline_Club"
merci vell mol förs froge. jo es goht vell besser. set am samschtig , aso di letschte 3 täg, esch super met de Übelkeit. i weiss ned obs eventuell demet ztue het dassi jede tag en sack Chips gese ha unds extrem salzige so gholfe het oder obi e clöckspelz be onds scho fertig esch. anderersit beni e mega gloggere ond denke scho, oh oh wiso esch mer echt nöm schlecht? esch öpis ned gute?
i be nie zfrede

30.06.14 15:57
LucyLu 

@ nemo: mis Staubsuger übernimmt min Pauli (das isch oise Staubsuger-Roboter)

30.06.14 16:01
Emma13 

Elea, bi mir isches imfall au vo eim Tag uf de ander plötzli weg gsi, s chan also guet möglich si, ich hoffes fest für dich! Bi mir isch salzigs mini einzigi Rettig gsi, han mi det irgendwenn nur no vo Goldfischli ernährt aber s het ghulfe...

Gnüss uf jede Fall di "guete" Täg und mach der nöd zviel Gedanke

30.06.14 16:06
snet 

@Emma: Jep, das ist so eine Hose mit einem Band, dass den ganzen Bauch bedeckt. Ja, ist wirklich ein bisschen doof mit der Bestellung bei vertbaudet. Am 25. Juni bestellt und immer noch nicht mal versendet, finde ich eine schwache Leistung.

@Elea: Offensichtlich sind wir alle nicht wirklich gross in diesem Forum bei den 2013. Schön, dass es dir mit der Übelkeit wieder besser geht.

@Essen: Ich hatte heute Mittag auch ein Stück Pizza. Mhmmmmm!

@Staubsauger: Ich hätte auch gerne einen Robo-Staubsauger, leider haben aber alle unsere Zimmer mehrere cm hohe Söckeli und meine Katzen würden mit diesem Gerät ausrasten.

@me: Am Znacht bin ich auch noch am überlegen. Vielleicht mache ich mir zum Salat noch ein Knoblibrot Morgen abend gehe ich wahrscheinlich auswärts essen, da ich vielleicht noch den Schweizer Match um 18:00 Uhr sehen werde.

30.06.14 16:08
elea 

ja das stemmt Emma, das hesch wörkli gseit. aber i ha denkt das goht bes zode 12te Woche ond i ha jo erste morn 10woche. meinsch beni so en glöckspelz dass es vorher fertig esch? du hesch rehct, i muss es gnüsse, es esch wie es neus lebe

30.06.14 16:13
Emma13 

Elea, es isch bi allne andersch, ich han mich so sehr uf di 12te Wuche gfreut gah und mir isches bis zude 16te mega schlecht gange, also wieso nöd? Chans bi dir umgekehrt si und scho vorher ufghört ha wünschi dir uf jede Fall! :)

Ohhh ja es isch definitiv ä neus Lebe, ich weiss no ich hans au chum chöne glaube ihihi aber irgendwenn isches verbi, das isch würkli so

30.06.14 16:16
elea 

ou nei du hesches bes zode 16te Woche gha! du hesch mi volle Respekt emfall!
i troue dere sach bes jez nonid so, aber ebe wenns verbi wer so toll. denn nomeno bezli me Energie und de chas loos go met gnüsse

30.06.14 16:21
Emma13 

jöö das isch lieb, aber mite Ziit bini mär selber ufd Nerve, bin nämli nur no am jammere gsi, hans so satt gah und ich han mi praktisch jede Tag müesse übergeh, bin sooooo froh gsi wo's endli verbi gsi isch und nüme cho isch

Eifach positiv denke und wenns halt nonig verbi wär, denn hesch zumindest scho mal es paar gueti Täg gah und bisch wieder fit für di nöchsti Rundi (so han ichs immer gseh) :)

1 .. 1666 .. 3330 3331 3332 3333 3334 .. 3546 .. 3757
schnell   vorallem   wirklich   Zuletzt   eigentlich   natürlich   himbeer   richtig   Hochzit   Kollegin   Problem   gspannt   einfach   irgendwie   eigentli   schaffe   langsam   natürli   Zeremonie   bearbeitet