| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1667 .. 3331 3332 3333 3334 3335 .. 3546 .. 3757
30.06.14 16:26
elea 

Re: Bräute 2013

jo i weiss wad meinsch. i gomer met em gjommer au scho ofd nerve. ond au wenn mi maa nie öpis seit, er esch secher au froh wenni mol paar täg ned jommere

30.06.14 16:28
Emma13 

Re: Bräute 2013

Ebe gäll, aber isch halt klar.. s schlat eim soo ufd Moral wenn mär eifach jede Tag nöd fit isch, und eusi arme Männer müend mitliide

30.06.14 16:39
elea 

Re: Bräute 2013

ja es macht eim wörkli halbe depro wenns eim di ganz zit so honds elend goht... ond i be ergendwie au ned uf das vorbereitet gsi. es sege jo scho Emmer all "jojo am morge esch eim de schlecht etc" aber mer het niemert verzellt dass eim wochelang 24h am tag chotzöbel esch... :)

30.06.14 17:01
himbeer 

Re: Bräute 2013

vergessed nöd, es hät no unschwangeri wo mitläsed

01.07.14 09:10
dandi78 

Re: Bräute 2013

Guete Morge zäme

Elea, eg hoffe für de, dass du das jetz überstande hesch. Wochelangi Übelkeit 24h am Tag esch jo scho sehr happig. Hei ei ei!!!

Weni das so lese, wies eim cha schlecht si und was me alles cha ha wenn me schwanger esch, machts mer nid grad Muet .

01.07.14 09:19
snet 
Re: Bräute 2013

Guten Morgen Miteinander

@Dandi: Also mir war dagegen fast nie schlecht, kommt also immer auf die Person drauf an.

@me: Ohje... ich habe wieder Hals- und Ohrenschmerzen. Doof, dass das nicht richtig auskuriert.

01.07.14 10:29
Eve777 

Re: Bräute 2013

Guete Morge zäme

Uiii läck esch do viel gloffe, ha gar ned alles chöne nocheläse. Canoa danke no vilmol wägem Tipp mit em Magnesium, das probier ich nächst Monet grad us!

Elea hei super ich hoffe s bliebt jetzt eso und dass du die Phase dure hesch, mögt dirs aso ächt gönne du Armi. Velecht eschs dir jetzt eifach de ganz Tag schlächt gsi deför ned grad 3 Mönet lang .

Ou Snet so doof hei ich wünsche dir ganz gueti Besserig!

Aso ich ha hüt irgendwie Arschlochtag deluxe, sit ich ufgstande bi chönti nume brüele und bi entnärvt und s lauft nüt wie's söt, am liebste wördi mi deheime unter minere Decki verchrüche. Aber au de Tag goht ume, aso finds wahnsinnig was die Hormonumstellig vo de Pille wäg für ne Ifluss uf mi het, bi sust rächt e usglichene Mönsch, aber im Momänt fahre mini Gfühl jede Tag Achterbahn.

So, mol luege wasi hüt no so anebechume, wünsche euch allne e schöne Tag !

Zuletzt bearbeitet am 01.07.14 10:31

01.07.14 10:33
dandi78 

Re: Bräute 2013

Eve, das kenni im Fau. Mi erscht Zyklus nach Absetze vo der Pille esch au nid ganz ohne gse. Ha währendem Eisprung rächti Schmärze gha (wasi süsch nie gha ha, au nid vor der Pille) und während der Mens au grossi Stimmigsschwankige. Das het sich aber bereits bim zwöite Zyklus wieder ipendlet und esch jetz wieder ganz normal. Was no cool esch bi mir: d'Schmerze woni während der Mens ame gha ha ohni Pille si nümme zrugg cho. Ha ame scho chli Buch- und Rüggeweh aber nie me so schlimm wie vorher ame. So cool, be mega froh! :-)

01.07.14 10:44
himbeer 

Re: Bräute 2013

ich fühl mi prinzipiell glich wie vorher. aber es paar positivi sache gits no: eidütig meh lust uf sex , mini täg sind viel chürzer und tüend sogar no weniger weh als vorher (dasmal sogar nur no zwei täg, ich hoff das isch no "normal" :D).

wasi defür ha sind schmerzendi brustwarze für ca. e wuche nachem eisprung und ich gspür während praktisch em ganze zyklus amigs es zieh i de eierstöck, meistens nur rechts oder links und denn nur für es paar sekunde. unterem stich bini also meh als happy

01.07.14 10:47
Eve777 

Ach Dandi denn chani jo no hoffe, cha im Momänt sälber nüt mit mir afange und ha s Gfühl ich bi mi de ganz Tag lang nur am zämerisse damit ich ned voll überegheie wäge de chlinste Sache.

Ich ha bevor ich d Pille gno ha nie gross Schmärze gha bi mine Täg und de Eisprung hani erst rächt nie gmerkt. Mit Pille hani denn so nach 2 Johr Periodebeschwerde becho, aber het sich im Rahme ghalte.
De 1. Eisprung letscht Monet hani ächt mega schlimm gspürt und bi 2 Täg wie ausgenockt gsi, ha mi eifach nur eländ gfühlt. Bi minere Periode jetzt au wieder Horror, läck so schlimmi Buchchrämpf hani glaub nonie gha, bi am Samstig morge no schnäll go poste mit mim Maa und zmitzt im Lade hets mi fast zämegleid, s esch mir grad de ganz Chreislauf zämegheit will ich so Chrämpf becho ha, mi Maa het gseit ich heg usgseh wie es Liintuech. Hoffe aso ächt dass das jetzt ned immer so esch findi denn gar ned witzig .

So und jetzt fertig gjommeret, immerhin esch mini Periode jetzt am abklinge und dänke morn eschs denn ganz dure.

 1 .. 1667 .. 3331 3332 3333 3334 3335 .. 3546 .. 3757
Problem   Kollegin   natürlich   vorallem   eigentlich   bearbeitet   himbeer   gspannt   natürli   Zeremonie   irgendwie   Hochzit   eigentli   Zuletzt   richtig   einfach   schaffe   langsam   wirklich   schnell