| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1667 .. 3332 3333 3334 3335 3336 .. 3547 .. 3757
01.07.14 10:50
snet 
Re: Bräute 2013

Komisch wie es bei allen Leuten anders war. Ich habe ja nicht die Pille genommen, hatte aber die Spirale drin. Da hatte ich ständig Stimmungsschwankungen... Und seit ich die Spirale rausgenommen habe, war ich ausgeglichen, habe abgenommen und hatte auch keine Zysten mehr.

Meinen Zyklus habe ich jeweils auch intensiv gespürt und nach dem Eisprung bis zur Mens hatte ich auch ein Ziehen in den Brüsten (wahrscheinlich wegen hohem Progestonlevel).

Und die Stärke der Periode hat sich bei mir nicht verändert. Genau gleich schwach wie vor der Spirale und auch Schmerzen hatte ich währenddessen nie und danach auch nicht.

Ui, jetzt haben sich noch Ohrenschmerzen dazugesellt... Mag nicht die ganze Zeit krank sein

01.07.14 10:51
Eve777 

Re: Bräute 2013

Himbi: jo guet stimmt Lust uf Sex esch bi mir au viel grösser weni mol schmärzfrei bi, vo dem här sicher positiv . Ich ha s Gfühl ich gspüre eifach alles viel intensiver, halt ebe leider au d Schmärze etc.

01.07.14 10:58
himbeer 

Re: Bräute 2013

das isch au das wo ich erwartet hett, eve. ich ha ja scho vorher wenig schmerze gha, meistens de erst tag vo de periode isch unagnehm gsi mit chrämpf, aber nie schlimm. und jetz isches sogar erstunlicherwiis no weniger worde. aber vilicht pendlet sichs au würkli no ii bi dir und es wird wieder besser. ich drucke düümli

01.07.14 11:01
Eve777 

Re: Bräute 2013

Danke Himbi hoffs ächt au, finds voll scheisse so wie's jetzt grad esch. Meine klar hani vorhär ned nüt gha, aber s esch ächt ned so schlimm gsi wie jetzt, so e Seich ächt. Jano, esch jo jetzt fang de erst richtig Zyklus ohni Pille gsi und velecht eschs bim nächste scho besser.

01.07.14 11:16
himbeer 

Re: Bräute 2013

ja bi mir häts scho en moment brucht. zb au das mit de libido isch erst jetz würkli anders als vorher. das isch sicher 4-5 mönet gange, bis ich da e veränderig gmerkt ha. min zweite zyklus ohni pille isch namal ganz komisch gsi und au mega lang mit fast 60 täg, aber jetz erkenni langsam es muster

01.07.14 11:21
dandi78 

Re: Bräute 2013

Das ghört me no oft, dass me nach Absetze vo der Pille meh Luscht uf Sex het. Eg ha bis jetz no nüt gmerkt, aber velich chunt das jo no

01.07.14 11:39
elea 

Re: Bräute 2013

ou nei eve dud mer leid hesch sone schiss tag :/ mengisch geht's das eifach wome nor froh esch wenns verbi esch! aber s guete ech, de morni tag wird definitiv besser!!!!!

haha, himbi, ha müsse grense, i ha de genau glich "nebeeffekt" gha nachem pille absetzte! hami bez gfüehl wine 15jährige bueb

ou nei snet, wsio foht jez das weder ah? hoffe das wird ned schlemmer ond goht schnell weder verbi! of all fell gueti besserig!!!

01.07.14 12:16
himbeer 

Re: Bräute 2013

haha ja das scho nöd grad, aber ich merk uf jede fall en unterschied. und ich merk sogar, das ich rund um de eisprung meh lust ha als vorher und nachher. aber muess mi chli zrugghalte, susch isch mini besser helfti no überfordered, haha

01.07.14 13:47
dandi78 

Re: Bräute 2013

mir eschs hüt so komisch, ha chli kreislaufproblem und mir esch schwindlig. das hani i der letschte zit öppe die mou gha. ha vermuetlich chli töife bluetdruck. und ha au grad d'mens, de chas das glaubs scho no geh. het das öpper vo euch au scho gha?

01.07.14 13:48
elea 

Re: Bräute 2013

hallo dandi, i ha au öpedie müeh wegem tüfe bluetdruck. d hetz oder zwenig trenke (oder au Alkohol) verstärcht amigs... es zitli hani so tröpfli gha wo de bluetdröck bez ufe dönd...

hesch das de vorher nonie gha?

 1 .. 1667 .. 3332 3333 3334 3335 3336 .. 3547 .. 3757
schaffe   gspannt   eigentli   himbeer   bearbeitet   natürlich   schnell   Zeremonie   langsam   natürli   Kollegin   Zuletzt   wirklich   eigentlich   Hochzit   einfach   vorallem   irgendwie   Problem   richtig