| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1668 .. 3333 3334 3335 3336 3337 .. 3547 .. 3757
01.07.14 13:53
dandi78 

Re: Bräute 2013

eg ha vor öppe 20 johr scho mou so kreislaufproblem gha. dört hani isemangel gha. sithär hani das aber eigentlich nie meh gha. weiss haut au nid wora dass es chönt ligge, tippe jetz eifach mou uf d'mens. mues das mou chli beobachte.

ah jo und übrigens, der arzttermin wägem schilddrüese-test hani uf zwei wuche use verschobe. süsch hätti der fuessballmatch hüt zobe verpasst und das goht jo gar nid!

01.07.14 13:55
Emma13 

Ohje dandi, das han ich au hüfig, scho vor de SS und jetzt no viel meh...

Bi mir hängts meistens mite Hitz zäme, lueg dass immer öpis süesses debi hesch (z.B. so Zuckerbüteli für in Kaffi) und nimm bitzli wennd merksch dases langsam chunt, bevor zämeklappsch, isch mir nämli au scho passiert aber mittlerwile hanis recht im Griff. Frischi Luft tuet au guet, im Büro grosszügig lüfte oder echli usegah...

01.07.14 13:55
himbeer 

haha gueti entscheidig! ich freu mi au scho uf de match! ha extra churze mittag gmacht, demit ich cha pünktlich am 5i gah.

01.07.14 13:58
dandi78 

Danke füre tipp mma. Go evtl. no es Cola bim Automat go useloh. Cha jo au nid schade.

Himbeer, freusch di au so ufe Match? Mir göi wieder is Public Viewing. Go direkt nachem schaffe. Im Auto warte mis Schwizer Shirt, Schwizer Cowboyhuet und e Schwizer-Sunnebrille. Hi hi hi

01.07.14 14:02
Emma13 

Cola isch au guet, Hauptsach Zucker

ihihi voll usgrüstet dandi :)

Mir gönd hüt am 18i s neue Auto go hole, nöd grad es super Timing aber suscht wärs viel zspat worde und drum hoffemer eifach dases nöd allzu lang gaht ihihi

01.07.14 14:04
snet 

Hallöchen Miteinander

So, gegen meine Hals- und Ohrenschmerzen habe ich einfach Dafalgan bekommen. Mehr gibt es leider nicht zum Einnehmen.

Und jetzt noch die schönste Nachricht: Wir kommen gerade vom Genetiker und unser Kind hat sich ganz prima entwickelt und wir bekommen ein kleines Bübli! Hehe, da habe ich mich wohl gewaltig geirrt

01.07.14 14:05
elea 

jo i wörd das mol bez beobachte dandi. velecht merksch jo de dass es Emmer wärend de mens hesch. wenns öber längeri zit blibt, velecht mol de huusarzt oder d fa aspreche. und da metem zocker esch e guetii Idee. i ha meistens truezocker em täschli jez... esch halt eifach mega unagnehm...

haha dandi du ebsch cool das extra de Arzt Termin verschobe hesch! aber verstohs! i freu mi au scho mega ofe match! weiss aber nonid ob mer dehai luege oder PV

ou Emma, cool hets e neus Auto ge?

01.07.14 14:12
elea 

hey snet so schöni nochtrechte!!!
gratuliere zom chline büebli!!!!!!!

01.07.14 14:12
Emma13 

Jöö snet, das freut mich sehr dass alles gut ist mit eurem Büebli

Blöd mit deiner Entzündung... ach, aber Dafalgan ist wirklich etwa das einzige im Moment...

Ja elea, hend e neues Auto kauft, mir hend suscht nur en 3-Türer gah und mit dem wärs definitiv z'eng worde, jetzt hemmer en Opel Meriva, e richtigs Family-Auto :)

01.07.14 14:19
himbeer 

haha ich bi voll kein fuessballfan, aber jetz a de wm zappi doch ab und zue mal dri. und hüt abig muessi sicher luege. ich lueg aber elei dihei mit mim maa, mir händ en beamer und da gseht mer eifach am meiste, haha. ich lueg no dasi znacht cha organisiere wo mer im sitze cha ässe, vilicht güggeli oder so

wow snet, gratuliere!

1 .. 1668 .. 3333 3334 3335 3336 3337 .. 3547 .. 3757
bearbeitet   vorallem   Hochzit   Zuletzt   eigentlich   himbeer   eigentli   langsam   schnell   wirklich   irgendwie   Kollegin   schaffe   natürli   Zeremonie   Problem   gspannt   richtig   natürlich   einfach