| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1668 .. 3334 3335 3336 3337 3338 .. 3548 .. 3757
01.07.14 14:21
snet 
Re: Bräute 2013

Hihi, ja wir sind immer noch ganz überwältigt. Irgendwie macht es das Ganze doch realer. Jetzt habe ich sogar Lust auf Baby-Shopping!

Oh, wir haben immer noch kein Auto und werden uns voraussichtlich auch keines zulegen. Wohnen ja mitten in der Stadt.

Also wir gehen heute Abend Fussball schauen, aber mein Mann und Ich feiern ja still noch unser Outing

01.07.14 14:21
elea 

haha Emma, jo das esch jo wohl es rechtigs Familie Auto ;) aber glich cool, hender jez so vell platz! mer fahre scho set johre e combi und chöne us fast ned vorstelle wie mer je ohni hend chöne :)

01.07.14 14:28
himbeer 

mir händ jetz scho en grosse kombi, aber min maa fahrt sehr viel brueflich und isch au nöd jede abig dihei. mir werded drum im fall der fälle denn es zweits auto zuetue, demit ich au chli flexibler bin. er hät sich das scho überleit

01.07.14 14:29
Emma13 

En Kombi isch super elea, denn brucheter au kei neus meh :)

De Meriva isch jetz natürli au perfekt vode Grössi.. aber das mitem Kinderwage isch glich en Kampf gsi, han müesse feststelle dases nöd muess si, dass en Kinderwage i jedem grosse Auto Platz het ahaha unglaublich wie viel Platz sones Teil nimmt

Snet, werdet ihr das Geschlecht verraten oder ist es euer kleines Geheimnis? Auch bei mir ist nach dem Outing das Babyshopping-Fieber ausgebrochen

01.07.14 14:33
snet 

Also ich kann jeden Tag ein anderes Auto fahren, Mobility sein Dank Ich bin dann die Autofahrerin, aber der sich alle nerven

@Emma: Wir werden das Geschlecht, aber nicht den Namen verraten. Hihi, ich will shoppen gehen!!!

01.07.14 14:36
Eve777 

Jööööö Snet so schöni Nochrichte ich gratulier dir au vo Härze, und jetzt loooooos SHOOOOPPPIIIINNNNGGG !

01.07.14 14:37
dandi78 

Ohh Snet, so schön! Es gsunds Büebli! Freut mi sehr für euch

Emma, cool dass der es neus Auto kauft heit. E 3-türer wär äuä scho chli äng worde. Hi hi hi. Finde der Opel Meriva au no schön. Er het e gueti Grössi und esch trotzdem nid riesig.

Mi Ma het bi sim neue Job es Gschäftsauto übercho. E Skoda Kombi. Vou cool! Mir gniesses immer wieder wenn mer dermit chöi fahre, und das alles gratis. Falls mir de mou sötte Eltere si, esch für das also scho vorgsorgt. :-)

Sit dasi chli Coci trunke ha, gohts chli besser.

01.07.14 14:40
snet 

@Eve: Hihi, aber wo um Himmels Willen startet man denn beim Babyshopping? Ich hab gar keine Ahnung was es da gibt!

@Dandi: Danke vielmals

Schon lustig, wie wir so komplett autolos sind. Irgendwie haben wir auch weiterhin nicht daran gedacht uns eines zuzulegen...

01.07.14 14:46
Eve777 

Snet, hmmm gang doch eifach mol ine Babylade und stöbere dich chli dure . Aso ich glaube was ich sicher emol wörd chaufe wäre so es paar Bodies Grössi 56 und 62 und ev. irgendwie es paar Pijamas i dene Grössene, öpis anders händ die chline Spätzlis jo i de Regel am afang eh ned unbedingt ah und wirsch sicher viiieeeeel Chleidli gschänkt becho. Händ ehr jetzt s Zimmer eigentli kauft wo'd uf OLX gseh gha hesch ?

Zuletzt bearbeitet am 01.07.14 14:47

01.07.14 14:52
Emma13 

Das isch ja mega praktisch mitem Gschäftsauto dandi.. super Sach!

Snet, genau wie Eve geschrieben hat, an Kleidli brauchst du nicht viel zu kaufen, ein paar Bodys und Pijiamas in den kleinen Grössen reichen für die erste Zeit :) bei mir ist vorallem das Problem dass im Moment nur Sommersachen erhältlich sind und unser Baby ja im Spätsommer auf die Welt kommt, muss mich noch gedulden bis die Herbst/Winter Sachen kommen.

Aber an Zubehör kannst du einiges einkaufen Kinderwagen, Badewanne, Kinderzimmer, Stubenwagen, Spielteppich etc. etc. etc.

1 .. 1668 .. 3334 3335 3336 3337 3338 .. 3548 .. 3757
einfach   eigentlich   Zuletzt   gspannt   Kollegin   Problem   natürlich   Zeremonie   Hochzit   eigentli   vorallem   richtig   langsam   wirklich   bearbeitet   schaffe   natürli   irgendwie   himbeer   schnell