| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1669 .. 3335 3336 3337 3338 3339 .. 3548 .. 3757
01.07.14 14:52
snet 
Re: Bräute 2013

Oho, ich wusste die Kleidergrössen der Babies gar nicht. Nein, wir haben das Zimmer auf OLX noch nicht gekauft, muss mal den Besitzer anschreiben. Hihi, aber zwischendurch sollte ich noch etwas arbeiten

Vielleicht schreibe ich ihn nachher mal an. Aber das Kinderzimmer will ich erst in 2 Monaten in der Wohnung haben...

01.07.14 14:53
dandi78 

Re: Bräute 2013

Snet, es git sooooooo viel Sache wome cha fürnes Baby shoppe. Eg würd wie d'Eve gschribe het, eifach mou ine Babylade go und go luege, was es so alles het. So cool!

01.07.14 14:54
elea 

Re: Bräute 2013

dandi super wennd di scho bez besser füehlsch! coci sei dank ;)
musch luege obs helft wennd die nöchste täg druf achtisch dass gnue drenksch und au essisch!

snet, mer hend nor eis Auto ond all froge eus scho Emmer "wie chöne der nor met eim Auto lebe?", da heisst bi euch muss es dopplet so schlemm si met de "wie chöne der OHNI Auto lene?"-Froge? oder ned?

01.07.14 14:58
Eve777 

Re: Bräute 2013

Emma weiss ned wie das bi euch esch, aber bi eus i de Region hämmer rächt viel Babyläde wo neui aber au Occasion-Sache verchaufed. Bi de Seccond Hand Sache hets amigs ned nur bruchts, sondern au Sache wo z.B. usgmusteret worde sind bimene Label oder so Rästpöste etc., aso wenn me Zyyt het zum sueche findet me amigs mega cooli Sache, ev. wördsch bi so öpis scho Sache füre Herbst / Winter finde ?

01.07.14 15:01
snet 
Re: Bräute 2013

@Emma: Ich glaube den Stubenwagen und die Babywanne bekommen wir geschenkt oder ausgeliehen, aber der Kinderwagen ist definitiv ein Thema. Ich glaube wir werden nächstens Mal in einen Babyfachmarkt gehen.

@elea: Bei uns im Freundeskreis haben viele kein Auto, da fast alle in der Stadt wohnen. Von dem her kommt die Frage nicht all zu oft. Ich habe noch gesehen, dass ein Mietauto für 10 Tage CHF 320 kostet, das ist auch ganz in Ordnung!

@Dandi/Eve: Ungeplant in einen Babyladen zu gehen endet mit einem Kaufrausch

@me: So, ich habe jetzt wegen dem Kinderzimmer angefragt!

01.07.14 15:03
Emma13 

Re: Bräute 2013

Eve ah das wär no ä gueti Lösig, danke für de Tipp, muess mal luege öbs bi eus ide Region au öpis ähnlichs gitt :)

Snet, das ist praktisch wenn ihr das eine oder andere ausleihen könnt, wir haben auch einiges von Kollegen erhalten, ist halt schon alles ziemlich teuer

01.07.14 15:06
Eve777 

Re: Bräute 2013

Hihi Snet jo das chani nochevollzieh wörd glaub au in Kaufrausch verfalle . Hei cool wägem Zimmer drück dir d Dume dass es no ume esch.

Aso mir händ jo ganz viel Fründe wo scho Chinder händ und die meiste sind froh gsi spöter um Sache wie z.B. ebe e Stubewage oder es Laufgitter und so. Dänke vili Sache ergänd sich denn velecht au erst wenn euche Spatz uf de Wält esch und dir merked wie er tickt (z.B. het eis Kollegepäärli sich zu sonere Schauckelwippe loh überrede loh im Lade und ehres Chind het das Teil voll ghasst, anderi händ deför gmerkt dass ehres Chind total gärn het gschauklet z wärde und händ denn im Nachhinein so e Babyhängematte agschafft etc.).

01.07.14 15:11
Emma13 

Re: Bräute 2013

Ja das isch würkli so Eve, drum wür ich persönlich au nonig allzu viel chaufe und denn mal im Kollegechreis umefröge, han au scho ä Kollegin gfröget wie's ihre chli so mitem Laufgitter gah het und er isch anschinend gar nöd gern det drin gsi, drum werdemer de mal zerscht usprobiere und luege wie's bi eusem Baby isch und denn allefalls uslehne, isch halt scho praktisch so :)

Eve, han no wele fröge... hesch echt au Lust übernöchst Samstig, 12. Juli as Treffe zcho? (isch in Züri)

01.07.14 15:16
Eve777 

Re: Bräute 2013

Jö Emma so lieb fürs froge, um weli Zyyt händ ehr denn abgmacht ?

01.07.14 15:17
Emma13 

Re: Bräute 2013

Am 10ni am HB in Züri, de Brunch wär uf di 10.30

 1 .. 1669 .. 3335 3336 3337 3338 3339 .. 3548 .. 3757
Hochzit   eigentlich   schaffe   wirklich   bearbeitet   Kollegin   gspannt   himbeer   schnell   eigentli   Zeremonie   natürli   irgendwie   Problem   natürlich   langsam   Zuletzt   vorallem   richtig   einfach