Bräute 2013 |
|
1 .. 167 .. 332 333 334 335 336 .. 2047 .. 3757
|
|
|
|
29.06.12 17:18
Nemo
|
Re: Bräute 2013
Hallo zäme! Hai ai ai, da hani ja richtig heili welt diheime!! tuet mer mega leid für eu. ich han au en schwule brüedsch und bin inere italo familie ufgwachse. am afang isches es rechts problem gsie, vor allem für min papi. mittlerwile (scho sit einige jahre) hät er sich aber demit abgfunde und min brüedsch hät sin fründ (wenn er denn mal wieder eine hät) immer debie. de chan a alli familiefästli usw cho, das isch keis problem. ich han es super verhältnis mit mine eltere, das möchti echt nöd misse. mir mached au sehr viel zäme. mis mami gsehni sicher eimal ide wuche, sie isch eigentli wie e fründin und zugliech mami für mich. eifach en goldschatz!!! mir sind au scho zäme (ohni manne) uf chrüzfahrt gsie usw... Im märz das jahr hämmer s'erste mal sit vielne jahre wiederemal en family-urlaub gmacht. sind 2 wuche in kuba gsie alli zäme, läck isch das lustig gsie!! ich lieb mini familie über alles und wett sie nöd her gä. es isch für mich schwierig das vozstelle, was bi eu abgaht. aber es tuet mer eifach leid, wenn öper das nöd hät. ich han au viel lüt i mim fründeschreis mit so verhältnis...isch echt schad. @valeria: Ich dänke scho dasses viellicht no me knatsch git wenn din brüeder als TZ absetzisch, aber ich denke wenns ihn so nöd intressiert und er so ussage macht, denn wers mir wichtiger e anderi person z'wähle, als ihn ne, nur zum am krach usem weg zga... aber ebe...isch mega schwierig als ussestehendi das z'beurteile...
|
|
|
29.06.12 17:34
Lula
|
@valeria: Das mit am nit Romantisch kenni. Aber meinsch nit zure Katz würdi er ja säge. Mir hei so nes düreknauts Wulleknöieli (jep, isch wullig, isch e Länghaar Chatz). Da er im Moment gschorre isch, isch er enorm kuschelig, u das isch soooo herzig... Aber säubscht wenn er mit Haar umelouft, isch no sweet, eifach de ou meh Macho. U mir hei absolut nit viu ztüe, ca 1x ir Wuche strigle, fauht aber bire Kurzhaarchatz wäg, sis Gschäft macht er dusse, säubscht wenn mir ne am 1.Ougust u Silvester nit uselöh (mir näh ne am Nami inne u de darf er ersch am nächste Morge wieder use, er spinnt süsch abartig wäg däm klepf) Au 3 Mönet e Wurmtablette u einisch im Jahr impfe, de chunnt no Fuetter u ggf. Streu drzue u de hesch es de scho gad. Meinsch nit du chöntisch ne so überzüge`??
U wäg Dim Brüetsch, i gseh das wie dNemo, hett ja ou ke Sinn, wenn di de am Hochzyt nume Ärgerisch...
|
|
|
29.06.12 18:49
zibesanicht registriert
|
uiui ich hab mein traumkleid gesehen =)muuuuss ich gleich schauen
in welchem rahmen sind die kleider von atelier aimee ungefähr???
|
|
|
|
|
29.06.12 23:01
zibesanicht registriert
|
ja eins von atelier aimee =)oder wie das genau heisst =)
|
|
|
|
|
|
1 .. 167 .. 332 333 334 335 336 .. 2047 .. 3757
|