| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1671 .. 3339 3340 3341 3342 3343 .. 3550 .. 3757
02.07.14 09:33
dandi78 

Re: Bräute 2013

das werdi uf jede fau mache weni zum arzt go. werde au grad mis chopfweh aspräche woni i der letschte zit immer hüfiger ha. aso grad es rundum-paket. hi hi

e arbeitskollegin het letscht wuche es meiteli übercho. sie heisst mia und esch ganz e härzigi. jööö, so neugeboreni babys si eifach scho unglaublich härzig

02.07.14 09:33
himbeer 

@snet: ja ich habe mich für die hochzeit am samstag für die einfachere lösung mit dem schwarzen kleid entschieden, aber für das grosse fest im august sollen es auf jeden fall goldene schuhe werden. die kann man sowieso immer brauchen

02.07.14 09:35
Emma13 

Hallo zäme

Ja, das isch also würki en super Match gsi geschter, so spannend und denn ide letzte Minute... so fies!!! Aber defür chömmer stolz druf si, sie hend echt guet gspielt

Elea, danke für die halbi Info... ihihi schön!

Mich hends am morge früeh scho hässig gmacht! Hüt "het" ja de Schrank müesse glieferet werde fürs Chinderzimmer... debi hends nur de kaputti mitgno (wo's letzt mal falsch aglieferet worde isch) und sie hend kei Ahnig wenn de neu chunt, so Sache machet mi würkli hässig, muess denn grad am Chundedienst alüte aber die hend erst am 10ni offe, grrrrrrr

Ou snet, tuet mär Leid dases dir nonig so guet gaht... immerno die Ohre-/Halsentzündig?

02.07.14 09:41
dandi78 

Ou nei Emma, so doof! Die hätte aso ruhig der neu Schrank grad chönne mitbringe. So Zügs närvt mi ame au.

Nöchscht Mäntig foht eusi Chefin wieder afo schaffe. Sie esch jetz wägere OP sechs Wuche usgfalle. Be aso au nid verruckt wenn sie wieder zrugg esch. De cha sie ihri Arbet wieder säuber mache. Hi hi

Ha übrigens sones neus App abeglade zum Zyklus und schwangerwärde. Ha dänkt, velich stoi dört no gueti Infos drinne. S'einzige wo das App aber cha esch der ungefähri Geburtstermin usrächne. Witzig esch aber: wenns bim nöchschte Zyklus würd ischloh stoht dört als Geburtstermin s'gliche Datum wo mi Ma Geburtstag het. Hi hi

Zuletzt bearbeitet am 02.07.14 09:43

02.07.14 09:49
Emma13 

Ja echt nervig... vorallem s erst mal hets scho nöd klappet...

Ou super dandi, das hilft.. obwohl, müesstisch ja scho chli meh druf gseh uf dere App gseht mär aber wenn di fruchtbare Täg sind? Jöö das wär ja herzig wenn de Geburtstermin denn wäri... :)

02.07.14 09:53
dandi78 

Jo Emma, es si die fruchtbare Täg azeigt und denne jewils grad der Geburtstermin. Ha no es anders App woni rächt guet finde. Dört si au die fruchtbare Täg azeigt und me cha au no säuber Infos drischribe. Zuedem gits vel hilfrichi Infos und Tipps zum ganze Thema.

02.07.14 09:59
Emma13 

Ah super, das isch nützlich, han au sones App gah

02.07.14 10:00
elea 

ou Emma so en mescht :/ ond meischtens chöne die wod Möbel hole/brenge eim gar ke sukunft ge wels ke ahnig hend wa die im bpro bosget hend. e reese seich!!! da wörd mi au nerve!

dandi, i fende de kalendee no guet:
https://play.google.com/store/apps/detai...endar&hl=de

02.07.14 10:04
dandi78 

Hey Elea, de Kalender gseht ufe erscht Blick super us. Muesi deheime do mou genauer aluege. Danke füre Tipp! :-)

02.07.14 10:05
snet 

@Emma: Das ist aber wirklich doof mit dem Schrank. Manchmal überlegen sich die Firmen schon nix. Vor allem kostet das ja 2x, wenn man den Spediteur mehrmals beauftragt, anstatt den Austausch in einem Wisch zu machen (also nicht euch, aber das Möbelgeschäft).

Da bin ich froh, dass wir den Freund meiner Mutter haben. Der arbeitet auf dem Bau, hat einen riesen Transporter und kann dir alles auf- und abbauen wie du möchtest. Er wird auch zum Einsatz kommen, bei der internen Zügelei bei uns zuhause

@me: Bald habe ich wieder einen Arzttermin und ich hoffe, dass sie mir was verschreiben kann, das hilft. Ich werde sicher nicht zuhause rumhocken, dafür habe ich einfach zu viel zu tun und auch absolut keinen Bock darauf.

1 .. 1671 .. 3339 3340 3341 3342 3343 .. 3550 .. 3757
irgendwie   eigentlich   vorallem   richtig   Zeremonie   Zuletzt   eigentli   einfach   himbeer   schaffe   wirklich   natürli   schnell   Kollegin   bearbeitet   Hochzit   Problem   natürlich   gspannt   langsam