| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1674 .. 3346 3347 3348 3349 3350 .. 3554 .. 3757
04.07.14 11:39
snet 
Re: Bräute 2013

Das ist natürlich auch eine sehr gute Idee. Ich bin sicher euch wird etwas Spannendes einfallen. Vor allem zum Heli hättet ihr natürlich Zugang dank deines Mannes. Und diese Einstellhallen für Helis sehen ja auch immer toll aus und würden einen guten Kontrast bilden.

04.07.14 12:56
himbeer 

Re: Bräute 2013

ou ja ich freu mi au mega uf eu nächst wuche! das wird super
ich bi ja scho mega gspannt, hihi

07.07.14 08:22
snet 
Re: Bräute 2013

Guten Morgen Miteinander

Na, hattet ihr ein schönes Wochenende? Ich hatte ziemlich viel zu tun... War am Handwerken, Haushalt am machen und eben an den 2 Geburtstagsparties. Wir haben dann bis 03:00 Uhr gefeiert (also zumindest ich).

Und am Sonntag habe ich tatsächlich noch einen Kuchen für das Grillfest von heute gebacken. Boah, das ist immer so eine Herausforderung, wenn man mit Gas backt und nur Unterhitze hat...

Am Sonntag Morgen ist dann noch etwas ganz Herziges passiert und zwar hatte ich meine Hand auf dem Bauch und plötzlich etwas entgegengetreten

Heute haben wir leider kein Training, aber dafür das Grillfest vom Verein. Obwohl, ich würde ja lieber Kalorien verbrennen, als welche zuzuführen

07.07.14 08:59
elea 

Re: Bräute 2013

guete morge zeme

snet so cool hesch s erste trette gspührt! wie eschs gsi? :)
naja ab und zue geht's so verfresseni täg, wenn me halt neumet igalde esch... :D
i hanes cools wochenend gha, samschtig Coiffeur (entli weder weg metd e hoor) ond gester e cooli wanderig zum creux du van.

snet chome grad honger öber wen du schribsch du heshc chueche gmacht! froge jez extra ned was för e sorte, soscht werds nor e qual

wie eschs de andere so ergange am wochenend?

wönsche alle en easy wochestart! :)

07.07.14 09:09
Emma13 

Re: Bräute 2013

Hallo zäme

Jöö snet, das freut mi dass s erste Trittli gspürt hesch, sooo schön, jetzt werdets denn immer meh und intensiver

Mir hend es super Weekend gah, geschter hemmer eusi Babyparty gah, s isch sonen herzige Namittag/Abig gsi, würkli super organisiert und mir hend richtig Spass gah.. s Wetter isch perfekt gsi denn hämmers dusse ufem Sitzplatz chöne mache, richtig chillig :)

Oh cool elea, dass bim Coiffeur gsi bisch, sötti au wiedermal.. aber gahn sooo nöd gern...

07.07.14 09:10
snet 
Re: Bräute 2013

@elea: Wow, eine Wanderung - klingt supi. War es nicht ziemlich warm am Wochenende? Und was für eine Frisur hast du jetzt? Ich bin ja langweilig... alle Haare sind gleich lang.

Ich verrate es dir jetzt trotzdem: Einen Johannisbeerenkuchen habe ich gebacken! Hoffentlich reicht es, anscheinend werden 4 Desserts für 15 Gäste gemacht...

Hmm, ich kann dir das gar nicht richtig erklären, auf jeden Fall wurde einfach meine Hand weggetreten.

@all: Jetzt geht es nicht mehr lange und wir sehen uns bald am Sa!

07.07.14 09:16
Emma13 

Re: Bräute 2013

Jaaa bald gsehmer eus, freu mi scho richtig da nomal alli Eckpünkt:

Wann: Samstag, 12. Juli um 10.30 Uhr
Wo: www.miyuko.ch in Zürich

Die wo nöd mitem Auto unterwegs sind, treffet sich am 10ni bim Treffpunkt am HB in Züri, d Himbi weiss wo dure und wird eus dur d‘Stadt lotse

Debi sind…

dandi
snet
Emma
himbeer
LucyLu
Lilly --> laktosefrei
Canoa
Nemo
elea
tolowu --> ?
Eve --> vegetarisch

Hani öper vergesse? Möcht suscht no öper en spezielle Brunch bstelle?
Wird suscht am Mittwuch d Reservation definitiv für 11 Persone apasse, suscht bitte um ä Rückmeldig :)

07.07.14 09:19
Canoa 

Re: Bräute 2013

Guete Morge zäme

Also be mer esch nome de Darm wo mer alle en Tritt versetzt! =) Ha grad gester zo mim Ma gseid also wenn i mim Buch es Baby wäri müessi kei Buchtraining afoh mache! =)
Ha mer fest vorgnoh jetzt weder afo goz schwemme, ha nämlech am Fritig es Badkleid kouft i de Calida för 20 CHF! =O

Ech go die Woche de zum Coiffure weiss no emmer ned öbi sell weder färbe oder ned!
Mou luege...mini Hoorfarb gfaut mer eifach nöme es esch so rechtig rötlech worde...

Ech schaffe jetzt nomou zwe Woche 50 %...s Gschäft hed extrem verständnis do beni ächt mega froh!

Ferie: Mer hend gester gluegt evt gohts weder uft Maledive...

07.07.14 09:20
sonne13 

Re: Bräute 2013

hallo zäme!

wow schön snet, die ersten stupser sind schon was unvergessliches! unsere beiden werden immer stärker, am samstag hatten die wohl party oder boxkampf, mir wurde davon sogar schlecht... inzwischen wird mir wirklich übel wenn beide derartig am tanzen sind, aber von aussen ist es ultrawitzig zuzusehen wie sich der bauch verformt

süscht hend mer ned allzuviel gmacht am wocheänd, mis wucheänd hed erscht am samstig obe aagfange will ech no wiiterbildig gha ha, und ich be ziemlich uf de schnorre gsii... jetzt hocki deheim im büro - darf homeoffice mache, und be mega froh hani mer die zugfahrt chönne erspare. jetzt reg mi eifach uuf will ech ned cha schaffe wie ech ha welle - de kolleg hätt mer öppis selle vorbereite/aagabe mache woni bruuche, und dä heds offebar verhangt... uf en antwort warti no... so züg nervt... jenu, machi halt mol en pause - das isch herrlich deheim, churz ufs sofa und bei id höchi strecke

in dem sinn: bis spöter fraue

07.07.14 09:30
elea 

Re: Bräute 2013

Emma, ja ich gang au gaar ned gern zom Coiffeur. fendi das total langwilig det :)
cool euchi babyparty! hender au paar tolli gschenkli becho? ;)

snet, i hamer weder fransle lo schnide, ond weder öpe 10cm abghaue. wenni scho so vell zahle före Coiffeur de muss au e rechti veränderig äne :)
neie sch em emfal gange vode temp. mer send of 1500meter obe gsi ond det eschs temp agnehm gsi :)

mmmmmm, de chueche tönt genial

wow, canoa för 20.-??? eshc denn usverchauf gsi???

 1 .. 1674 .. 3346 3347 3348 3349 3350 .. 3554 .. 3757
bearbeitet   wirklich   eigentlich   Hochzit   natürlich   Zeremonie   irgendwie   natürli   eigentli   richtig   schnell   himbeer   Kollegin   Zuletzt   vorallem   Problem   gspannt   schaffe   einfach   langsam