| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1675 .. 3347 3348 3349 3350 3351 .. 3554 .. 3757
07.07.14 09:30
snet 
Re: Bräute 2013

@Emma: Wie ist denn jetzt die Babyparty abgelaufen?

@Brauttreffen: Gut haben wir Himpi dabei - sonst kann ich noch mit Google.maps dienen

@Canoa: Haha, böser Darm! So ein Lausebengel Das ist aber toll, dass du doch noch zwei Wochen reduziert arbeiten kannst. Hoffentlich geht es dir danach wieder besser und du kannst wieder voll einsteigen.

Supi, dass du jetzt wieder mehr schwimmen gehst und CHF 20 für ein Badekleid ist wirklich wenig!

Hmm, ich muss ehrlich sagen, dass ich nicht der grösste Fan von rötlichen Haaren bin und würde sie mir deshalb färben. Aber entscheiden musst du das natürlich komplett selbst

Jetzt also doch Malediven? Was wurde aus der Idee mit Las Vegas?

@Sonne: Ui, bei 2 kann ich mir das gut vorstellen, dass da richtig Rambazamba abgeht. Also so würde ich auch gerne Homeoffice machen Bin gespannt, wann du wieder Arbeit hast.

@me: Meine Motivation hält sich ziemlich in Grenzen...

07.07.14 09:35
Canoa 

Re: Bräute 2013

Ech fende so Babyparties mega cool aber be eus esch das gloub gar ned so verbreitet...
Aber ech wörd das au mou gärn ha! =O

Coiffure, ech go au gar ned gärn, darum beni froh esch mini Kollegin Coiffeuse ond ech cha zo ehre hei ond de esch es ned sone Qual! =)

Elea in Sursee esch jo de Fabriklade...die hend rächti Aktione...ha grad nomou 4 Stöck Panties kouft wo hende ond vore kei Nöt hend! Be im Momänt emmer nochli emfindlech...
Aber i so Fabrikläde muess mer eifach emmer Glöck ha, es hät tolli Sache gha aber im xxxs oder im XXL bruchi nüt!

07.07.14 09:36
dandi78 

Re: Bräute 2013

Guete Morge zäme

@Snet: jööö so schön hesch s'Baby gspürt. Sicher ganz e tolle und unvergässliche Moment!

@Elea: cool besch bim Coiffeur gse. Witzig, eg go mega gärn. Finde das immer sehr entspannend und de chani ame in Rueh s'Gala läse. Hi hi :-)
Wow, Creux du Van. Das söu mega schön si hani ghört. Dört möchti au unbedingt mou häne go. Eschs de e asträngendi Wanderig gse?

@Emma: schön dass euchi Babyparty sone Erfolg gse esch. Was heit der de so gmacht? Und was für Gschänkli heit der übercho?

@Canoa: findes toll dass du witerhin no chasch 50% schaffe. Das esch nid selbstverständlich dass der Arbeitgeber so viel Verständnis het!

@Sonne: doof, dass di Kolleg das verhanget het. Immerhin chasch jetz ame chli ufs Sofa go abligge. Esch au nid schlächt! Hi hi

@me: eusers Hus esch letscht Wuche am Donnschtig usgsteckt worde. Juhuuu, so cool! Be grad verschrocke wie gross dass es wird. Uf de Plän gseht immer alles so chli us

07.07.14 09:41
Emma13 

Re: Bräute 2013

D Party isch würkli lässig gsi, ehner im chline Rahme, sind 8 Persone gsi und echli es gmüetlichs Zämecho, hend dusse alles mit rosa/blaue Ballön und Girlande dekoriert und hend jenstes zum knabbere gah, Chips, Nüssli, Popcorn, M&Ms, Gummibärli usw. und d Organisatore hend es paar lustigi Spieli parat gmacht :) am Abig hemmer denn no mite übrigblibene Pizza bstellt..

Gschänkli hemmer übercho ja :) d Frau vo mim Cousin het d Turte für eus bachet, eifach Bombe gsi, sie het sich sooo Müeh geh (Bild im Ahang), denn hämmer ä Kuscheldecki übercho, es Mobile, Söckli mit "I love Mum" / "I love Dad" und no sonen Plüschtrainer mitemene Koala druff und Koala Finkli (in Bezug uf Australie)

Datei-Anhänge
Foto klein.jpg Foto klein.jpg (19x)

Mime-Type: image/jpeg, 87 kB

07.07.14 09:44
Canoa 

Re: Bräute 2013

Ohhh Emma das tönt jo mega cool ond t Torte hed hammer usgseh! =)

07.07.14 09:44
elea 

Re: Bräute 2013

jo gell, bi eus send so Baby Partys ned so verbreitet! eigentli schad, das esch doch u herzig :)

stemmt, det beni aber nonie gsi? demfall würds sechs no lohne he? jo dasch halt so met afbrikläde, me brucht halt glöck....

dandi, jo d wanderig hets no recht i sech gha. mer hend 4h gha. am afang eschs recht steil ufe ond zletscht de halt weder steil abe (und es esch recht rotschig gsi). aber du chasch theoretisch au metem Auto hende ufe fahre :)
aber fende es het sech absolut glohnt dandi! mer hend eus ziit glo und amigs päusli gmacht und so, und zletscht semmer deck go esse die Hötte aso wörkli en mega empfelenswerte tagesusflog!!!!!!

wow hend sis scho profiliert demfall? ui das goht aber vorwerts hei! so cool!!! was wird de nöchsti schrett si den? neme a die Profil werde es zitli müese stoh oder?

07.07.14 09:46
elea 

Re: Bräute 2013

wow Emma die torte gseht super us! und euches ganze feschtli tönt meeeegaa lässig! schön henders so toll gha!!!

07.07.14 09:52
dandi78 

Re: Bräute 2013

Hey so guet Emma, die Torte gseht jo super us. Esch sicher mega fein gse. :-)

Elea, jetz wird de s'Baugsuech vo der Stadt publiziert. De mues es e Monet lang offe ligge, damit allefalls chönte Isproche gmacht wärde. Nach dere Frist wird's de bi der Stadt au no einisch prüeft und de hoffentlich bewilligt. Der Architekt het gmeint, dass mer mit öppe drü Mönet söue rächne. I der Zwüschezit müesse mer jetz no e Finanzierig abschliesse und de wärde mer scho viel Sache chöne afo plane und ussueche.

07.07.14 09:53
Emma13 

Re: Bräute 2013

Ou cool dandi, gratuliere! So lässig :)

Jaa d Turte isch würkli wunderschön gsi, sie het das so super gmacht :) bi eus sind so Babyparties eigentli au nöd üblich, aber mini Fründin het unbedingt öpis wele organisiere und ich hans ä mega herzigi Idee gfunde und wiedermal en Grund zum es paar Kollege ilade

07.07.14 10:02
elea 

Re: Bräute 2013

stemmt du hesch mol gseit dass es denn erste weder em September oder so witer goht gell dandi?

Emma, aso wenn de wördi das au welle! esch wörkli e cooli sach und e guete grond zom mol bez fiire ond torte esse :D

 1 .. 1675 .. 3347 3348 3349 3350 3351 .. 3554 .. 3757
eigentli   wirklich   richtig   Problem   Hochzit   gspannt   langsam   vorallem   natürli   natürlich   eigentlich   bearbeitet   Zeremonie   schaffe   einfach   himbeer   schnell   Zuletzt   Kollegin   irgendwie