Bräute 2013 |
|
1 .. 168 .. 333 334 335 336 337 .. 2047 .. 3757
|
|
|
|
01.07.12 00:17
Reebee
|
Re: Bräute 2013
i cha di super verstah jasi... mini muetter isch au so. sie seits nid direkt, aber i merks halt glich. mir sind ja hüt bim domino in lörrach gsi... leider hends nur no sehr wenig uswahl gha wills ende saison seg. d'bedienig isch super gsi, han e sehr netti verkäuferin verwütscht. leider isch s'wow-chleid nonig debi gsi, obwohl mer eis sehr guet gfalle hett. i denk i werd no en termin mache in konstanz, aber sus gangi im november nomal uf lörrach. han gad nomal en termin chöne mache. kei ahnig wieni das nomal söll überstah mit muetter und TZ... die zwei hend mi hüt fascht wahnsinnig gmacht... chum bini dihei zude tür use cho, heissts scho: hesch di nid bitz chöne chic mache? (wohlgemerkt hani bi 35 grad kei luscht zum i high heels umefüdele und zudem hani mi ja sowieso mösä abzieh??). denn hett mer mini TZ dauernd bim autofahre drigredt, i han deswege chum meh uf de verkehr chöne achte (i bi sus eigetli e gueti autofahrerin, fahre ja au mit grössere gspann ume...). de witz am ganze isch, dass sie diejenig isch, wo definitiv kei ahnig vo autofahre hett... naja. i werd wahnsinnig mit dene zwei, i glaub s'nögscht mal gangi elei :(
|
|
|
|
01.07.12 09:23
Reebee
|
jo voll... i mein ganz im ernscht, so fett bini ja etz würkli nid. i han halt eifach bitz füdle und chli dicki oberschenkel. mini mam und mini TZ sind ebe gerteschlank und anschinend chunnts ihne nid in sinn, dass anderi vilicht nid so gueti gen hend :( es isch eifach fies und die lüüt merked eifach nid, was sie arichtet mit ihrne sprüch. vorllallem dunkts mi, dass d'umgebig fascht meh problem hett mit es paar speckrölleli als me selber :(
|
|
|
01.07.12 12:31
Elise
|
Hoi zämä
Han da scho flissig mitgläsä, aber ab jetzt wettich au chli mitschriibä
Mir wänd au im 2013 hürotä, händ aber no kais gnaus Datum, darum hanich au no nöd vill zum verzellä.
|
|
|
|
01.07.12 13:01
Elise
|
Leider kei Atrag
Mir wänd idä zwaitä Hälfti vum 2013 hürotä, also Summer oder früehnä Härbscht. Sind im Moment aber no rächt am Afang mit üsnä Planigä, suechäd Locations etc.
|
|
|
|
01.07.12 14:24
Elise
|
Ja das isch guet, wenn me di wichtigschtä Fixpünkt hät. Bini denn au froh
|
|
|