| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1675 .. 3348 3349 3350 3351 3352 .. 3555 .. 3757
07.07.14 10:04
snet 
Re: Bräute 2013

@Coiffeur: Also ich gehe mega gerne zum Coiffeur! Vor allem mag ich meine Haare danach am allerliebsten

@dandi: Gratuliere zum Ausstecken des Hauses! Eigentlich könntest du ja die Pläne ans Brauttreffen mitnehmen

@Emma: Die Torte sieht ja wirklich toll aus - da stinkt mein Johannisbeerenkuchen gleich ab dagegen

@Babyparty: Also wir möchten auch eine haben und zwar im ganz klassischen, amerikanischen Stil. Meine TZ hat schon gesagt, dass sie eine organisieren werde.

@elea: Ein dickes Abendessen nach dieser Wanderung habt ihr euch definitiv verdient! Ich gehe am Fr noch Badminton spielen (falls sich mal wieder jemand eintragt) - leider haben wir im anderen Verein Sommerpause von 6 Wochen

07.07.14 10:09
Canoa 

Re: Bräute 2013

Mer send mou imene Sommerlager i de Region gseh ond hend denn t Wanderig zum Cru du Van gmacht, es esch mega schön dete, wörd gärn nomou det äne, aber äbe wandere schisst mi eifach vöufach ah!

07.07.14 10:10
himbeer 

Re: Bräute 2013

guete morge mitenand!


ich bi au wieder ume, mir sind am weekend is puschlav gfahre und es isch würkli es super weekend gsi. nur bini wieder nöd sooo erholt und ich ha im moment mega viel um d ohre... vorallem au im private, da gits fest und hochzite und sache woni no muess organisiere und kläre, es isch mer fast chli zviel im moment. ich ha vorher mal e liste gmacht demit ich alles cha abhake. im büro lauft au mega viel, aber irgendwie bini nöd so motiviert im moment...

freu mi mega uf de brunch! ha grad de toluwu alles wiitergleitet und sie no gfrögt öb sie laktosefrei oder so wott bstelle.

07.07.14 10:10
Emma13 

Re: Bräute 2013

ihihi snet, also ich würde auch niemals eine so wunderschöne und feine Torte hinkriegen

Ohh das wird sicher cool mit der Babyshower im Ami-Style, nimmt mich dann Wunder was du erzählen wirst...

07.07.14 10:16
snet 
Re: Bräute 2013

@Canoa: Hihi, wandern ist auch nicht so mein Ding. Aber ich kann mich immerhin noch rausreden, weil ja mein linkes Sprunggelenk operiert wurde und das bei längeren Märschen immer versteift. Wir gehen Anfang Oktober ins Tessin mit dem Geschäft und da will ich auch keine Wanderung machen

@himpi: Warst du wieder lange im Ausgang? Ja, du hast wirklich einige Sachen auf der Liste bei dir.

@Emma: Mein Mami würde so was hinbringen, da sie ja gelernte Konditorin/Bäckerin ist. Aber da ist der Apfel eher weit vom Stamm gefallen

Ja, ich bin auch auf diese Babyshower gespannt. Nur habe ich das Gefühl, dass das in unserer Wohnung irgendwie niiiiiemals Platz haben könnte!

07.07.14 10:19
sonne13 

Re: Bräute 2013

sodeli, mis päusli isch chli länger usgfalle - ha spontan bsuech becho vo minere schwö mitem gottemeitli sie so ganz schüüch: hesch ziit? und ich: jo, massehaft
inzwüsche hed sich de kolleg gmäldet - er heds vergässe/kei ziit meh gha - what ever... er isch erscht afangs auguscht wieder im gschäft, ich chas also vergässe das jetzt z erledige. wörd lüüge wenni wörd säge dass mi das jetzt ned hässig macht... ha das eigentlich alles welle erledige und vorbereite. tja... ha no anders uf de pendänzelischte, aber das hani am wichtigschte gfunde vo allem!!! och, das ärgeret mi jetzt gausam!

dandi, so cool dass usgsteckt esch! ech cha alle uf plän au ned abschätze wie gross dass so es huus de wird! be jo gspannt wies wiiter goht! hoffentli geds kei iisproche und es goht schnell vorwärts!!!

07.07.14 10:20
elea 

Re: Bräute 2013

canoa dusch ned gern wandere? i liebes ebe, esch wie "eifache" Sport

07.07.14 10:25
himbeer 

Re: Bräute 2013

@ emma: toluwu bstellt en ganz normale brunch :-)

07.07.14 10:27
sonne13 

Re: Bräute 2013

ech liebes au z wandere, am liebschte so richtigi bergtoure wo am morge am 6i ablaufsch oder so, aber momentan längts also nümm zu meh als eme spaziergang

vor zwei johr hend mer mol en tour gmacht mit gletscherüberquerig, meh als 2000 höhemeter und ere reine wanderziit vo 12h - läck sind mir kaputt hei cho

07.07.14 10:27
Canoa 

Re: Bräute 2013

Mi Ma hed mer jo de Hürotsatrag ufem Pilatus gmacht ond mer send det e bez wit gloufe. Dass ech denn dobe no de Atrag öbercho das erstunt mi sehr, ech ha mega gjommeret ond klönet!
Au i de Sommerlager ech has ghasst die zwöitätige...aber mer hend jo t Chend emmer müesse alüte ond ehne säge wie tolls esch! =O

 1 .. 1675 .. 3348 3349 3350 3351 3352 .. 3555 .. 3757
Zeremonie   schaffe   Zuletzt   himbeer   Kollegin   eigentli   eigentlich   bearbeitet   schnell   Hochzit   vorallem   natürlich   gspannt   irgendwie   langsam   natürli   Problem   wirklich   einfach   richtig