| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1677 .. 3351 3352 3353 3354 3355 .. 3556 .. 3757
07.07.14 16:54
sonne13 

Re: Bräute 2013

hihi dandi, denn wetti aber de uuuuuunbedingt es bildli! mine maa hed grad das wucheänd so gfunde öh, wie wörd ächt das usgseh wenn du dis hochziitschleid wördsch aalegge ? mammamia, mit mim ranze, kei chance! im momänt beni jo froh wenn mer mini umstandschleider no göhnd d blusene sind zum teil scho ziehmli usgfüllt... würd mer sehr stinke wenni die scho bald nümm chönnt aalegge. ich ha aber au en ranze !

08.07.14 08:20
snet 
Re: Bräute 2013

Guten Morgen Miteinander

Ist das Wetter nicht zum K*****?

Anscheinend ist meine Regenhose, die ich zum Rollerfahren benutze, nicht ganz dicht... Und nun habe ich ein nasses Fudi und einen nassen Schritt. Ja, super angenehm. Zum Glück habe ich gerade keinen Kundentermin.

Was gibt's Neues bei euch?

08.07.14 08:21
Canoa 

Re: Bräute 2013

Guete Morge zäme

Ech hoffe ehr send alli met trochne Füess is Büro cho?!?
Grusigs Wätter aber mer send jo im trochne ond eigentlech zum schaffe im Büro.. =)

So hole mer jetzt mou es Kaffi...

Datei-Anhänge
Download.jpg Download.jpg

Mime-Type: image/jpeg, 5 kB

08.07.14 08:33
Canoa 

Re: Bräute 2013

Oh Snet dann rate ich dir eine neue Regenhose zu kaufen...
ist ja wirklich ein Sauwetter heute...

Gibt nichts Neues...
War gestern nochmals beim Arzt darf jetzt eine Tablette weniger nehmen! Juppi dann warens nur noch 5!

08.07.14 08:35
sonne13 

Re: Bräute 2013

hallo zäme!

hihi canoa, hött beni ohni nass z wärde is büro cho - isch öppe 5 schritt vom schlofzimmer entfärnt homeoffice isch jo scho cool - chasch am sebni ufstoh und ohni stress am haubi8i aaafoh schaffe! för das muessi normalerwiis 2h früecher uuf! und ech glaube, ech be trotz sofapausene effizienter deheim...

wönsche euch trotz gruusigem wätter e schöne tag! ech be a so rägetäg immer froh drüber hani kei outdoor-job

08.07.14 08:44
Emma13 

Re: Bräute 2013

Hallo zäme

Gruuusigs Wetter, aber zum Glück hani de Parkplatz nöd wiit entfernt vom Igang, also bini nödmal so nass worde.. ou sonne das isch en riese Vorteil dass dörfsch Homeoffice mache und das glaubi dir, dasses guet tuet :)

Bi mir gitts au nüd neus, ich bin immer soooo müed, am liebste würi de ganzi Tag vor mich hi schlöfele...

08.07.14 08:50
elea 

Re: Bräute 2013

guete morge zeme :)

sonne, so wi du verzellsch weri jo mega neugirig of din "ranze"
aber homeoffice tönt mega cool! und i glaube da dass me effizienter esch. me wird halt ned abglenkt vode andere oder vo Telefon! machsch jez das de rest vode Schwangerschaft eso?

ou nei snet, das esch so grusig wenn me nassi chleider het. denn chläbt das züg Emmer so grusig :/

juhu canoa, "nomeno" 5 (ha grad müsse lache)

Emma, jo das glaubi dass müed besch (hesch jo au grund zom müed si)

bi mer geht's nix neus, schaffe gorket mi mega a aber i freu mi jez shco ofs zmettag esse ond de match zobe (obwohl i doch e werde ischlofe wenn de so spoht esch) :)

08.07.14 08:54
snet 
Re: Bräute 2013

@Canoa: Ja, diese Regenhose kann man definitiv in die Tonne schmeissen.

Hihi, supi, kannst du jetzt eine Tablette weniger nehmen!

@Sonne: Das nenne ich mal einen praktischen Arbeitsweg. Ich bin um 07:15 aufgestanden und um 08:00 Uhr bei der Arbeit eingetrudelt.

@Emma: Ach, du gehst mit dem Auto arbeiten? Das ist natürlich auch ganz praktisch bei diesem Wetter.

@me: Ich bin sauer und zwar so richtig. Ich mache eine Steuererklärung für einen Kunden und der hat eine Liegenschaft inkl. externer Liegenschaftsbuchhaltung. Nun war diese nicht konform mit den Steuerrichtlinien und das habe ich ihnen so mitgeteilt (gab schon in den Vorjahren massive Fehler). Nun bekam ich einen frechen Brief zurück, dass sie alles geändert haben und ich ihnen in Zukunft sagen soll, wie sie was buchen sollen. Hallo, geht's noch? Ist das nicht der verdammte Job des Liegenschaftenbuchhalters? Ich kann doch nicht noch die Mutti spielen...

08.07.14 08:58
Canoa 

Re: Bräute 2013

Gester hani auso grad mins Meditäschli versorget, ha e ganzi Täsche volle gha...jetzt hani alli versorget woni nöme bruche...hoffes jedefaus...

Mech gorkt s schaffe au sehr ah...wörd lieber deheime chli umehange...

08.07.14 08:58
sonne13 

Re: Bräute 2013

hihi elea, nei vo mim job här isch homeoffice eigentlich ned möglich - bin usbilderin... aber im momänt hend mer kei lüüt will sommerferie sind, do bisch eh am pc am vorbereite usw, das darfi jetzt deheim mache (die grosse ausnahme!!!). ich gsehs eifach ned ii, wieso ich sett en arbeitswäg vo 4h pro tag uf mich näh zum an e pc sitze - ha jo deheim uf alles zuegriff woni bruuche. am friitig gohni denn is gschäft zum alles ablegge und vorbereite. denn hani bald sowieso ferie und nochhär isch denn wieder fertig homeoffice. aber besser als nüd! be mega froh, goht mer nämmli gliich wie de emma - chönnt au duurend schlöfele...

snet, wir haben bei uns im geschäft so heissluftfön, die wir zum arbeiten brauchen. wenn bei uns wer verschifft wird und nasse kleider hat, dann hängt er immer am heissluftfön und trocknet so seine kleider - man muss dort nur aufpassen dass man sich nicht verbrennt oder feuer fängt

 1 .. 1677 .. 3351 3352 3353 3354 3355 .. 3556 .. 3757
wirklich   eigentlich   himbeer   gspannt   schnell   vorallem   Problem   eigentli   irgendwie   langsam   richtig   schaffe   natürli   bearbeitet   Hochzit   natürlich   Kollegin   einfach   Zeremonie   Zuletzt