| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1678 .. 3354 3355 3356 3357 3358 .. 3558 .. 3757
08.07.14 13:41
elea 

Re: Bräute 2013

sorry lilly, ich ben mega ignorant, ha nöm gwösst dass dus scho gseit hesch! tschuldigong, i mache mengisch esones gnosch und de beni mer amigs gar nöm secher wer was gschrebe het... sorry!!!

08.07.14 13:43
snet 

@lilly: Denkst du denn, dass das "pauschal" gemacht wird mit dem Krankschreiben? Irgendwie kann ich mir das bei meiner FA gar nicht vorstellen. Naja, aber meine Hausärztin will mich ja ständig krankschreiben und droht mir schon bei der kleinsten Krankheit mich ganz krankzuschreiben, aufgrund der Vorgeschichte.

Ja, bei uns gibt es auch ein Büebli So viel Spekulationsraum haben seine Genitalien nicht übriggelassen

@Name: Wir haben auch schon einen Favoriten, aber den behalten wir schön für uns Aber es ist ein phänomenaler Name

08.07.14 13:44
Lilly4 

hehe voll easy elea :-) ich bin genau glich
ihr wends dänn mal wüsse was es wird?

08.07.14 13:47
elea 

snet, aso vo dene woni kenne, hend all 4woche vor em Termin 100% ufghört... gleb das esch doch gang und geb....

lilly, i wets wösse min maa aber ned. i spekuliere druf dass ehn de d neugiir au no packt. aber wenner hert blibt onds wörkli ned wet wösse, tja de werdis wohl au end wösse :)
aber ebe, i denke de wird de scho au neugirig ond mag end warte ;)

08.07.14 13:48
Lilly4 

snet:
@lilly: Denkst du denn, dass das "pauschal" gemacht wird mit dem Krankschreiben? Irgendwie kann ich mir das bei meiner FA gar nicht vorstellen. Naja, aber meine Hausärztin will mich ja ständig krankschreiben und droht mir schon bei der kleinsten Krankheit mich ganz krankzuschreiben, aufgrund der Vorgeschichte.

Ja, bei uns gibt es auch ein Büebli So viel Spekulationsraum haben seine Genitalien nicht übriggelassen

@Name: Wir haben auch schon einen Favoriten, aber den behalten wir schön für uns Aber es ist ein phänomenaler Name

neinei, das macht jedi fa unterschiedlich ... mer muess dänn halt eifach vorzue luege ... chamer ja eh nöd so verallgemeinere, da es ja au nöd jedere schwangere glich gaht ;) aber ich dänk geg dä schluss wirds für jedi bitz mühesamer bzw. asträngender!

jöö, herzlichi gratulation!!!! so schön :))
mir händs zerscht ebe au nöd welle wüsse, aber händs dänn so z säge selber gseh gha

oh wow, tönt aber mega spannend was eue name agaht! muesch eus dänn brichte sobald dä chli uf dä welt isch! nimmt mi jetzt scho mega wunder hihi

08.07.14 13:48
snet 

elea:
sorry lilly, ich ben mega ignorant, ha nöm gwösst dass dus scho gseit hesch! tschuldigong, i mache mengisch esones gnosch und de beni mer amigs gar nöm secher wer was gschrebe het... sorry!!!

Hihi Elea, schäääääme dich ! Gell du spekulierst auch auf ein Büebli, oder?

08.07.14 13:53
elea 

jo weni chönt wähle hetti gern es büebli.
mi maa wet es meiteli. drom wird so oder so eine vo eus glöcklech gmacht :)
ha aber em Moment es gfüehl es geht es meitli, weiss ned wiso...

08.07.14 13:54
snet 

@elea: Mein Mann meinte zuerst auch immer, dass er möchte, dass es eine Überraschung wird. Aber letztes Mal hat die FA gefragt ob wir wissen wollen was es wird. Da hat er auch gleich Ja gesagt

Uns hat man mitgeteilt, dass wir einen "kleinen Mann" bekommen

@Arbeitsunfähigkeit: Das wusste ich gar nicht, dass die 4 Wochen zuvor eher Standard sind. Aber ist ja umso besser für mich Also muss ich ja nur noch 4 Monate arbeiten, juheeee.

@lilly: Hehe, jetzt schüre ich wieder Erwartungen, die niemand aufrecht erhalten kann. Aber wir finden den Namen unglaublich schön. Hoffentlich habt ihr nicht den gleichen ausgesucht

08.07.14 14:49
Pfingstrose 

Gratuliere nomal allne wo neu zu de Schwangere cho sind! So spannend bi eu lässse... Ihr sind eus (2014 Brüüt) immer es Jöhrli vorus... Bin scho mega gspanne uf eui Näme. Hoffe die erfahred mer den mal da ine.

08.07.14 14:53
himbeer 

tattoo: mir lönd eus all e chrone stäche. euses gemeinsame grosi hät eus drum immer es lied vorgsunge früener wo zwei königschinde drin vorcho sind, drum schint eus das sehr passend :-)

1 .. 1678 .. 3354 3355 3356 3357 3358 .. 3558 .. 3757
Zuletzt   schaffe   Zeremonie   natürlich   wirklich   eigentlich   richtig   Kollegin   bearbeitet   himbeer   einfach   irgendwie   eigentli   langsam   vorallem   gspannt   Problem   natürli   Hochzit   schnell