| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1679 .. 3356 3357 3358 3359 3360 .. 3559 .. 3757
09.07.14 08:41
Canoa 

Re: Bräute 2013

@Snet t Elea hed doch gschrebe de H&M heig Umstandschleider, mer esch höt morge igfalle dass es doch im Pilatusmärt en grosse H&M hed, ond das esch jo fast no Stadt Lozärn! =)

09.07.14 08:41
Emma13 

Re: Bräute 2013

Hallo mitenand :)

Das isch ja ä richtigs Büebli-Trüppli... bi eus gitts nämli au en Bueb mir hettet de Meitliname scho sit immer gah und hend denn recht müesse sueche für en Buebename wo beidne gfallt, aber jetzt simmer eus einig :)

Wegem schaffe ide Schwangerschaft isches leider nöd bi jedem Arzt glich, wenns eim guet gaht und kei medizinischi Problem vorligget, denn chans guet si dass eim de Arzt bis am Schluss nöd chrankschriebt, s isch alles echli verschiede vo Arzt zu Arzt, ich han jetzt ehner eini verwütscht wo alli Beschwerde als "normal" abstuft, drum bini so drufigstellt das ich bis am Schluss wird schaffe... mal gucken!

Jaaa freu mi au uf de Samstig

Dandi, so cool dases vorwärts gaht mit euem Projekt, das glaubi dass das mite Bank nöd ganz so eifach isch...

09.07.14 08:50
himbeer 

Re: Bräute 2013

bi mir im fründeschreis isches au ganz unterschiedlich. die eint arbeitskollegin hät gschaffed bis am fritig und hät denn eigentlich no e wuche "frei" gha vorem termin, aber die chl isch denn am zistig scho cho. e anderi kollegin vo mir hät au voll gschaffed bis zwei wuche vorem termin und jetzt bi de zweite schwangerschaft isch sie jetzt scho 100% chrankgschriebe... ab de 25. wuche.

mir händ gester abig grilliert mitem büro und nochli de match gluegt... oder besser gseit, die metzgete. ganz krass

das mit dem foto lässt sich bestimmt organisieren, snet ;-)

09.07.14 08:52
dandi78 

Re: Bräute 2013

Hey Emma, dir heit doch nid wöue verrote was es git? Wie chunt jetz dä plötzlich Wandel?
Hmmm, falls jetz d'Sonne zwöi Meitli erwartet gits evtl. i 25 Johr oder so e Hochzit zwüsche Tochter und Sohn vo 2013er Brüt. Ha ha ha

09.07.14 08:52
snet 
Re: Bräute 2013

@Dandi: Oh, mein Hirn ist ein bisschen löcherig. Ich habe halt Mi, Do, Fr und Sa gezählt Ja, da sind wir wirklich froh, dass wir einen Jungen bekommen.

@Canoa: Zum Glück musst du heute auch nur 50% arbeiten, dann kannst du schön nachher die Beine ausstrecken und auf dem Sofa rumliegen. Aber der Pilatusmarkt ist doch soooooo furchtbar weit weg! Da komme ich doch nicht mal mit einem Bus direkt hin, oder?

@Emma: Mir war schon klar, dass ihr einen Bub bekommt Hast dich nämlich verplappert Du hast mal geschrieben, dass es beim US gleich die Beine offen hatte und man gleich sehen konnte was es ist. Und das kann man nun mal nur bei Jungs


Hmm, kann ich hier mal eine Frage stellen? Ich war gestern etwas doof und habe einfach Stühle lackiert (ca. 30min) ohne darauf zu schauen, was ich verwendet habe. Es war aber lösungsmittelhaltiger Lack - schadet das nicht in der Schwangerschaft? Bei den Arbeiten habe ich aber eine Atemmaske mit Filter getragen.

09.07.14 08:54
LucyLu 
Re: Bräute 2013

Guete Morge mitenand

ouuuu da isch ja würkli ä reini Buebe-Gruppe, bis jetzt. Krass, fast wie abgmacht

hei himbeer, ich han nur die erst Halbziit vom Match chöne luege, das isch ja würkli ä metzgete gsi, würkli krass. D'Fans vo Brasilie händ mer grad recht leid tah. Wg. Tattoo, find das au ä meeega herzigi Idee wo ihr da machet.

Freui mi au uf de Samstig, danke namal fürs organisiere Emma

09.07.14 08:55
dandi78 

Re: Bräute 2013

Snet: wenn e Maske treit hesch sötts sicher nüt mache. E würd aber so Sache in Zuekunft (ömu während der SS) sicher losi.

09.07.14 08:59
himbeer 

Re: Bräute 2013

lustig, au susch im kollegechreis gits mega viel buebe bi eus. jetz isch aber mal es meitli uf d welt cho und im november gits namal eis.

bi de bürokollegin wo schwanger isch händ mer jetz all gwettet wases git, haha. ich bi die einzig wo seit, es meitli

09.07.14 08:59
LucyLu 
Re: Bräute 2013

dandi78:
Snet: wenn e Maske treit hesch sötts sicher nüt mache. E würd aber so Sache in Zuekunft (ömu während der SS) sicher losi.

Bi da der Meinung von dandi...

09.07.14 09:00
Emma13 

Re: Bräute 2013

ihihi dandi, nur so als Tipp... es isch gaaaar nöd eifach s Gschlecht für sich z'bhalte, drum am beschte gar nöd erst selber wüsse oder direkt säge oder ebe wie d snet seit, wahrschinli hends eh scho uu viel bi eus verstande wases gitt

Mir hends vor paar Wuche de Grosseltere verkündet, will mir's selber nüm usghalte hend, im Fründeskreis und so weisses aber no niemert und vermuetli wartemer jetzt bis am Schluss aber eu chanis ja verrate...

ihihi snet, du hast doch Recht, aber ich bin doch so stolz auf unser Büebli der immer stolz die Beinchen spreizt

Noch wegen deiner Frage, also wenn du eine Maske getragen hast, ist das bestimmt kein Problem! Und 30min sind keine Ewigkeit, also würde ich mir keine grossen Sorgen machen. Aber ja, grundsätzlich sollte man schon auf solche Mittel schauen, auch im Haushalt (vor allem Badreiniger enthalten oft solche Stoffe) am besten immer gut lüften und nicht direkt einatmen...

 1 .. 1679 .. 3356 3357 3358 3359 3360 .. 3559 .. 3757
Zuletzt   himbeer   schaffe   gspannt   Hochzit   eigentli   richtig   langsam   Kollegin   natürli   schnell   vorallem   irgendwie   eigentlich   natürlich   einfach   wirklich   Problem   Zeremonie   bearbeitet