Bräute 2013 |
|
1 .. 168 .. 334 335 336 337 338 .. 2048 .. 3757
|
|
|
|
01.07.12 22:15
ma84ma
|
Re: Bräute 2013
Hey Ladys
Mäude mi o mau weder :-/...E be e schlächti schriberä, aber chume bi euch eifach ned noche met läse...Sött bau e Tread för die langsamä gä *g*..Eg ha etz grad e Wuche Ferie kha. Etz heimer sRestaurant o reserviert :-). Mer hei üs för üses Dorfrestaurant entschiede. Mer heinis scho vo afang a entschiede, das mer i üsere Region wei bliebe. Etz fingt üsi Hochzit i 3 Dörfer statt .
Mer hei etz mau met dä Trouzügä abgmacht, das mer Änds Auguscht zerscht mau herehocke. De chöi mer i rue Höiä u Ämdä :-).Was bespricht me so bim erschte Gspräch? Het das scho öpper gmacht?
Eg wönsche euch aune e ganz guete Wuchestart.
Grüessli ma84ma
|
|
|
|
02.07.12 07:52
MaLu
|
@ elise, herzlich willkommen bei uns 20013 bräuten du wirst sehen, dieses forum hat ein hohes suchtpotenzial
@ trauzeugen einladen, da sich unsere tz noch nicht kannten, haben wir einfach mal so ein erstes kennenlernen mit nachtessen gemacht. da wir nicht im sinn haben, vieles "abzugeben", werden wir wohl so ab und zu ein nachtessen machen, um sie auf dem neusten stand zu halten. und dann evtl. wenn wir mal hilfe brauchen zb beim basteln, werden meine zwei helferengel angefragt.. ansonsten ist (noch) nichts geplant. da der tz meines freundes vor zwei jahren auch geheiratet hat, hat er oft noch gute tipps, um die wir immer sehr froh sind
@ all.. na wie war euer wochenende? da mein schatzerl nur noch arbeitet, kommen wir hz-mässig überhaupt nicht weiter, aber wenigstens sind wir uns nun einig, welche save the dates wir machen. so kann ich ein bisschen anfangen. und sonst geniesse ich einfach meine ferien
|
|
|
|
02.07.12 09:25
Lula
|
Guete Morge Mädels
@jasi: Di hets doch!! Chasch nit mit ne rede dass es ufhört? Isch ja Di Körper! Zumau es isch Dini Familie, u Dini TZ. Dr Spruch isch dr Hammer!!
@reebee: Och schad wäg am Kleid, aber de chasch no mau ga luege, u das mau i Rueh... I gloub i hätti aghaute u gseit, u se zum Outo us gheit...
@Elise: Härzlech Willkomme bi üs!! Aber Vorsicht, dMaLu het rächt, das Forum macht süchtig...
@bergeri: zWeekend isch dr Hammer gsi. U bi Dir? Gits es Gruppeticket für närvendi Familiemitglieder u Hochzytsgäscht uf ä Pluto? Wüu dr Mond isch äuä znach...
@ma84ma: Ha scho gmeint, es gäbi Di nüme. Schön liest me Di mau umi. We si sech kenne isch es sicher eifach gad direkt zur Hochzytsplanig übere zgah, süsch würdi ne zersch mau Zyt gäh, sech lehre zkenne. Git gloub hie uf heiraten.ch ou e Checkliste für Trouzüge...
Hani öber vergässe?
Wie geits öich so? Bi afe bau froh, isch es umi chli chüehler...
|
|
|
02.07.12 09:51
Elise
|
Mir wüsse no gar nöd, wer üsi Trauzügä wärde sölläd. Sind es paar Lüüt idä Uswahl, aber bi mir isch chli s Problem, dass mir niemert wahnsinnig nöch stoht isch nöd so aifach...
|
|
|
|
|
|
1 .. 168 .. 334 335 336 337 338 .. 2048 .. 3757
|