| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 168 .. 334 335 336 337 338 .. 2048 .. 3757
01.07.12 18:04
saerli 

Re: Bräute 2013

zibesa:
uiui ich hab mein traumkleid gesehen =)muuuuss ich gleich schauen

in welchem rahmen sind die kleider von atelier aimee ungefähr???

Hoi Zibesa

Für mich war es immer ein Traum ein Kleid von Atelier Aimée zu tragen... Aber es bleibt ein Traum, weil sie einfach sauteuer sind
Da ich beruflich damit zu tun hatte waren es für mich die schönsten Kleider überhaupt :)
Aber preislich liegen sie in der ober-oberen Klasse. Vielleicht findet man ein schlichtes Kleid im angenehmen preislichen Rahmen. Aber ein wunderschönes Traum-Brautkleid von denen kostet schnell 4000-6000.-

Hast du ein Bild vom Kleid?

Grüessli

01.07.12 18:52
bergeri 

Hallo Bräute

Ich hoffe ihr hattet ein schönes wochenende?

Wir waren heutw mit meinen eltern unterwegs und natürlich hat meine mama mich wieder 1000x gefragt ob wir nicht doch nach einem neuen brautkleid schauen gehen sollen. Und das vor meinem GG

@elise herzlich willkommen bei uns.

Jetzt sind wir ja schon richtig viele

01.07.12 22:15
ma84ma 

Hey Ladys

Mäude mi o mau weder :-/...E be e schlächti schriberä, aber chume bi euch eifach ned noche met läse...Sött bau e Tread för die langsamä gä *g*..Eg ha etz grad e Wuche Ferie kha. Etz heimer sRestaurant o reserviert :-). Mer hei üs för üses Dorfrestaurant entschiede. Mer heinis scho vo afang a entschiede, das mer i üsere Region wei bliebe. Etz fingt üsi Hochzit i 3 Dörfer statt .

Mer hei etz mau met dä Trouzügä abgmacht, das mer Änds Auguscht zerscht mau herehocke. De chöi mer i rue Höiä u Ämdä :-).Was bespricht me so bim erschte Gspräch? Het das scho öpper gmacht?

Eg wönsche euch aune e ganz guete Wuchestart.

Grüessli ma84ma

01.07.12 22:25
LucyLu 

Hallo ma84ma

Mir händ das erste treffe mit eusne Trauzüge au scho gmacht. Det hämer de TZ mal alles vorgestellt was mer scho alles reserviert händ, ha ä Liste mit allne Kontaktdate gmacht. En ungefähre Ziitplan hämer au mal zämegstellt und ihne euisi Vorstellige vo euisem perfekte Tag mitteilt, vorallem au was mer uf kei Fall wennt (gwüssi Spieli etc). Ja das wärs so in etwa gsi.
Im Juli werdet mer mal na d'Location Zäme go ahluege damit mer ächli gsehnd wege de Sunne so vowege Schatte etc.

Euisi TZ kennet sich scho ewigs, falls sich dini nanig kennet isch s'erste Treffe au mal na guet zum sich kennelerne.

Da isch s'Thema au mal besproche worde evtl findsch da na gueti Tips:
http://www.heiraten.ch/forum/board/perso...ugen-23_11.html

Hoffe han dir ächli chönne helfe.

Zuletzt bearbeitet am 01.07.12 22:27

02.07.12 07:52
MaLu 

@ elise, herzlich willkommen bei uns 20013 bräuten du wirst sehen, dieses forum hat ein hohes suchtpotenzial

@ trauzeugen einladen, da sich unsere tz noch nicht kannten, haben wir einfach mal so ein erstes kennenlernen mit nachtessen gemacht. da wir nicht im sinn haben, vieles "abzugeben", werden wir wohl so ab und zu ein nachtessen machen, um sie auf dem neusten stand zu halten. und dann evtl. wenn wir mal hilfe brauchen zb beim basteln, werden meine zwei helferengel angefragt.. ansonsten ist (noch) nichts geplant. da der tz meines freundes vor zwei jahren auch geheiratet hat, hat er oft noch gute tipps, um die wir immer sehr froh sind

@ all.. na wie war euer wochenende? da mein schatzerl nur noch arbeitet, kommen wir hz-mässig überhaupt nicht weiter, aber wenigstens sind wir uns nun einig, welche save the dates wir machen. so kann ich ein bisschen anfangen. und sonst geniesse ich einfach meine ferien

02.07.12 08:26
bergeri 

Guten Morgen

@TZ: Unsere TZ kennen sich, da wir alle im gleichen Dorf wohnen. Wir werden das treffen aber erst so ein halbes Jahr vorher mit allen machen. Da unsere TZ nicht viel machen müssen weil alles unser Tätschmeister macht. Und dieser weiss bereits jetzt über alles Bescheid.

02.07.12 09:25
Lula 

Guete Morge Mädels

@jasi: Di hets doch!! Chasch nit mit ne rede dass es ufhört? Isch ja Di Körper! Zumau es isch Dini Familie, u Dini TZ.
Dr Spruch isch dr Hammer!!

@reebee: Och schad wäg am Kleid, aber de chasch no mau ga luege, u das mau i Rueh... I gloub i hätti aghaute u gseit, u se zum Outo us gheit...

@Elise: Härzlech Willkomme bi üs!! Aber Vorsicht, dMaLu het rächt, das Forum macht süchtig...

@bergeri: zWeekend isch dr Hammer gsi. U bi Dir? Gits es Gruppeticket für närvendi Familiemitglieder u Hochzytsgäscht uf ä Pluto? Wüu dr Mond isch äuä znach...

@ma84ma: Ha scho gmeint, es gäbi Di nüme. Schön liest me Di mau umi. We si sech kenne isch es sicher eifach gad direkt zur Hochzytsplanig übere zgah, süsch würdi ne zersch mau Zyt gäh, sech lehre zkenne. Git gloub hie uf heiraten.ch ou e Checkliste für Trouzüge...

Hani öber vergässe?

Wie geits öich so? Bi afe bau froh, isch es umi chli chüehler...

02.07.12 09:51
Elise 

Mir wüsse no gar nöd, wer üsi Trauzügä wärde sölläd. Sind es paar Lüüt idä Uswahl, aber bi mir isch chli s Problem, dass mir niemert wahnsinnig nöch stoht isch nöd so aifach...

02.07.12 09:54
bergeri 

@Lula: Jo das wär doch amol öppis wenns das gäbti Am meista nervt mi eifach dass si immer öppif vor mim GG muass säga, well er weiss jo nüd drvoh! Und as nervt mi au, dass i ihra 100x gseit han i lohn mis Chleid in Thailand schnidera und dua het si nia gseit si würs gära mit miar go ussuacha. Und jetz wonis han will si uf eimol....si het jo vorher chönna öppis säga.

02.07.12 09:59
Nemo 

Guets Mörgeli zäme!!
Zrugg vo mim Wuchenend Dienst, meld isch mich jetzt au mal wieder. Mir händ grad chli es puff im Gschäft wäg Inventur usw... volll müesahm.
Hochziitstechnisch grad nüm so viel bi eus. Es isch eigentli alles klar und reserviert, Deko und alles au, jetzt mueni denn nur mal nach Lenzburg gah, zum mitem Bluemegschäft abklare, ob sie das mached was mir so vorschwebt. Han öpis mega schöns gseh mit Kerzelüchter, abr weiss natürli nöd wases choschted und ob sie das mached. Dases eher e türeri Sach wird chani mir scho vorstelle....isch alles us rote rose.... Mal luege.

Denn möchti no alli herzlich willkomme heisse wo neu debie sind! Isch mega cool wie das Grüppli fliessig wachst!
Wie ihr viellicht scho gläse händ, mached mir en Bruttreff vode 13er Brütli. Das treffe wird in Züri sie. Wär cool wenn ihr au debie wäred. Also eifach mir e PN schicke mit de Emailadress und denn chunt denn de Doodle.
Viel Spass da im Forum mit eus!! ;-)

1 .. 168 .. 334 335 336 337 338 .. 2048 .. 3757
bearbeitet   gspannt   langsam   wirklich   irgendwie   einfach   eigentlich   Hochzit   natürli   Zuletzt   richtig   schaffe   schnell   vorallem   Problem   Kollegin   eigentli   Zeremonie   natürlich   himbeer