| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1681 .. 3359 3360 3361 3362 3363 .. 3560 .. 3757
09.07.14 09:56
sonne13 

Re: Bräute 2013

hihi dandi, kollege hend vo de ubs au es eher speziells aagebot öbercho ich find das sowieso en komischi bank, aber ech weiss eigentli ned wirklich wieso. ha früehner eifach chli komischi erfahrige gmacht mit de ubs, drumm wär die für eus vo aafang aa gar ned in frog cho

09.07.14 09:59
dandi78 

mi ma het ebe scho rächt lang es Konto uf der ubs und er het us dem grund zu dere bank au wöue go. eg wär jo gar nid gange. aber er het de aso au nid schlächt gstuhnt, wo de im gspröch uscho esch, dass d'finanzierig i der aktuelle situation nid möglich söu si. er wird jetz äuä sini konti bi der ubs uflöse und de uf die bank due, wo eus finanziere wird.

09.07.14 10:01
sonne13 

snet, ich glaube, wenn du das im ferien mit maske machst, ist das nicht so tragisch! ich denke es ist wichtig, dass du die stühle dann im freien trocknen lässt usw, damit du nicht im "lösungsmittel-stink" wohnst - aber wer will das schon ich war beruflich auch immer wieder mal lösungsmitteldämpfen ausgesetzt, aber natürlich nur kurz und wenig... alles lässt sich ja ohnehin nicht vermeiden - die ganzen abgase draussen sind ja auch nicht gesund...

09.07.14 10:04
snet 

@sonne: Supi, danke für den Tipp. Die Stühle habe ich im Keller auslüften lassen, der Dampf ist also nicht in der Wohnung

@dandi: Also ich bin ziemlich zufrieden mit der UBS. Habe mehrere Banken verglichen und die haben mir lustigerweise das Beste Angebot gemacht (normale Bankkonti).

09.07.14 10:31
elea 

muss sege i be (zom erstuhne vo all mine bekannte) au zfrede metd e UBS.
i ha nonie schärerei gha ond de chondeservice fendi echt top!
mi maa esch vorher bide Kantonalbank gsi ond det hends eifach alles verhüeneret.... :/
klar d ubs send gauner, aber i be der meinig dass si of jedere bank ganuer send ond nor s Geld em fokus stoht. aso beni eifahc bi dere womer de best Service bietet :)
mis mami het 30johr lang bide ubs gschaffte und si verfluecht di bank und wet mi Emmer drenge zom wechsle :D
aber ebe obi jez bi dere halongge be oder bi andere, spellt ke rolle :)

09.07.14 10:55
dandi78 

Es git jo immer Vor- und Nochteil, das esch au bi de Banke so. Und zum Glück mache nid alli schlechti Erfahrige mit der UBS, süsch würds die Bank jo nümme ge. E dänke, es chunt haut au immer uf d'Filiale druf a oder sogar uf d'Asprechperson wome het.

09.07.14 10:56
snet 

Gopf, ich bin so was von müüüde. Habe ziemlich schlecht geschlafen... Zuerst hatte ich noch Knatsch mit meinem Mann und bin dann sauer ins Bett und dann entschliesst sich der werte Herr noch einen draufzusetzen und die ganze Nacht rumzuschnarchen.

Ich weiss ja auch nicht ob ich es übertreibe, aber wenn ich wegen ihm nie schlafen kann, würde ich mir eigentlich schon wünschen, dass er irgendeinen kleinen Eingriff machen würde, der das korrigiert. Aber nein, will er nicht. Ihn stört es ja auch nicht.

09.07.14 11:01
Emma13 

Ohje snet, das ist unangenehm... Mein Mann schnarcht zum Glück nur wenn er erkältet ist, dann kann er auch nichts dafür der arme, aber es gibt so Pflaster, die man auf die Nase kleben kann... das nützt bei ihm sehr gut, weiss aber nicht ob das auch sonst nützt?

Ich schlafe in der letzten Zeit auch sehr schlecht, bin am Morgen gar nie wirklich erholt..

09.07.14 11:02
elea 

jo dandi, das werds secher si! do cha halt ei frechi Person am schalter grad de ganz idrock vonere bank verhonze...

ui snet, weg wa hender de keflet?
mine schnarchlet au (aber nor wenner alk tronke het) ond mi super tip esch: Nase zuehebe(aber ned zlang!!!!)!!!!
de schnappt er bez nach loft aber nechete esch weder guet!

09.07.14 11:04
Emma13 

aahaha so guet elea!!! Ich stupsen immer wieder a und kehrt er sich uf di ander Siite und denn isch wieder Rueh

1 .. 1681 .. 3359 3360 3361 3362 3363 .. 3560 .. 3757
himbeer   langsam   schnell   gspannt   eigentli   bearbeitet   einfach   wirklich   Zeremonie   Zuletzt   eigentlich   Hochzit   natürli   vorallem   irgendwie   richtig   Kollegin   schaffe   natürlich   Problem