| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1681 .. 3360 3361 3362 3363 3364 .. 3561 .. 3757
09.07.14 11:04
snet 
Re: Bräute 2013

Er hat so einen Nasenring, der anscheinend die Atmung erleichtert, aber so wirklich nützen tut es nichts. Ich habe halt immer Orhopax neben dem Bett, aber das kann ja wohl auch nicht die Lösung sein.

Doof, dass du auch so schlecht schläfst momentan... Ich bin dann auf's Sofa rübergezügelt. Mein Mann meint ja, dass die Lösung ein Schlafsofa ist und ich kann dir 100% versichern, dass dieses nie und nimmer tagsüber wieder zum Sofa umgewandelt wird und wir ja sowieso schon ein beengtes Wohnzimmer haben.

09.07.14 11:05
dandi78 

Re: Bräute 2013

mi ma schnarchlet au. eigentlich jedi nacht. zum glück ghöris meischtens nid. eg ha ame eifach am wochenendi weni chönt usschlofe müeh. de chani am morge ame nümme schlofe weni ihn näbedra ghöre schnarchle. na ja... mängisch närvts mi aso au, aber im grosse und ganze hani mi dragwöhnt.

was ame au no hilft esch pfiffe. immer zwüsche zwöi "schnarchel" pfiffe und de hört er irgendeinisch uf. hi hi...

09.07.14 11:09
Emma13 

Re: Bräute 2013

snet, wir hatten bis vor kurzem auch ein Bettsofa, aber das haben wir NIE gebraucht, war eigentlich auch gedacht falls mal jemand von uns krank ist oder weiss ich was, aber trotzdem kam's für uns nie zum Einsatz. Nimmt halt schon viel Platz weg, mussten wir jetzt wegen dem Kinderzimmer sowieso entsorgen...

Ich schlafe schlecht weil ich mind. 2-3x in der Nacht auf die Toilette muss und dann nicht mehr wieder einschlafen kann...

dandi, echt? Hani no nie ghört mitem pfiffe

09.07.14 11:10
elea 

Re: Bräute 2013

aso du dusch pfiffe oder wie? und de hört er??=
aso da probieri secher au mol su

mini schwögerin het gseit bagge streichle helft bi ehrem frönd au (bi mim ned leider :)

09.07.14 11:10
snet 
Re: Bräute 2013

@Elea: Ja, es ging um diese Stühle, die ich am restaurieren bin. Hab dann nach 2 gemerkt, dass ich das ja gar nicht mit diesem Lack machen sollte. Dann meinte er gleich, dann lass sie stehen bis nach der Schwangerschaft. Das Lackieren würde noch ca. 1h dauern, aber nein, der Herr kann das nicht übernehmen. Immer wieder die gleiche Ausrede: "Ich kann das nicht". Auch stehen im zukünftigen Kinderzimmer noch Vorhänge, die umgenäht werden müssen und Nachttischchen, die man zusammenschrauben müsste.

Und da meinte ich, dass das nicht gehe, da wir auch mal Platz brauchen und es ausser mir niemand erledigt. Genauso wie ich gestern die kaputte Glühbirne auswechseln musste, sonst würden wir noch 1 Jahr im Bad kein Licht haben. Und dann kommt wieder der Vorwurf: "Ach, ich mache wieder gar nichts, oder wie". Ja, aber genau so ist es. Er macht technisch und handwerklich absolut gar nichts.

09.07.14 11:12
Canoa 

Re: Bräute 2013

ech be höt nacht zwöimou fast usem Bett gheit, ech ha eusi Bettsite gwächslet mi Ma hed das so welle...muess mi aber no dra gwöhne...

Mi Ma schnarchlet mängisch au, meistens nochdem är Bier dronke hed...
zum Glöck esch das jo ned jede Tag defau...

Anderi Frog nehmt könnt öbert vo euch öpert wo die neui Pille Qlaira nimmt...ech ha e drü Monetspackig deheime ond ech cha jo die gar ned näh, ond minere FA chanesi ned retour gäh well ech jo nöme zo ehre goh...ond ech könne niemert wo die nehmt...

09.07.14 11:15
elea 

Re: Bräute 2013

gleb das esch voll es Männer deng... mi ma esch au e Superstar im züg lo legge. de cha arbeite wochelang lo legge ond me nervts denn mega wweli Emmer wet dass alles grad erledigt wird.
aber i ha neulech mol glese das s hern vode Männer shcold esch, dass si d arbet gar ned gsend
nei aber verstohni voll dass di gnervt hesch!!!

09.07.14 11:16
Canoa 

Re: Bräute 2013

Snet typisch Ma!

ech ha gester Nomi chli vöu Hushalt gmacht woni am Obig kapott ufem Sofa gläge be seid är zo mer: Säuberschoud...debi är macht gar nüt...är lohts eifach loh schliffe...ond ech hasses wenn de Wöschchorb öberlouft onds Bad drigseht wie nocheme Bombeaschlag...Ah ond t Bettwösch hani au no müesse wächsle, das macht er NIE...

09.07.14 11:17
Eve777 

Re: Bräute 2013

Hallöchen Zäme

Ui do lauft jo hüt wieder viel, ich chume allwäg ned wörkli zum mitschriebe aber liese denn mängisch zobe chli noche .

Haha ich ligge ab, was es do alles für usgfeilti Antischnarch-Technike geht. Mi Maa schnarchlet eigentli zum Glück au nur sälte, wenn denn stupsi ne amigs ah damit er sich uf d Siite dreit und denn gohts amigs wieder. Wörd glaub mit emene Dauerschnarchler duretreie, ich ha sone mega liechte Schlof do wäri nur no wach jedi Nacht .

Snet, oje scheisse so Striit sind so müehsam, ich hasses weni hässig is Bett gange denn esch amigs de nächst Tag au grad gloffe wili denn hässig wieder ufstoh. Macht denn di Maa deför anderi Sache deheime oder hanget alles a dir?

09.07.14 11:18
Emma13 

Re: Bräute 2013

Mine hilft zwar sehr im Hushalt, vorallem jetzt, aber ich muessen IMMER drah erinnere suscht wür er au am liebste immer alles liggelah... aber ich wett au immer s Züg so schnell wie möglich erledige, drum machis denn halt lieber selber suscht passiert wuchelang nüd

 1 .. 1681 .. 3360 3361 3362 3363 3364 .. 3561 .. 3757
wirklich   Zeremonie   schaffe   Zuletzt   Kollegin   langsam   bearbeitet   Hochzit   vorallem   einfach   eigentlich   himbeer   eigentli   gspannt   natürli   irgendwie   schnell   Problem   richtig   natürlich