| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1682 .. 3362 3363 3364 3365 3366 .. 3562 .. 3757
09.07.14 11:41
Eve777 

Re: Bräute 2013

So ich mues go ässe mi Mage reklamiert, wünsche euch allne e Guete !

09.07.14 11:44
Eve777 

Re: Bräute 2013

Haha Canoa denn wördi de "Job" fristlos chünde .

09.07.14 11:50
Canoa 

Re: Bräute 2013

Eve777:
Haha Canoa denn wördi de "Job" fristlos chünde .

Wenn das so eifach wäri...är weiss eifach dass ech s meiste tue organisiere etc...
Mis Problem esch haut au dass echs mängisch ned cha lohsi...sini Schwö hed zb am Fritig Gebori ond är hed no ned mou öbis gseid wägeme Gschänk...

09.07.14 13:14
elea 

Re: Bräute 2013

ou canoa das kenni soooo guet met de Geburtstag!
weni ned wer de wöärd er ned emol a geburi vo sim eigete mami denke. ond i sege ehm de Emmer es stenkt mer mega alles z öberlegge ond de no alles go bsorge. er verloht sech do eifach vol uf me. eiegntli mösst me ne voll lo dri laufe

09.07.14 13:20
himbeer 

Re: Bräute 2013

uh spannendi diskussion händer da... ich ha glück mit mim maa.

er macht vo sich us recht viel. zb wäsche isch eidütig sin job und er stresst mi sogar ab und zue will er immr frögt öbi no dreckwösch ha... haha. was er aber nie macht isch d chuchi suber ufruume nachem choche. det laht er vieles eifach stah, bsunders wenn er elei choched. fürs choche bi susch eher ich zueständig, er hilft zwar au gern aber ich bi de chef i de chuchi. usser es git bolognese, thaicurry, fleisch ufem grill oder riis, det isch er zueständig :-)

und zum glück händ mer eimal i de wuche e putzfrau, es wird also nie richtig dreckig bi eus. funktioniert also guet.

09.07.14 13:25
Canoa 

Re: Bräute 2013

Mer hätted jetzt eigentlech au en Hushälterin gha, mini Schwöster wo im Momänt arbetslos esch ond well ech nüt ha döffe mache. Aber sie hed kei Lost meh obwohl sie ufs Gäld agwese wäri...naja wär ned wot hed gha, darum hanis gester säuber gmacht......

09.07.14 13:31
snet 
Re: Bräute 2013

Ja, so eine Putzfrau wäre auch mal wieder was. Bei uns kommt eine Kollegin von mir ab und zu putzen, dann ist das immer blitzeblank. Aber bei uns ist ja nicht der Haushalt das Problem, sondern die technischen Aufgaben, resp. dass er sich denen ja komplett verwehrt. Also bitte, jede Person sollte wissen wie man eine Glühbirne auswechselt?! Und es geht eben um dieses immer wieder "Das kann ich nicht" ohne es überhaupt versucht zu haben. Das treibt mich auf die Palme.

Geburtstage, etc. lass ich ihn voll reinlaufen. Das ist wirklich nicht mein Problem. Auch Geschenke für seinen Freundeskreis zu finden ist absolut nicht meine Sache, ich habe genug übriges zu tun.

09.07.14 13:46
dandi78 

Re: Bräute 2013

Mi Ma het zum Glück alli Geburtstag i sim Handy gspicheret. So vergisst er nie eine. Gschänkli bsorge esch de au eher min Job. E maches aber au gärn und es chunt natürlich no druf a für wär. Wenn eg die Person au guet kenne und mir wichtig esch, de bsorgi gärn es Gschänk. Oft chaufe mer au zäme öppis, wenn mer eh grad unterwegs si. Wenns de aber drum goht es Chärtli zschribe, de ben eg gfrogt. :-)

Ha au scho oft dänkt, dass e Putzfrau scho no cool wär. De würde nämlich so Diskussione gar nid entstoh.

09.07.14 13:51
Eve777 

Re: Bräute 2013

Aso mir händ jo e elektronischi Putzhilf, sone Staubsuuger Roboter, de esch de Hammer. Mir händ ebe 2 Chatze und do gsehts amigs schnäll schlimm us am Bode. Klar, ich finde me mues trotzdem einisch i de Woche no sälber staubsuuge so für i de Egge und so, aber wenigstens sind die gröbste Fussle und Höörli und so scho wäg wenn de jede Tag es Stündli dur d Wohnig kurvet .

Aber abstaube und Badzimmer putze etc. etc. müemer leider immer no sälber mache. E Putzfrau wär scho super, aber s esch eus eifach z tüür im Momänt.

So Ladies ich mues no ane Sitzig go Protokoll schriebe, wünsche euch e schöne Nomittag .

09.07.14 14:05
snet 
Re: Bräute 2013

Klappt denn dieser Robostaubsauger auch mit den Katzen? Ich hätte irgendwie das Gefühl, dass diese ausrasten...

 1 .. 1682 .. 3362 3363 3364 3365 3366 .. 3562 .. 3757
einfach   natürli   richtig   Zuletzt   gspannt   eigentli   natürlich   Problem   irgendwie   bearbeitet   eigentlich   langsam   Kollegin   himbeer   schaffe   schnell   wirklich   Zeremonie   vorallem   Hochzit