| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1683 .. 3363 3364 3365 3366 3367 .. 3562 .. 3757
09.07.14 14:26
dandi78 

Re: Bräute 2013

Snet, viellicht fände sis jo no luschtig und würde sogar e Rundi druffe hocke und dur d'Wohnig suuse . Es git doch so witzigi Videos mit Chatze wo uf Roboterstaubsuger hocke. Hi hi hi

09.07.14 14:28
snet 
Re: Bräute 2013

Hihi Dandi. Die Katze vielleicht schon, aber der Kater definitiv nicht. Der würde sich in der Badewanne verstecken.

Bin soeben die Testberichte durchgegangen und alle haben schlecht abgeschnitten. Bestes Ergebnis 58 von 100 Punkten...

09.07.14 16:13
dandi78 

Re: Bräute 2013

So mini Liebe, eg mache jetz de gli Fürobe (zum Glück!). Eg wünsche euch aune e tolle Obe.

09.07.14 21:58
Eve777 

Re: Bräute 2013

Aso ich ha jetzt grad mi Maa no gfrogt was mir für ne Staubsuuger händ, s esch e I-Robot Roomba 760 Pet, aso mir finde ne super und eusi Chatze nähmes lustigerwiis no easy. Sie händ zerst ganz skeptisch gluegt aber sie gönd ehm eifach usem Wäg. Er het glaub e anderi Frequänz als de normal Staubzgi und dorom chöme sie ned so Panik über.

Schiins gehts scho wieder neueri Modell wo no besser sind. Mues säge zum aschaffe eschs scho ned grad günstig aber ich finde es het sich glohnt bi eus . Mir händ ne jetzt so programmiert dass er eifach immer Mentig bis Friitig automatisch durefahrt am 11i das funktioniert tiptop.

09.07.14 22:09
Eve777 

Re: Bräute 2013

Aso ich ha jetzt grad mi Maa no gfrogt was mir für ne Staubsuuger händ, s esch e I-Robot Roomba 760 Pet, aso mir finde ne super und eusi Chatze nähmes lustigerwiis no easy. Sie händ zerst ganz skeptisch gluegt aber sie gönd ehm eifach usem Wäg. Er het glaub e anderi Frequänz als de normal Staubzgi und dorom chöme sie ned so Panik über.

Schiins gehts scho wieder neueri Modell wo no besser sind. Mues säge zum aschaffe eschs scho ned grad günstig aber ich finde es het sich glohnt bi eus . Mir händ ne jetzt so programmiert dass er eifach immer Mentig bis Friitig automatisch durefahrt am 11i das funktioniert tiptop.

10.07.14 07:39
dandi78 

Re: Bräute 2013

Guete Morge zäme

Hüt esch jo s'Wätter wieder meh als grusig. Mis Auto het grad emou 9.5 Grad azeigt. Brrrrr....

Mi Ma esch am Morge no gmüetlich im Bett gläge und eg be eigentlich scho parat gse zum go. Woni de im Radio das schöne Lied vo John Legend "All of me" ghört ha, beni grad no einisch zu ihm is warme Bett gschloffe. De hei mer zäme das Lied glost. Am liebschte wäri grad blibe ligge

10.07.14 07:56
Eve777 

Re: Bräute 2013

Jööö Dandi so härzig, das esch doch e schöne Start i Morge !

Bi eus eschs au mega gruusigs Wätter, fühle mi als wär scho Herbst, bi gar nüm in Sommerstimmig im Momänt . Wobi mues säge ich ha eigentli prinzipiell alli Johreszyyte gärn, findes no cool dass mir i de Schwyyz immer chli Abwächslig händ .

10.07.14 08:00
dandi78 

Re: Bräute 2013

Eg be aso au nümme würklech in Sommerstimmig. Do derfür eschs eifach zchalt. Ha hüt Hals- und Kopfweh. Mi Hals esch au chli eitrig. Hoffentlich bahnt sich do nid e Verchältig a...

Finde eigentlich die verschiedene Johreszite au no schön. Solang dass sich die einzelne Johreszite dra haute, d.h jetz wär ebe Sommer. Hallo Sommer, wo besch?

10.07.14 08:13
himbeer 

Re: Bräute 2013

guete morge mitenand!
ich ha au en schöne morge gha, min schatz hät hüt geburi und ich ha drum extra nochli länger d snooze taste am wecker druckt, haha. so richtig fit bini au nöd dandi. ich ha mega de pfüsel und au halsweh. trotzdem bini gester is training und kollegin und ich händ eus jetz au entschlosse zum is yoga gah. freu mi scho!

10.07.14 08:19
Eve777 

Re: Bräute 2013

Ou nei scheisse ich hoffe dir wärdet ned wörkli chrank, esch jo mega doof , wünsche euch beidne ganz gueti Besserig!

Dandi jo guet das stimmt, wär scho nätt wenns im Juli sommerlich wär. Ich hoffe s wird die nächste Wuche wieder besser.

Himbi, aso Yoga chani nur empfähle, das machi sit 5 Johr und finds de Hammer .

 1 .. 1683 .. 3363 3364 3365 3366 3367 .. 3562 .. 3757
Problem   irgendwie   Kollegin   Hochzit   natürli   wirklich   himbeer   vorallem   richtig   eigentli   einfach   gspannt   natürlich   eigentlich   bearbeitet   Zeremonie   schaffe   Zuletzt   schnell   langsam