| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1683 .. 3364 3365 3366 3367 3368 .. 3563 .. 3757
10.07.14 08:23
dandi78 

Re: Bräute 2013

Eg be au mou is Yoga gange, das het mer aber nid so passt. Esch aber glaubs au chli wäge der Lehrerin gse. Jetz goni sit 3 Johr is Pilates und be begeisteret.

10.07.14 08:25
himbeer 

Re: Bräute 2013

pilates hani au scho usprobiert, im fitness. bi sogar recht regelmässig gange. aber yoga passt mer glaub doch besser. guet ich find es chunnt würkli extrem uf de lehrer und s studio ah... bi jetz gspannt wies wird. aber mir chönd erst am 22. gah, vorher langeds leider nöd.

ich hoff au ich wird nöd chrank, das wär sehr doof. höchstens vilicht mal en tag oder so, das wär no entspannend ;-)

10.07.14 08:28
dandi78 

Re: Bräute 2013

himbeer, wünsche dir gueti besserig! e hoffe natürlich au, dasi nid chrank wirde. glaubes aber nid, es fühlt sich zum glück nid so schlimm a wies im hals usgseht.

10.07.14 08:28
Eve777 

Re: Bräute 2013

Pilates findi au cool das machi au sit 4 Johr, ha immer einisch pro Wuche Pilates und einisch Yoga. S Pilates machi eher usem "sportliche" Gedanke, s Yoga nur für d Seele, das entspannt mi eifach mega und ha viel weniger Rüggeweh wenis regelmässig mache . Aber es stimmt, es chunt total ufe Lehrer / Lehrerin drufa, wenn do d Chemie ned passt denn esch es nüt.

Hihi jo gäll so 1 oder 2 Täg chrank sind amigs no oke, übel findis wenn me eifach grad wochewiis flach lieht.

10.07.14 08:31
snet 
Re: Bräute 2013

@Eve: Hmm, ich glaube halt dass diese Roboterstaubsauger nicht wirklich eine gute Saugleistung haben. Also für den Boden tun sie es allemal, aber wenn man einen Teppich hat, etc. wird das wahrscheinlich etwas schwierig. Wir werden wohl vorerst bei unserem Dyson bleiben.

@Wetter: Einfach nur gruuuuuuuusig! So kotzt mich diese Woche richtig an

@Sport: Ich bin da "klassisch" getrimmt. Sport mache ich eigentlich nur, wenn er kompetitiv ist. Dementsprechend mache ich auch kein Yoga oder Pilates, obwohl man dort wahrscheinlich auch ziemlich ins Schwitzen kommt.

@Kranke: Uiuiuiui, wünsche euch ganz gute Besserung und das ihr am Sa alle gesund erscheinen könnt.

@me: Ich bin mal wieder im Technik-Delirium. Habe mal wieder neue Kopfhörer bestellt und komme gar nicht zurecht mit denen. Dazu muss ich sagen, dass dies bereits der 4. Umtausch war, obwohl die 3 vorhergehenden Defekte aufgewiesen hat. Hat jemand eine Empfehlung für In-Ear Kopfhörer mit Remotecontroller, Mikrofon, welches kompatibel mit dem iPhone ist?

10.07.14 08:37
Emma13 

Re: Bräute 2013

Hallo zäme

Ou nei, nöd chrank werde... wünsch eu ganz ä gueti Besserig! Ich han zwar au Chopfweh hüt morge und brennendi Auge, aber das Wetter hilft ja au nöd würkli fit z'blibe, so grusig!

Defür hani sit langem wiederemal duregschlafe YESSSS!

Ich bin au en mega Fan vo Pilates und Yoga, gahn jetz is Schwangerschaftsyoga und s tuet würkli mega guet...

Zuletzt bearbeitet am 10.07.14 08:38

10.07.14 08:39
Eve777 

Re: Bräute 2013

Snet jo dänke au so Roboter-Staubsuuger sind sicher eher für Platte- / Parkettböde geinget, will sie tüend jo i de Regel s Züüg vom Bode mit so Bürsteli zämewüsche und denn isuge, das funktioniert bi Teppich allwäg wörkli ned eso guet. Mir händ ebe Schieferplattebode und Laminat und dorom klappt das tiptop. Aber ebe, au das ersetzt s normale Staubsuuge minere Meinig no ned, aber de Bode gseht eifach dur d Wuche besser us will ned immer Hoor umeflüüge etc.

OU Technikmässig beni jo e richtige Oberdepp do chani dir leider gar ned wiiterhälfe .

10.07.14 08:44
Canoa 

Re: Bräute 2013

Sooo ech ha jetzt grad so rechtig fein zmögelet im Büro! =)
Kaffijogurth met Flöckli! =) Hmmmmmmmmmm

Jetzt muessi mech om dommi Liste kömmere! pääääääh

10.07.14 08:56
Canoa 

Re: Bräute 2013

@Roboterstoubsuger, euse heisst Köbi ond ech wörd ne nie meh här gäh! Fend en super! =)
Euse esch zwar eine vo de erste Modäll gseh aber esch ned so tragisch...

10.07.14 09:03
sonne13 

Re: Bräute 2013

huhu zäme! mini motivation haltet sech au in gränze... vorher hani den usversehe no es dokumänt glöscht - so ärgerlich, und es isch ned mol meh im abfallchorb gsii! so blöd vo mir, jenu, ha no d vorgängerversion gha und es isch jetzt wieder gmacht. aber ich hätt mi chönne ohrfiige...

wünsche allne chränkelnde gueti besserig! eigentlich jo ned erstuunlich be dem wätter... hihi, mir göhnd nöchscht mittwoch id ferie, und gnau denn wirds wieder schön (hoffentli hed de wätterbricht rächt). euses wocheänd wird sicher au trotz wüeschtem wätter schön - s hotel hed jo e grosse, neue wellnessbereich

geschter hani no im outlet zwöi riiiiiesegrossi faserpelzjäggli kauft und en windjagge (grössi L für männer...) will ech kei jagge meh ha woni zuebringe und be dem wätter isches eifach z brrrr ohni... sind riese pläche - aber irgendwo muess dä buuch jo hi... ha statt 320 franke no 80 franke zahlt für alles, ha richtig freud a dene flauschis und vor allem bini jetzt parat für d ferie i de bärge

 1 .. 1683 .. 3364 3365 3366 3367 3368 .. 3563 .. 3757
schaffe   eigentlich   schnell   eigentli   Zuletzt   bearbeitet   einfach   richtig   Kollegin   himbeer   wirklich   langsam   Hochzit   natürlich   Zeremonie   irgendwie   natürli   Problem   gspannt   vorallem