| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1684 .. 3366 3367 3368 3369 3370 .. 3564 .. 3757
10.07.14 10:20
dandi78 

Re: Bräute 2013

Eg be au nümme so beweglich wie früehner. Merke das im Pilates leider au. Aber z.B. Kerze goht no rächt guet. Be aso säuber überrascht gse woni se zum erschte mou ha müesse mache.

10.07.14 10:28
himbeer 

Re: Bräute 2013

ich ha d cherze wieder mal probiert und det hani s gfühl gha es funktioniert gar nüm so guet wie au scho. aber jetz i dere yogalektion händ mers namal gmacht und det isch scho besser gange. me sötts glaub eifach öfter probiere. handstand hani leider nie chöne, au nöd ad wand... ich ha eifach angst irgendwie. defür hani mit hilf de chopfstand a de wand gschafft. es erfolgserlebnis uf mini alte tage, hahaha

aber au so sache wie brugg oder so... früener hani das mega oft gmacht (bi au is ballet), aber jetz chönntis glaub nöd mal meh. mir hät nur e kollegin vo physiotherapeutin isch verzellt, das mer bi ältere mensche sehr guet merkt, wer no beweglich isch und das das zum teil en riese unterschied i de lebensqualität usmacht...

10.07.14 10:40
Emma13 

Re: Bräute 2013

Ich glaub es het au mitem Alter ztue, je älter mer wird, desto meh "Angst" het mär zum gwüssi Sache mache, ich bin als Chind au is Ballet und han jensti Sache problemlos gmacht, jetzt probieris scho gar nüm will ich eifach Angst han chopf durab irgendöpis zmache oder eifach d Schwelle zgross isch zum eifach hineabe id Brugg zgah, als Chind macht mär das doch ohni Angst und Gedanke, klar mär isch au viel beweglicher aber ich glaube bi mir ischs ehner ä Chopfsach :)

10.07.14 10:44
elea 

Re: Bräute 2013

ui snet ehr hend en dyson? ond, wördsch ne witer empfehle?
mi maa wet scho set joooohre so eine aber i fend si eifach sooo tür....

10.07.14 10:45
Eve777 

Re: Bräute 2013

@Roboter: haha euse het au e Name, mir händ ne R2D2 tauft wie in Star Wars .

@Beweglichkeit: jo das esch wörkli eso me wird eifach stiifer und unbeweglicher je älter me wird und traut sich weniger zue, ich finde vo dem här so regelmässigi Bewegig scho mega wichtig, glaube das bringts denn spöter emol mega wenn mir alt und grau sind. Au Stretching sötti viiiiiel meh deheime mache, ha früener null Problem gha mit de Hand flach a Bode z cho und so, und jetzt dänki amigs ich ha Spannseili i de Bei .

10.07.14 11:03
snet 
Re: Bräute 2013

@Beweglichkeit: Bei mir macht da der Rücken nicht mehr ganz mit. Anscheinend ist mein Becken ein wenig verschoben. Aber beim spörteln ist das alles noch tiptop. So beweglich wie in Jugendzeiten bin ich nicht mehr, aber das liegt auch daran, dass ich schon mehrere Verletzungen vor allem in den Fussgelenken hatte.

@elea: Ja, ich bin echt begeistert vom Dyson. Auch Haare vom Sofa zu saugen ohne speziellen Aufsatz klappt einwandfrei. Ich besitze ihn nun schon seit 7 Jahren und er saugt genau gleich. Habe damals ca. 600 dafür bezahlt. Vom Preis her hat er sich sehr gut gehalten. Über microspot kann man die Staubsauger auch günstiger bestellen.

10.07.14 11:15
elea 

Re: Bräute 2013

cool, merci före tip

10.07.14 11:28
snet 
Re: Bräute 2013

Hab gerade gesehen, dass es die normalen Dyson-Staubsauger bereits ab CHF 330 gibt. Ist also ziemlich runtergekommen mit den Preisen.

10.07.14 12:41
LucyLu 
Re: Bräute 2013

Oise Roboterstaubsuger heisst: Pauli

10.07.14 14:21
snet 
Re: Bräute 2013

Hmmm, Haushaltsgegeständen geben wir nicht so oft Namen. Eigentlich hat nur die Schmusedecke einen Namen: Flauschi

Dafür muss meine Arbeitskollegin immer brav mit Spitznamen herhalten. Ich nenne sie Kustim, Chnuschti, Fuschti und Fuschtus Wie ich darauf gekommen bin, kann ich leider nicht sagen.

So, wie habt ihr euren Mittag verbracht? Ich war mal wieder im Burgerschuppen mit meinem Mann und wir haben unsere Ferien besprochen. Tja, jetzt muss er wohl das eine oder andere absagen, damit wir wennschon noch ein paar Tage weggehen können. Und in der CH ein Mietauto zu nehmen hat doch auch noch Style

 1 .. 1684 .. 3366 3367 3368 3369 3370 .. 3564 .. 3757
bearbeitet   gspannt   eigentli   eigentlich   wirklich   natürli   schaffe   einfach   richtig   Zuletzt   Problem   himbeer   vorallem   schnell   natürlich   langsam   irgendwie   Zeremonie   Kollegin   Hochzit