| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 169 .. 335 336 337 338 339 .. 2048 .. 3757
02.07.12 10:51
Valeria01 

Re: Bräute 2013

Guete Morge mitenand...

Gester hani wieder mini Fam gsehh... mir hend mit mine Onkel/Tante und de Grosseltere gesse...
min Brüeder hett mal wieder numme scheiss Sprüch chöne uselah und mit mine eltere hani nöd gross gredet... ich weisses echt nöd... gang jetzt mal id Ferie und denn lueged mer wiiter...wenn sich s'Verhältnis nöd besseret wers das gsii mit mim Brüeder als TZ... aber ebe wiederum weissi halt eifach nöd wases denn für en Knatsch würd geh...
ach kei ahnig...

glg

02.07.12 11:09
Reebee 

@lula
i han etz dene zwei wiiber es email gschribe und hoffe, dass sie bitz drüber nadenked. sus mueni denn würkli elei uf d'pischte, nomal machi das nid mit. i han etz scho völlig d'luscht verlore dra zum go chleider aluege. i wär froh würd eifach s'perfekte kleid vom himmel flattere und i müässt mer de mischt nid nomal atue :(

also falls es tatsächlich es ticket für nervesäge uf de pluto git, wett ich auch scho mal mindestens 5 tickets reserviere. me weiss ja nie :D

02.07.12 11:27
Nemo 

Hello Ladys!
De Doodle isch gmacht und unterwegs zu dene woni e mailadresse gha han.
Für alli andere wo viellicht doch wend cho, da isch de Link zum sich iträge: http://www.doodle.com/ykbnwy5wpy3rygn2#table

Freu mich uf eu!!

02.07.12 11:33
Valeria01 

Supper nemo freu mi mega... :)

Määdels ich han mim Brüeder es Email gamcht... was halteder devo?

Du no ganz ööppis wichtigs wo am Herze liit…

Dsituation zwüsched eus 2 (mir und dir) isch extrem schwirig und jedesmal wenns Thema Hochziit uftaucht blokksch du ab und seisch ich hett no ziit.!
Mier wennd viel vorher organisiere und wünsched eus eigentlich vo eusne Trauzüüge dass sie eus unterstützed und begleitet…
Ich weiss nöd ob dich das alles überforderet oder du eifach kei Lust uf das ganze hesch aber du weisch ja was en trauzüüge isch und ich han kei lust mier müüse überlegge ob ich dier als min trauzüüge ööpis chan sege oder nöd das sött minere Meinig nöd soo sii… oder?
Darum fröögi mi eifach Ob du das überhaupt wotsch..!
Ich han dich us guetem Grund usgsuecht also stahts für mich usser Frag…
Ich würd eifach gern wüüse ob du das überhaupt wotsch…

02.07.12 11:36
Nemo 

Findi super Valeria!!
Denn gsehschmal was chunt. Und wenn er nur hi und her druckt, denn isch s'ergebnis ja au klar...
so zeigsch ihm aber au, dass es dir viel bedüted wenn ers wür mache, aber nur wenn er das au wükli wot!!
findi supi!!

02.07.12 11:45
Valeria01 

Danke Nemo

es nimmt mich wunder was chumt... hans ihm extra uf die Privat und nöd ufd Gschäftsmail gschikkt damit er sich au mal gnueg ziit nimmt zums aluege.. mal luege...halt eu ufem laufende

02.07.12 11:47
Reebee 

ein versuch ist es wert valeria :) sei dir aber bewusst, dass der schuss (leider) auch nach hinten losgehen kann. so wie bei mir gerade... :(
viel glück :)

02.07.12 12:10
bergeri 

Ou nein reebee was haben sie geantwortet?

02.07.12 12:16
lolo 

@valeria01

hey ich finde das email super! wenn ich genug zeit gehabt hätte, hätte ich meiner trauzeugin und mir auch mehr zeit gelassen...es ist wirklich wichtig, dass man unstimmigkeiten genug früh klärt!

02.07.12 13:01
Valeria01 

Das isch sini Antwort... ich schrib ihm nümm zrug... Endi August sind er und ich vo de Ferie zrugg... denn hokki mit ihm zeme...

Valeria ganz ehrlichgseit hettisch du au wenig lust wenn e Schwöster hesch wo alles besser weiss immer ufmerksamkeit vo allne brucht und en ewige marktstand agstellti wär, überlegg der evt. au mal chli dis verhalte bevor anderi gründ suechsch.

Normal mit dir Rede isch e Schwierigkeit und numme scho seit viel über dich us & wenns numme mit mir so kompliziert isch denn JA Valeria muesch der wohl oder übel en andere Trauzüge sueche – so gspässli mach ich eifach nid mit, du & ich sind gnueg alt zum normal demit chönne z’umgah. Dini hochzyt isch dir wichtig was ich au verstahn das ich evt. nid grad euphorisch reagiere wenn du statt täfeli irgendwelchi zältli machsch das isch halt menschlich dich sötts doch freue und nid alli andere oder ?

Falls unterstützig brüchtisch würdisch dich glaubs melde ? hesch no nie also gsehnis Bedürfniss nid & ja ich bin kei Person wo dich alüge wird zum dass du glücklich bisch.

S’Wichtigste isch aber din Charakter – BITTE krieg de in Griff, numme scho gester Valeria bisch negativ ufgfalle

• Telefoniersch i einere Lutstärki weggem Turnier vo de Schwöster vom Franc im Essrum wo mir alli eus am Unterhalte sind, denn segg ich dir gahn doch gschnell id Stube und du gisch promt am Telefon mit einere Arroganz zrugg „ Ich chan nid da inne telefoniere“ – au du weisch das mer nid am Tisch telefoniert und au nid nebbedem tisch.

• Wenn du mich dur es Fremds Hus ( wo nid dir isch) scho vom 3 Stock muesch aberüefe denn langeds wenns 1 mal machsch und muesch nid warte bis ich au abechreie, es isch nid mini Wohnig also chrei ich au nid, wenn ich der denn segge Valeria ich chreie nid und du mir als Antwort gisch „ Tja ich halt scho“ denn hesch wohl oder übel no es Zeiche vo Unrifi.

Kurzgfasst sind das alles Chlini Sache wo mich extrem Störed und so gsehn ich kein Sinn dir muesse öppis z’vorspiele und eis uf Happy Family z’mache.

1 .. 169 .. 335 336 337 338 339 .. 2048 .. 3757
langsam   gspannt   vorallem   natürlich   Kollegin   Zuletzt   einfach   richtig   schnell   irgendwie   eigentli   Problem   Zeremonie   natürli   himbeer   wirklich   schaffe   Hochzit   bearbeitet   eigentlich