| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1685 .. 3368 3369 3370 3371 3372 .. 3565 .. 3757
10.07.14 15:44
snet 
Re: Bräute 2013

Also wenn ihr schon einen Gutschein auf die Hochzeit geschenkt bekommt, dann finde ich es nur fair, wenn ihr als Hochzeitspaar wohl dabei seid?! Und sonst sind sie selber schuld.

Ja gut, das ist natürlich auch nicht schlecht so budget-technisch. Unsere Ferien werden dieses Jahr wohl ziemlich günstig ausfallen

Die hat einfach in sich reingestopft, als ob es kein Morgen mehr gäbe... Keine Ahnung wie man so viel auf einmal essen kann.

Ja, es ist sehr schön, dass wir nun an Weihnachten endlich zu dritt sein sollten, nachdem wir ja eigentlich damit bis Januar dieses Jahres gerechnet hätten. Nur wie das ganze dann logistisch wegen Weihnachten geht, habe ich noch keine Ahnung...

10.07.14 15:50
elea 

wend ferie ned alles ersparte uffresse esch Emmer cool :)

mer send mol metem Wohnmobil (gmietet) eifach dor ost-Europa gfahre, ohni zplane. send au super gönstigi ferie gsi aber mega cool und i wets u gern weder mol mache :) eifach spontan si ond wiiter go wens eim ned gfallt ond soshct eifahc blibe so lang wime wet :)

aso ke ahnig, aber i cha gar nöm so reese menge esse wie vorher. gleb do musch doch puure zucker esse zom so vell zuenhe

10.07.14 16:02
himbeer 

e fründin vo mir isch vo 60 uf 92 kilo i de erste schwangerschaft. sie hät sich schinbar vo frücht und gmües ernährt, hät aber die letzte 3 mönet us gsundheitliche gründ müesse ligge... bi gwüsse isches ja au viel wasser, wo denn schnell weg isch. ihre sind aber 15 kilo würkli schwer gfalle am schluss, die hät sie lang mit sich umetreit.

haha ja is reisebüro gangi scho nonig grad... ich denk ich tue mi online mal informiere und denn bueched mer später direkt im internet. letztens hani au es schnäppli gfunde, 10 täg all inkl. für 2000 euro

10.07.14 16:05
snet 

Ja, das ist wirklich immer von Vorteil, wenn du noch vom Budget übrig hast

Das mit dem Wohnmobil klingt ja auch mega toll! Ich weiss nur nicht, ob ich mir auch zugetraut hätte, das zu fahren... Aber diese Reise klingt ja super spannend. Genau so etwas möchte ich auch gerne für diese paar Tage noch machen.

Um 50kg zuzunehmen, muss man auf jeden Fall "dabei bleiben", es ist wirklich sehr viel! Ja, so Heisshungerattacken habe ich auch nicht, aber ich gönne mir schon hin und wieder etwas Süsses. Mensch, jetzt habe ich immer noch vom Johannisbeerenkuchen übrig, weiss nicht ob der noch gut ist.

10.07.14 16:13
elea 

wow himbi, dasch echt es mega schnäppli! wer cool wend weder so öpis fendsch!!!

jo wenn me sechs ned so gwöhnt esch, ech scho bez öpis speziells met so eim zfahre. aber i hami wohl gfüehlt (oosert of de Autobahn wo baustell gsi esch, det hani bezli gschwetzt :)
mer hends Wohnmobil em dütsche gmietet, esch fast halb so tür wie die schwiiz!!!

i ha vorher scho jede tag schoggi gesse ond mache das jetzt au no :)

10.07.14 16:24
snet 

@himpi: Malediven für 2'000 EUR klingt wirklich supi! Bin sicher, dass es noch länger solche Angebote gibt.

Ich vertraue jetzt einfach darauf, dass ich die Gene von meiner Mutter mitbekommen habe. Sie hat vor der SS Grösse 38/40 getragen (wie ich) und nach der Schwangerschaft Grösse 34/36 und das ohne etwas zu machen. Das wäre ja meeeeega toll!

@elea: Gut, wenn du das so gut im Griff hattest mit dem Wohnmobil, hätte ich mir auch keine Sorgen gemacht. Aber wahrscheinlich wird mein Mann das Steuer übernehmen, schon nur wegen dem Bauch bei mir. Hmm Schokolade ist jetzt nicht sooo mein Ding, Guetzli mag ich lieber. Von der Migros gibt es so unglaublich gute Guetzli von La Tradition oder so was...

10.07.14 16:44
elea 

wow dis mami esch jo de hammer :)

mis het vor de ss grössi 36 gha ond nacheten weder. wenns mer au so gieng weri meh as dankbar!

doch, i muss jede tag schoggi ha. guetzli hani nor gern wenn si ned so sandstörm send :D

la Tradition? die kenni gar ned! mol usprobiere ;)

10.07.14 16:47
himbeer 

ja mal luege wäg de ferie. ich würd scho gern gah. aber jetz gönd mer zerst mal no i eusi andere 100 ferie, haha

10.07.14 18:10
Lilly4 

*reinschleich*
hoi zäme :)

ui snet, das isch also wüki viel was dini kollegin zuegnoh hät, scho bitz übertriebe !! aber muess ehrlich säge das ich in letschter ziit au merke wieviel ich am esse bin, min körper bzw. euse chli bruchts glaubs eifach! dänn chund halt druf a ob mer nur 'seich' oder au bitz gsunds isst (bi mier isch es eis hi und her :D) aber meh esse brucht mer ebe scho, gspührs jetzt am eigete lieb ... han amig wie keis sättigungsgfühl haha schlimm !

10.07.14 19:43
Pfingstrose 

Elea bezüglich Island... Hesch du Pinterest? Han paar cooli Fotis. :)

1 .. 1685 .. 3368 3369 3370 3371 3372 .. 3565 .. 3757
vorallem   Hochzit   Kollegin   eigentli   natürli   langsam   Problem   irgendwie   Zuletzt   wirklich   natürlich   himbeer   gspannt   schnell   Zeremonie   richtig   schaffe   einfach   bearbeitet   eigentlich