| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1686 .. 3369 3370 3371 3372 3373 .. 3565 .. 3757
11.07.14 07:36
dandi78 

Re: Bräute 2013

guete morge zäme

wow himbeer, maledive wäre natürlich super. eg be jo im märz gse und eg würd sofort wieder go. besch de scho mou gse?

mim hals gohts leider noni besser. mini mandle si gschwulle und gelb beleit. gseht gar nid guet us . schmärze hani aber zum glück nid so schlimmi. lüte äuä churz im arzt a zum froge ob das cha warte bis am mäntig. de hani jo sowieso e termin zum bluet neh.

und süsch: judihiti, hüt esch friti!

11.07.14 08:43
Canoa 

Guete Morge

Mer send gester au im Reisebüro gseh wäge Ferie uf de Maledive...aber ergendwie heds ned das wo mer sueched i eusem Budget...

Höt beni weder elei im Büro hoffentlech louft alles ruhig witer...
so ech muess mou go Kaffi hole...

11.07.14 08:47
himbeer 

was sueched ihr denn canoa?
ich dörfs ja fast nöd säge, aber ich bi scho 4 mal uf de maledive gsi. es isch halt e super destination zum tauche und da bi eus die ganz familie taucht staht das immer wiit obe uf de liste...

11.07.14 08:57
snet 

@Elea: Ja, nachher schlanker zu sein als vorher, wäre ja der Hammer. Hier noch die Guetsli, die ich meine: http://www.migros-shop.de/Produkte/Geb%C.../p/110187100000

@lilly: Ich habe eben ein wenig Angst davor eine unkontrollierbare Fressmaschine zu werden. Aber mein Mann sagt auch immer, ich soll das lockerer sehen. Ich bin ja nicht so der Birchermüeslifan und morgen ist ja eines im Brunch enthalten, wenn ich also keine Lust darauf habe, weiss ich schon wer das kriegt

@dandi: Ohje, ich wünsche dir gute Besserung! Glaubst du, du kannst morgen kommen? Sonst würde ich mal in der Apotheke wegen einem Halsspray nachfragen...

@Canoa: Und im Internet gibt es keine guten Angebote? Meine Mutter bucht auch immer übers Netz ihre Ferien in den Malediven. Und übrigens, wo bleibt das TGIF und das obligate Bildchen?!

@me: Gestern ist wieder eine Bestellung von Zalando gekommen und immerhin 1 Umstandskleid behalte ich (hehe Sale von 125.- auf 55.-), aber die Hosen haben wieder nicht wirklich gesessen und das andere Kleid war mir zu Mauerblümchenstyle. Immerhin habe ich jetzt mittlerweile 1 Hose und 1 Kleid, welch Ausbeute

11.07.14 09:03
Canoa 

Mer sueched eigentlech es guets Agebot för uft Maledive...10-14 Täg, All-inkl. ond wenns ging met Privatem Pool vorem Bungi! =) Ond mer hend es Budget vo 6000 CHF! Das wär jo eingenltech vöu oder ned?

Mer send jo au scho mou gseh ond det hemer äbe ned All-inkl. gha ond hend schlossäntlech no 600 Dollar a Näbechöste müesse zahle...

11.07.14 09:03
dandi78 

Canoa und Himbeer: lueget wäge de Maledive Ferie mou uf Manta Reisen im Internet. Die hei zum Teil ganz tolli Agebot und si spezialisiert uf "Traumferiedestinatione" (Seychellen, Malediven usw.). Mir hei dazumal bim Kuoni buechet aber s'Agebot esch vo Manta Reisen gse. Nur so als Tip.

Snet, e glaube scho dasi morn cha cho. Schmärze hani nid gross, eifach no chli Chopfweh und chli schlapp. Aber süsch gohts mer guet. Eg cha hüt gäge Obe no zum Arzt. Sie het gmeint, eg söu lieber verbi cho wöu wenn der Haus beleit esch chönts evtl. Angina si . Mou luege.

11.07.14 09:08
himbeer 

manta-reise hani au scho öfter buecht, die händ halt au sehr viel tauchreisedestinatione. ich bi au en fan vo schöner tauchen, die händ au oft gueti agebot. und mini letzte zwei maledive-ferie hani online bi ab in den urlaub bueched.

hmmm für 2 wuche all inkl. mit privatem pool dunkt mi das budget nöd sehr höch, canoa... ich bi s letzte mal im april gsi, also näbesaison, und mir händ au scho 2000 eur für all inkl. zahlt bi 10 täg. das füren normale bungalow. aber vor ort sind mer upgraded worde und händ denn sogar en wasserbungi gha, haha. nur bini det nöd mit mim schatz gsi sondern miteme kolleg, das isch au lustig gsi... mir zwei voll romantisch im wasserbungi, die andere gäst händ chum chöne glaube das mir gar keis pärli sind

11.07.14 09:09
dandi78 

Canoa: aso s'Budget esch 6000 Franke für beidi zäme oder? Das sött eigentlich scho länge. Chunt haut chli uf d'Saison druf a. Wenn der nid i der Hochsaison göit zahlet der grad vöu weniger.

11.07.14 09:16
Canoa 

Nur für Snet

Datei-Anhänge
Download.jpg Download.jpg (4x)

Mime-Type: image/jpeg, 8 kB

11.07.14 09:19
Canoa 

jo 6000 för beidi...
tue demfau mou luege bi Manta Reisen...

1 .. 1686 .. 3369 3370 3371 3372 3373 .. 3565 .. 3757
langsam   schnell   einfach   eigentlich   schaffe   Zeremonie   irgendwie   vorallem   Problem   bearbeitet   natürli   Hochzit   gspannt   wirklich   himbeer   eigentli   Kollegin   Zuletzt   natürlich   richtig