| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1687 .. 3372 3373 3374 3375 3376 .. 3567 .. 3757
11.07.14 13:11
himbeer 

Re: Bräute 2013

ich bi recht ifallslos gsi und ha ihm es whisky-set gschenkt. also en feine whisky, dezue kristallgläser, es nachschlagewerk und so grantiwürfel wo mer anstatt iiswürfel cha tüfgfrüre und denn is getränk inetue. so verwässereds nöd :-)

er hät aber sehr freud gha dra. und hüt gönd mer ja ebe no ines feins restaurant, bi scho mega gspannt.

11.07.14 13:16
dandi78 

Re: Bräute 2013

das esch doch d'hauptsach, dass er freud dra het. fendi jetz ömu e gueti idee wenn er gärn whisky trinkt.
fein go ässe esch doch au immer toll. mir hei scho lang gseit, dass mer wieder mou möchte is resti go ässe wo mer s'hochzit gfiret hei. da mer a eusem 1. hochzitstag aber eh dört häne göi, längts vorhär äuä nümme. :-)

11.07.14 13:20
snet 
Re: Bräute 2013

@himpi: Also ich finde das ist ein schönes Geschenk. Es ist edel und man kann es für besondere Gelegenheiten brauchen. Und fein essen gehen ist noch schöner! Ich hab noch keine Ahnung was ich meinem Mann schenke, der hat in 2 Monaten Geburtstag. Zum Glück habe ich nicht vor dem errechneten ET Geburtstag, ich finde das doof, wenn man zum eigenen Geburtstag nur Babysachen kriegt.

@dandi: Wir sind auch an unserem 1. Hochzeitstag ins Resti essen gegangen, wo wir die Hochzeit feierten. Wir hatten zu spät reserviert und sie hatten keinen Platz mehr, uns aber natürlich doch noch einen Tisch gegeben.

@Brauttreff: Nehmt ihr alle das HZ-Album mit? Eigentlich haben es ja die meisten schon am Treff im Nov gesehen... Bin halt etwas faul und so früh am morgen erst recht

11.07.14 13:24
dandi78 

Re: Bräute 2013

Snet, das hani au no wöue froge, ob dir s'Hochzitsalbum mitnehmet. Eusers esch ebe rächt schwer. Weiss nid obi das möcht mitschleppe

11.07.14 13:30
sonne13 

Re: Bräute 2013

gugus zäme! ha euch no ganz viel spass welle wünsche für morn! gniesseds und jo - again - wär also mega gärn debii gsii!!!

11.07.14 13:30
snet 
Re: Bräute 2013

Also ich nehme es wahrscheinlich nicht mit, weil es recht sperrig ist und viele von den Mädels es schon gesehen haben. Sonst müssen wir wohl alle untereinander mit FB befreundet sein, denn dort habe ich auch noch Hochzeitsfotos

11.07.14 13:41
Eve777 

Re: Bräute 2013

Hallihallo Zäme

Ich mues jetzt denn grad wieder wiiter ane Sitzig (wieder emol Protokoll juhuuu ), aber ha mi au no ganz churz welle mälde. Aso Hochzyytsalbum nehmi glaub ned mit, es sind 2 bi eus und die sind mega schwer, so zum de ganz Tag mitschleppe allwäg ned so toll.

Aso ich freu mi mega uf morn und druf euch alli kennezlerne und hoffe, ich finde euch denn am Bahnhof bim Träffpunkt . Aso d Canoa erkenni allwäg am eheste will mir au uf FB befründet sind hihi .

Dandi ich hoffe du hesch nüt schlimms und chasch morn au debii sii *duumedrück*! Wünsche euch allne no ganz e schöne Nomittag und Sonne dir es schöns Week-end, ev. klappts jo bimene nächste Träffe zum debii .

11.07.14 13:46
dandi78 

Re: Bräute 2013

Sonne, eg wünsche dir ganz es tolls Wellness-Weekend! Gniessets! Bi dem Wätter esch das optimal.
Luschtig, bim letschte Träffe ben eg au nid derbi gse, wöu mir es Wellness-Weekend gmacht hei :-)

Snet, eg nimes äuä au nid mit. Hmm, vo dir hani no keini Hochzitsföteli gse. Möcht au luege! :-)

11.07.14 14:08
himbeer 

Re: Bräute 2013

haha mis isch au meeega gross und sperrig, ich bi also froh wenni das nöd muess mitschleppe. aber ja, uf fb bini glaub erst mit 3 brüt vom forum befründet, vilicht sött mer das mal no nahole? ;-) im FB hani au no es paar bilder, für die wos interessiert.

11.07.14 14:12
dandi78 

Re: Bräute 2013

Mir chönte eigentlich e FB Gruppe gründe. Das hei 2014er Brüt so gmacht und findes no e gueti Idee. Eg weiss eifach nid so rächt wie me das macht

 1 .. 1687 .. 3372 3373 3374 3375 3376 .. 3567 .. 3757
einfach   Zuletzt   natürli   eigentlich   Kollegin   bearbeitet   gspannt   schaffe   langsam   himbeer   wirklich   natürlich   vorallem   Zeremonie   richtig   eigentli   schnell   Hochzit   Problem   irgendwie