| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 169 .. 336 337 338 339 340 .. 2049 .. 3757
02.07.12 13:08
Reebee 

Re: Bräute 2013

autsch... :( bist du sicher, dass du nicht lieber eine freundin als TZ nehmen willst? das ist echt schon dicke post und ich weiss nicht, ob ich sowas überhaupt runterschlucken könnte.

@bergeri
jap, mini TZ hett zruggschribe... d'churzfassig isch: ich strahle angeblich en unzfriedeheit us mit mim körper und ich heg mich so veränderet dass me mich nüme kennt... interessant... vilicht hanis eifach satt mich ine form presse z'la und allne z'gfalle. hett ja sowieso nie klappt...
bin dermasse niedergschlage, am liebste würdi alles abblase.
vo minere muetter chunt garantiert öpis ähnlichs retour, die ghört au zude sorte "ich mach nie en fehler und wenn doch chani mi nid entschuldige" :(

02.07.12 13:12
Valeria01 

Re: Bräute 2013

reebee wir haben 4 trauzeugen... ich habe bruder und beste kollegin, mein GG schwester und kolleg...

ich weiss im moment nicht was ich denken soll... vorallem kann ich nicht mal mit meinem GG sprechen der würde alles abblasen

02.07.12 13:14
Elise 

Re: Bräute 2013

Oh reebee und Valeria, das duet mir leid für euch. Isch mengmol scho nöd eifach.

02.07.12 13:21
bergeri 

Re: Bräute 2013

@Valeria: Das isch echt heftig, i wür wia d'Reebee schu seit uf sona Trauzüga verzichta. I wet als Trauzüga öppert wo miar nid nur vorspielt dass er mi mag sondern das au Realität isch, i wett öppert wo au euphorisch isch wenni anstatt "Täfali" "Zeltli" nimma. Öppert wo sich für mi interessiart und nid öppert wo z'gfühl het i müass mi immer in Mittelpunkt stella und alles muass sich nur um mi dreha (obwohl das binera HZ jo so isch). Aber ganz ehrlich, du hesch no gnuag zit und verdiansch an bessera TZ, i wür mi uf d'suachi macha nochema andera!

@Reebee: i kenna das. wetsches immer allna recht macha aber as goht eifach nid und si hen glich öppis z'motza. aber he: as isch EUERI Hochzit, nur well eini Spinnt muasch nid alles abblosa, wenns denn würkli nid goht, suach diar liaber a anderi TZ!

Miar hen zum Glück bis jetzt mit üserna TZ kei Problem, guat miar sin au no nia zemma ghockt und si müan au nüd macha. I hoffa das blibt so guat.

02.07.12 13:21
Valeria01 

Re: Bräute 2013

gar nöd nei... darum schribi ihm jetzt au nöd... ich denke ich gsehn ihn nöd bevor ich id Ferie gange und das heisst ich gsehnen jetzt bis endi august nöd... sobald ich us de Ferie zrugg bin schribenim mal es Mail ich wott mitem zemehokke... mal luege..

02.07.12 13:24
Reebee 

Re: Bräute 2013

du hesch recht... i denk wennd etz reagiersch seisch oder schriibsch vilicht öpis, wod nachane bereusch... gad mir nämli au so...

de witz am ganze isch ja, dass wenn me sich mal so es bitz dur s'forum liest, immer und überall irgend e bruut sich muess mit so zwüschemenschlichem mischt umeschla. debi denkt me amig, dass eim das nid trifft und zack - isches scho passiert :(

02.07.12 13:29
saerli 

Re: Bräute 2013

Liebi Valeria

Wer wie über wer dänkt und wer unriif esch oder ned, das chan ich ned beurteile Ich han die Gschicht au ned ganz metbecho do im Forum.

Eifach allgemein:

Ich bin di jüngst vo 3 Chind, i ha zwoi älteri Brüedere (3 ond 6 Johr älter) I ha mer vo ihne au öpedie müesse säge loh, wie sie öber mi dänke (i ha zwar nie sGfühl gha, dasi ned rächt be Aber mer lehrt nie us und wird halt riifer met em erwachse werde). Im Moment beni amig rächt hässig gsi, ha aber nie Strit met ihne gha. Nacheme Zitli esch mer den meistens es Lichtli uf und sie händ ebe meistens scho recht gha ond vorallem händ sis emmer nor guet gmeint met mer.

Ich möcht der met dem ned säge, dass din Brüeder rächt het, absolut ned, will das chani jo ned beurteile. I fende nor, mer set settig Wort überdänke und ernst neh. Will din Brüeder esch sehr ehrlich zu der und seit der wie er dänkt. Ich fende das zeigt, dass ihm viel a der liit, au wenn das i euchere aktuelle Situation ned so gspürsch.

Es get so viel "besti Fründe" und au Familie, wo sich nie säged, was sie würklich dänke. Was bringt das? Wie oft han ich mer frühener vo mine Brüedere Sache säge loh, wo mich verletzt händ. Im Nachhinein händ mi aber genau die Sache witerbrocht.
Mini best Fründin und ich säged enand wenn mer öpis ned guet fende. I ha ere au scho Sache über sie gseit, wo sie vellecht mol muess überdenke, damit sie endlich chan glücklich werde. Wäge dem esch sie mer ned bös, au wenn mini Gedanke ere gägüber im erste Moment vellecht härt überecho send. Aber im Gägeteil, sie esch dankbar für settig inputs. Will wer dAuge verschlüsst und nie seit was er dänkt, sondern nur das, wo anderi gern wette ghöre, den esch kei richtige Fründ oder Brüeder.

Und was au muesch dra dänke: Die wenigste Manne mached sech gross Gedanke om dPlanig vo de Hochzit und sie druckes au ned emmer so us, wie mer Brütli das gärn hätte. I ha mi fang demit abgfonde
Euse TZ het no ned einisch gfroget wie wiit mer send oder so. Mer gspüred au ned, ob er sich för eus richtig freut, er möcht au de Polterobe vo GG ned organisiere... I nerv mi nöm. I ha jetz zwoi anderi Jungs beuftreit das zmache . Aber mer ziehnd das jetz so dore met em als TZ (i hät en zwar gern usgwächslet, aber GG ned). Eusi Trauzügin und mini Cousine wärde das alles super ohni ihn mache, denn muess de TZ nur go unterschriibe und nachher sell er eifach nüt me säge oder mötzle. Er hät jo schliesslich chönne hälfe, het er aber ned welle.... Also wehe es chonnt ade HZ en blöde Spruch vo wäge: Da Fleisch verträgi aber ned oder soo... Lappi das

02.07.12 13:39
Valeria01 

Re: Bräute 2013

hei du... danke für dini wort... bi eus isches schwirig...er isch de Jünger (2 Jahr) aber er fühlt sich scho sit je und eh weiss ich was... vorallem han ich keis guets oder engs Verhältniss zu mim Mami und er ebe scho darum isch das scho immer recht en Klinsch zwüschet eus 2 gsii...

Klar momentan bini mega zikkig zu ihm... aber das halt will er mich echt nervt...

Kei ahnig ich lahns si udn hokk nacher mitem zeme... mal luege...

02.07.12 13:47
bergeri 

Re: Bräute 2013

@valeria: ich hab gerade gesehen, dass ihr auch noch sehr jung seit (wie ich ). Ist es richtig, dass dein Bruder 22 ist (wie ich)? Ich denke das ganze HZ Thema interssiert ihn vielleicht auch noch nicht so, klar das ist keine Entschuldigung um sich so davor zu drücken, er hätte es ja ablehnen können. Aber ich meine, wenn wir irgendjemandem in meinem Alter erzählen (vor allem den Jungs) dann können die nicht wirklich viel damit anfangen. Sie sagen "schön" und das ist es dann, sie können sich nicht vorstellen jetzt zu heiraten...Meine Schwester (TZ) ist auch erst 18 und ehrlich gesagt, weiss ich nicht wie sie über das Ganze denkt, ich glaub sie freut sich aber es ist halt noch so weit weg, dass sie logischerweise auch nicht täglich fragt ob noch was zu tun ist. Was sie aber immer mal wieder sagt, dass sie sich freut mit mir ein TZ-Kleid auszuwählen.....

02.07.12 13:48
saerli 

Re: Bräute 2013

Ojeh... Ich hoffe fest, dass er sich no richtig chan mitfreue ond du dech wohl fühlsch demit. Notfalls chasch jo immer no öper anders als Trauzüge wähle. Aber es esch bestimmt am beste wend chli Zit lohsch verstriiche und er denn nomol zämehocked. Schick em doch en Charte us de Ferie, das zeigt ihm den au vorab, dass du a ihn dänksch und ned eifach uf stur schaltisch.

Es chunnt am Schluss sicher guet, egal mit welere Lösig, do beni secher Lass dir dFreud wäge dem ned verderbe. Er händ no viel Zit und bis denn passiert no einiges.

Mer händ jetz scho einigi Sache wo mer anders würde mache und dHZ esch erst im September... Es änderet no so viel. Also ned verruckt mache loh. Es wird sowieso en schöne Tag

 1 .. 169 .. 336 337 338 339 340 .. 2049 .. 3757
Kollegin   schaffe   himbeer   Hochzit   bearbeitet   natürlich   langsam   schnell   wirklich   Zuletzt   richtig   irgendwie   natürli   vorallem   einfach   Problem   Zeremonie   gspannt   eigentlich   eigentli