| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1690 .. 3378 3379 3380 3381 3382 .. 3570 .. 3757
14.07.14 09:57
snet 
Re: Bräute 2013

@himpi: Es ist einfach sehr verblasst, aber von Narben absolut keine Spur. Man sieht es kaum noch und hat noch einen netten Nebeneffekt, dort wachsen also auch keine Haare mehr

Ja, das kannst du wirklich hoffen. Bei mir war es aber mehr das Problem ein Tattoo an für sich zu haben, als das Motiv.

@Canoa: Go fot IT-Genius! Hihi, ab jetzt werde ich immer nur dich bei Computerproblemen anrufen. Natürlich warst du erschöpft, musstest es ja ein paar Stunden mit mir aushalten

Oh, neue Kleider sind immer mega toll.

14.07.14 09:58
dandi78 

Re: Bräute 2013

ou nei himbeer, so doof! so chlini babys wärde mit der zit ebe glich no schwer

eg be aso au kaputt gse woni deheim gse be. s'antibiotika het äuä doch rächt müed gmacht

eg ha so vöu neui summeroberteili kauft, aber fascht aui hei nur träger und keni ärmel. die hani no fasch nie chönne alegge. wird zit dass der summer wieder chunt!

14.07.14 10:01
Canoa 

Re: Bräute 2013

Kleider: Muess unbedingt no luege dass mech mini Schwöster chan usmässe muess no bi Light in the Box es Chleid bstelle! =)

14.07.14 10:08
himbeer 

Re: Bräute 2013

haha es hät sich doch glohnt mitem muskelkater, de chli isch ja echt zuckersüess und so pflegeliecht, so eis bstelli au

14.07.14 10:09
Eve777 

Re: Bräute 2013

@Schwangerschaftsurlaub: Aso ich weiss ned öb das überall eso esch, aber ha grad mol bi eus im Personalreglement gluegt. Det stoht de Urlaub betreit 16 Wuche und fangt frühestens 2 Wuche vor de geplante Geburt ah. Hm so doof Lilly, das esch so förig wenn me eifach nur Zyyt abhockt, bis wenn esch denn dini Ärztin i de Ferie?

Ich bi imfall au voll k.o. gsi am Samstig aber weiss gar ned werom, uf jede Fall hani no e rundi gschlofe am Nomittag hihi. Ich glaube mich macht das Wätter Hin- und Här eifach mega müed.

14.07.14 10:09
dandi78 

Re: Bräute 2013

jo säg nüt, eg möcht au so eis. wenn mers zäme bstöue gits velich no rabatt

14.07.14 10:16
snet 
Re: Bräute 2013

@Eve: Ja, die 16. Wochen ist der gesetzliche Anspruch an Mutterschaftsurlaub (resp. davor darfst du nicht arbeiten gehen), davon sind aber nur 14 Wochen bezahlt und die beginnen erst mit dem Tag der Geburt. Ob die 2 Wochen Differenz dann von AG mitfinanziert werden oder man als unbezahlten Urlaub nimmt, ist wieder die andere Frage.

@Samstag: Also ich war voll fit! Bin nach hause gekommen, huschhusch in den Fielmann die Kontaktlinsen umgetauscht, danach schon wieder nach Zug zur SchwiMu gefahren, um 19:30 Uhr nach hause gekommen und ab 20:00 Uhr im Palace an einem Sponsoringevent teilgenommen. Und dann um 00:30 wieder nach hause und schlafen gegangen

Am So habe ich dann noch Wäsche zusammengelegt und brav geglättet und nebenbei noch einen ganzen Cup beim Mario Kart durchgespielt. Ahja und am Abend noch 3 Stühle angemalt (ohne Lack).

14.07.14 10:19
Lilly4 
Re: Bräute 2013

Eve777:
@Schwangerschaftsurlaub: Aso ich weiss ned öb das überall eso esch, aber ha grad mol bi eus im Personalreglement gluegt. Det stoht de Urlaub betreit 16 Wuche und fangt frühestens 2 Wuche vor de geplante Geburt ah. Hm so doof Lilly, das esch so förig wenn me eifach nur Zyyt abhockt, bis wenn esch denn dini Ärztin i de Ferie?

Ich bi imfall au voll k.o. gsi am Samstig aber weiss gar ned werom, uf jede Fall hani no e rundi gschlofe am Nomittag hihi. Ich glaube mich macht das Wätter Hin- und Här eifach mega müed.

jöö eve, danke
aber han gueti nachrichte hihi bin grad schnell mit mim chef zämeghockt und er hät gseit ich söll doch eifach dihei 1x am tag mis mail checke und für die neu amig bis am mittag telefonisch guet erreichbar si, das langet! muess also ab morn nüm sinnlos im büro hocke und dumme trülle JUHU !!!!

14.07.14 10:23
dandi78 

Re: Bräute 2013

oh so guet lilly, das freut mi für de! alles andere wär jo au würklech sinnlos. jetz chasch die letschte paar wuche vor der geburt no einisch so richtig gniesse. chasch chli abefahre und di uf alles was chunt vorbereite

14.07.14 10:26
Eve777 

Re: Bräute 2013

Hei super Lilly das sind doch top News, zum Glück het di Chef igseh dass es kei Sinn macht wennd länger im Büro hocksch . Jetzt chasch nomol richtig abefahre und dich in aller Rueh ufe Geburtstermin freue .

 1 .. 1690 .. 3378 3379 3380 3381 3382 .. 3570 .. 3757
richtig   vorallem   schaffe   gspannt   wirklich   einfach   Zuletzt   bearbeitet   schnell   natürli   eigentlich   Problem   langsam   himbeer   Hochzit   natürlich   Zeremonie   irgendwie   Kollegin   eigentli