| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1691 .. 3380 3381 3382 3383 3384 .. 3571 .. 3757
14.07.14 10:57
dandi78 

Re: Bräute 2013

Heit dir au scho so hunger? Mi Mage chnurrt scho wie blöd...

14.07.14 10:57
snet 

Der gesetzliche maximale Mutterschaftsurlaub dauert 16 Wochen, wovon man aber Anspruch auf 14 Wochen Mutterschaftsentschädigung hat. Also muss man nach den 16 Wochen entweder kündigen, wieder arbeiten oder eine andere Verabredung treffen.

14.07.14 10:59
Emma13 

Yeah Lilly sooo super dass das so chasch mache, din Chef isch mega lieb!!!

elea, ja de Muetterschaftsurlaub gaht gem. OR 14 Wuche, d Firma chan selber entscheide ob sie das uf 16 Wuche wend ufstocke, das isch ä neus Reglement vo im 2005 in Chraft trette isch, also entweder isch eues Reglement veraltet oder suscht unbedingt nahfröge, zguet hesch nämli 14 Wuche

14.07.14 10:59
sonne13 

huhu zäme! ihr hends jo offesichtich ganz gmüetlich gah am samstig!!! so toll! ha mi natürlich über bildli gfreut - hihi, be ned be allne ganz sicher ob ich sie richtig "zueordne"

mir hend es wuuuuuuuuuuunderschöns weekend gha i "eusem" hotel mir hend en suite gha mit ere badwanne ufem balkon, hend gwellnesset und fein gässe, sind no ufem see gsii und in erinnerige gschwelgt... ach wie schön... mir hend no lang überleid ob mer wend grad no e nacht verlängere, aber hütt isch wieder programm und wenn de am morge muesch devo seckle ischs irgendwie au ned s gliiche...

canoa, mir hend grad bsuech vo 3 persone vom putzinstitut. jösses, ich bi nochli skeptisch selled jetzt mol feischter und rollläse putze, mol luege was sie denn süscht no schaffed... ich hoff sie möched denn mindestens no böde - die macheds met ihrer putzerei nämmli ziemli dräckig dunkts mi jenu, immerhin die feischter sind de gmacht, langsam hänkts be mir nämmli brutal aa. ha letscht nacht zwüsche 3 und 5 wieder nüd gschlofe und min chreislauf isch hütt total näb de spur. jetzt bini deheim am "schaffe" - wobii das mit schaffe ächt nüd z tue hed. ich sitz am pc und warte bis ziit verbii isch und lies chli im forum

lilly, super wägem chrank schriibe! ich muess noch de ferie au neu beurteile. ich mag ächt nümme und ich glaub wenn ich denn wieder 4h arbeitswäg ha, am 20ab5i usem huus muess und afig am viertelvor7ni wieder hei chume, denn stohn ich das ned dure... mini schwö hed mi geschter ganz erstuunt gfrogt: was, du schaffsch no voll, mit dem arbeitswäg? aber ebe, be 4h wäg bisch jo sogar bimene pensum vo 50% no 8h underwägs... mol luege, mini schwö hed emu gmeint, es seig keis problem chrank gschriebe z wärde, ich seig halt viel z pflichbewusst - ich selli mer mol keis schlächts gwüsse mache, ich selli gschiider uf de körper lose und luege dass die beide babies möglichscht lang "drinn bliibed" - rächt hed sie! drumm findi dini lösig super, ich fänd so e lösig für mich au no toll - ich chönnt jo eifach für mini nochfolgerin erreichbar sii! vo mer us au de ganz tag

14.07.14 11:06
sonne13 

mir hend be eus 18 woche muetterschaftsurlaub! aaträtte darfsch dä be eus früehstens 4 woche vor de geburt! luut de hr-frau mached das nur die fraue, wo möglichscht bald wieder wend goh schaffe. süscht findet sie, werded d fraue normalerwiis jo chrank gschribe wenns vor de geburt nümm chömed und ziehnd de muetterschaftsurlaub ab de geburt denn ii... d idee vo de firma isch, dass d müettere wirklich möglichscht die volle 18 wuche chönd nochhär deheim bi de chinder sii. ich finds grosszügig!

14.07.14 11:09
elea 

jo de muessi echt mol noh froge wiso det 12woche stoht (machi denn nöchst monet oder so :)
merci för euchi info!!!

ui wow 18woche, sonne! mega grosszügig! euses gscheft isch im bezog of serigs sehr knauserig :)

14.07.14 11:11
Emma13 

Das isch seeeeehr grosszügig sonne, so toll! S chunt würkli extrem ufd Firma druf a, isch würkli schön wenn mär sonen super Arbetgeber het :) Und das mitem "ahänke" verstahni also absolut, ich bin au nüm würkli fit, merkes jetzt guet dasi im 3. Trimester bin... wür am liebste au reduziere und am Dunnschtig hani zum Glück wieder en Termin bide FÄ und wird's aspreche, mini isch leider nöd so kulant wie die meiste, im Geburtsvorbereitigskurs sind z.B. alli mind. scho 50% chrankgschriebe... da chunts denn wieder uf de Arzt druf a

Hey tönt mega schön eues Weekend, freut mi das ihrs so gnosse hend!

dandi78 

wow, das esch würkelch sehr grosszügig sonne. super!
be eus wird für 14 wuche der lohn zahlt, aber erscht ab geburt.

Canoa 

Muess ou mou luege wies be eus esch!
Also mer hend 14 Woche aber 100 % Lohn! Mou luege öb ech das jomous darf bruche...

14.07.14 11:19
sonne13 

ah jo, 100% lohn hend mer au... wirklich grosszügig!

be jetzt au im 3. trimester und ich ha jo scho im 2. s gfühl gha langsam wirds aastränged - aber ebe, mit zweine im buuch ischs halt au es bitz anderscht... ich glaub me realisiert gar ned was das für de körper für ne belaschtig isch! so total erschöpft wie isch noch dene arbeitstäg alle be han ich eifach s gfühl isch das kei gueti vorbereitig uf ziit wo d chind denn do sind. und es isch jo sicher au keis guets zeiche wenn eim alles weh macht und me nümme cha sitze, ligge...

1 .. 1691 .. 3380 3381 3382 3383 3384 .. 3571 .. 3757
eigentlich   Zeremonie   wirklich   schnell   eigentli   natürlich   Zuletzt   Kollegin   natürli   himbeer   gspannt   langsam   einfach   Problem   Hochzit   vorallem   irgendwie   bearbeitet   richtig   schaffe