| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1692 .. 3382 3383 3384 3385 3386 .. 3572 .. 3757
14.07.14 13:43
snet 
Re: Bräute 2013

@Dandi: Ohje, dann wünsche ich dir gute Besserung. Aber irgendwie glaube ich nicht, dass das Magenbrennen vom Mittag kommt. Das war ja fast zu leicht dafür.

@sonne: Du kannst auch selber ein Inserat aufschalten auf tutti.ch oder olx oder dergleichen. So habe ich auch mal diverse Leute putzen lassen und ein Probe putzen gemacht (muss natürlich vergütet werden). Wenn ich es mir dann nicht vorstellen konnte, habe ich es dann auch gleich gesagt. Jetzt habe ich natürlich die optimale Lösung mit meiner Kollegin gefunden, einen besseren Putzteufel als sie gibt es nicht

@me: So schön, der Kleine strampelt jetzt irgendwie den ganzen Tag rum, freu mich voll darüber

Zuletzt bearbeitet am 14.07.14 13:46

14.07.14 13:46
elea 

ou jo eve, do weri au debi wenn mer eus weder mo treffe all :)

dandi, gell höt zobe hesch no de bluettescht? hend die scho gseit wi langs goht bes si s Resultat hend?

14.07.14 13:56
dandi78 

snet, so schön dass di chli jetz au so richtig stramplet

elea, jo genau, hüt zobe muesi go bluet geh. froge de hüt zobe wie lang dass es goht. dänke öppe e wuche oder so. be jo gspannt was usechunt.

träffe, aso eg be sofort a wieder derbi wenn mer wieder mou es träffe hei

14.07.14 14:06
dandi78 

Do no öppis zum ufmuntere für hüt :-)

Datei-Anhänge
aD0E2pd_700b.jpg aD0E2pd_700b.jpg (15x)

Mime-Type: image/jpeg, 98 kB

14.07.14 14:36
sonne13 

jo ich wirde wohl in zuekunft luege dass ich privat irgendwie en lösig find wenni so öppis wott mache. isch halt es experiment gsii, hätt jo au chönne guet cho... jetzt isch halt nomol chli putze aagseid, jenu. be jo scho froh sind die fenster gmacht, das hätti glaub ned möge, aber ebe - so e sauerei hinderloh findi eifach denäbe... hihi, es hed ne jo de rächt aagurkt woni gseid ha sie selled no de dräck wo sie gmacht hend wägputze und ich ihm en mopp id finger druckt ha guet, viel brocht heds jo ned, er hed denn eifach chli umegschlirggt - pisser (sorry...)

sodeli, denn mach ich mich ad arbeit. ha nochli öppis z tue. bald isch jo be eus ferie aagseid, ich freu mi sehr!

jo, und falls es denn wieder es träffe gid, hoff ich doch sehr dass ich denn au debii wär würd euch soooo gärn au mol können lehre!

14.07.14 15:12
himbeer 

haha ja mir mached denn spätistens es treffe wenn all die babys da sind

ihr händ mi grad a öpis wichtigs erinnered mit dene putzinstitut. mir händ no e waldhütte gmietet am nächste samstig zum de geburi vo mim maa fiire und ich glaub ich lah die au putze. ha grad mal e offerte agfordered ;-)

14.07.14 15:15
dandi78 

gueti idee himbeer! es git doch nüt blöders als nacheme fescht no müesse säuber putze

mann, ben eg müed *gähn*

14.07.14 15:42
snet 

@sonne: Solche Sachen nerven einfach... Aber wenn die sich immer mit solchen Kunden rumschlagen müssten wie mit mir, würden wohl einige das Geschäft aufgeben Mir ist gute Arbeit sehr wichtig und die honoriere ich entsprechend, wird es nicht gut gemacht, habe ich auch kein Problem das so mitzuteilen.

Du kannst auch günstigere Angebote zum "Kennenlernen" ausprobieren, auf Deindeal gibt es immer wieder so Putzgutscheine zu kaufen und die sind dann nicht teuer! Und vielleicht sagt dir dann so jemand zu.

@Treffen: Beim nächsten Treffen bin ich auch dabei. Wird aber etwas voll mit all den Babies

@dandi: Was lässt du denn jetzt alles untersuchen beim Bluttest?

@himpi: Oh, selber putzen würde ich auch nicht, gut lässt du dir eine Offerte machen.

Juhuiii, schon 15:40 Uhr Heute zum Znacht werde ich mir ein Sandwich mit Avocado machen, darauf hätte ich jetzt Lust. Aber zuerst werden wir noch das Kinderzimmer anschauen gehen.

14.07.14 15:56
dandi78 

Snet, eigentlich nur das wäge der Schilddrüese. E dänke so Sache wie Eisenmangel würd me sowieso gse, oder nid? Mues de hüt froge wie das esch. Dänke ebe, dasi chönt Eisenmangel ha. Ha jo letscht Wuche mou no Problem mitem Kreislauf gha.

14.07.14 16:03
snet 

Also ich denke, wenn du die Schilddrüse abklären lässt, könnte man ja Eisen, etc. auch gerade mitanschauen. Aber beim kleinen Blutbild ist ja das Eisen, etc. schon dabei und da du die Schilddrüse ja noch dazu machst, ist dies sicherlich auch nicht schlecht. Wenn dir schwindelig wird, würde ich auch noch Diabetes/Bauchspeicheldrüse abklären.

1 .. 1692 .. 3382 3383 3384 3385 3386 .. 3572 .. 3757
Kollegin   eigentli   schaffe   himbeer   einfach   langsam   eigentlich   Zuletzt   natürlich   gspannt   bearbeitet   Problem   natürli   schnell   richtig   Hochzit   vorallem   irgendwie   Zeremonie   wirklich