| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1693 .. 3383 3384 3385 3386 3387 .. 3572 .. 3757
14.07.14 16:07
dandi78 

Re: Bräute 2013

Danke füre Tipp! Scho unglaublich was me alles cha im Bluet untersueche.
Soo, nur no 20 Minute und de chani go. Juhuuu!

14.07.14 17:12
himbeer 

ou nei das putzinstitut putzt nüme am sunntig... doooof jetz müend mers sicher glich no selber mache. am morge am 9ni muess mer d hütte abgeh, das heisst mir chönd grad nachem feste no butze. jänu

15.07.14 08:46
snet 

Guten Morgen Miteinander

@Dandi: So, wie war das Blutabnehmen?

@himpi: Es gibt ja unglaublich viele Putzunternehmen, da wird doch wohl eines am Sonntag arbeiten oder nicht?

@me: Wir haben das Kinderzimmer nun "gekauft", resp. wir können es Ende August abholen und dann bezahlen. Das hier ist es: https://www.olx.ch/de/baby-kind/kinderzi...chtholz/717303/

Jetzt fehlt noch ein Regal und eine Wickelkommode, aber für das haben wir ja noch Zeit

15.07.14 08:51
himbeer 

hmjaaa ich forsche mal etwas herum... wäre natürlich schon eine ideale lösung. das andere unternehmen wäre halt super gewesen, weil die sogar einen schlüssel von der hütte haben scheinbar.

15.07.14 09:15
Eve777 

Guete Morge Zäme

Ou wow Snet so es schöns Zimmerli das gseht mega härzig us und so schön hell, das gfallt mir au guet . Mir händ gester au no e Vitrine chöne go abhole wo mir über OLX kauft händ und sie passt super bi eus ine, ha grad mega Freud : https://www.olx.ch/de/haushalt-wohnen/wo...es-neu/2229135/

Ach Leute ich bi sooo unmotiviert, mues no bis am Friitig am Mittag schaffe und söt no paar Sache erledige vor de Ferie aber irgendwie chani mi eifach ned ufraffe.

15.07.14 09:23
snet 

@himpi: Bin mir sicher, dass sich noch was finden wird. Sonst machst du einen FB-Aufruf. Da wird schon der eine oder andere Student dabei sein, der sich was zuverdienen möchte.

@Eve: Ja, wir haben auch Freude daran. Da es eine Altbauwohnung ist, wollten wir halt weiterhin alles in weiss haben. Wow, das ist aber eine schöne Vitrine! Die würde mir auch gefallen. Was stellt ihr denn da nun rein?

Wir haben leider keinen Platz für so etwas.

Ach, du schaffst das mit den Arbeiten vor den Ferien. Plötzlich kommt ein Motivationsschub und dann hast du alles erledigt. Vielleicht habe ich heute sogar so viel Motivation eine Steuererklärung anzufangen

@me: Wisst ihr wo man günstige Vorhänge bekommen kann? Die im Ikea kenne ich schon, weiss aber nicht ob mir die Farbe wirklich zusagt. Es sollten Nachtvorhänge oder abdunkelnde Vorhänge sein.

15.07.14 09:26
dandi78 

Guete Morge zäme

Snet, das Zimmer gseht toll us. Do heit der e guete Chauf gmacht. :-)
So guet wie geschter esch s'Bluet geh scho lang nümme gange. Es het praktisch nid weh do und hüt gseht me nur no es chlises Pünktli. Das het die Assistentin aso super gmacht! Der Arzt het gmeint, es chönt au Eisenmangel si. Sie untersueche jetz beides. Hätt aso au grad no anderi Sache chöne untersueche lo (z.B. HIV) aber es esch mer nüt me i Sinn cho. :-)
S'Ergebnis hei si am Donnschtig, spötestens Fritig. Be jo gspannt.

Eve, die Vitrine esch au super. Eg mues evtl. au wieder chli meh uf Ricardo oder OLX go schnöigge. Dört findet me zum Teil ebe scho no gueti Sache.

15.07.14 09:37
Eve777 

Mir händ ebe bis jetzt e Glasvitrine gha, öppe so eini: http://www.dhd24.com/azl/index.php?anz_i...&photo_id=1

Mir händ ebe so viel verschiedeni Wyygläser, aber ich ha die Vitrine immer so doof gfunde will det inne s Züüg so mega schnäll verstaubt und bi ehrlichgseit ned so erpicht druf gsi das Teil jedi Wuche vo obe bis unde abzstaube und immer alli Gläser z poliere. Sie het ebe uf allne vier Siite Glaswänd gha und dementsprechend schlimm hets usgseh wenn d Sunne drigschiene het und me jedes Staubchörndli gseh het. Usserdem hämmer fast kei Platz gha i de andere und drum scho länger d Auge offe gha nach öpis wo chli abgschlossener esch, aber trotzdem chli offe würkt mit Glastüre und die het eus jetzt eifach grad überzügt gha .

Hei Dandi wenn bechunnsch Bscheid wäge de Bluetuntersuechig? Schön dass es dasmol so guet gange esch, das esch doch scho mol sehr guet .

Zuletzt bearbeitet am 15.07.14 09:44

15.07.14 09:39
snet 

@Dandi: Was hast du nun alles untersuchen lassen? Eisen und Schilddrüse? Schön, dass es nicht weh gemacht hat. Bei mir macht das so gut wie gar nie weh, da bin ich froh drum.

Ich kaufe unspezifische Möbel (z.B. Stühle) fast nur noch über Ricardo/OLX/Tutti. Hier mal eine Auflistung, was wir so bezahlt haben für unsere Möbel:

- Pult: 15.-
- Korpus: 1.-
- 2 DVD-Regale: 1.-
- 2 Stühle für Küchentisch: 1.-
- 4 Stühle für Esstisch: 20.-
- 6 Stühle für Esstisch: 90.- (die, die ich momentan restauriere)
- Antiker Esstisch: 100.-
- Sofa: 100.- (NP 2'300, war 1.5 Jahre alt)

Man muss etwas Geduld haben, bis das richtige kommt, aber wenn ich nicht schon ein fixes Modell im Kopf habe, kaufe ich es secondhand über das Internet.

15.07.14 09:47
Eve777 

Ich chaufe au mega viel über Ricardo etc., finde wie du's seisch Snet, wenn me Zyyt het zum luege denn findet me det super Sache und cha ächt richtige Schnäppli mache. Aktuell luegi grad immer mol wieder für ne Pax Chaste vom Ikea, aber pressiert ned, bis jetzt esch s richtige nonig debii gsi.

1 .. 1693 .. 3383 3384 3385 3386 3387 .. 3572 .. 3757
schaffe   Kollegin   bearbeitet   vorallem   gspannt   Hochzit   Problem   Zuletzt   richtig   schnell   einfach   eigentli   wirklich   Zeremonie   natürli   langsam   natürlich   irgendwie   eigentlich   himbeer